Neequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:45 schreef Hythloth het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie dat ze hier streng op zullen controleren?
Een tik op je vingersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat gebeurt er als je wel gaat crowdsurfen en je word gepakt door de beveiliging?
Beters.quote:
Dan knippen ze je bandje door en word je van't terrein gezet. Met een bult mazzel heb je nog kans dat je een waarschuwing krijgtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:48 schreef De_Brandweer het volgende:
Wat gebeurt er als je wel gaat crowdsurfen en je word gepakt door de beveiliging?
Inderdaad. Glas, wapens, verdachte harde voorwerpen. Ze kijken even snel, voelen aan de zijkant en je kunt weer doorlopen met een beetje mazzel. Zo zijn er ook al mensen met ruim 4 keer zoveel bier gewoon naar binnen gegaan, met het bier goed te zien, maar wat zal het de security boeien? Als je maar geen gevaarlijke voorwerpen mee neemt (over het algemeen dan he, er zuller er ook zijn die wel zeiken om te veel bier).quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:05 schreef steeg het volgende:
Ze controleren volgens mij alleen/vooral op glazen flessen in tassen.
Je wordt een paar kilometer van 't terrein gezet, zelfs... Dichter bij de trein dan bij 't terrein.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:59 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Dan knippen ze je bandje door en word je van't terrein gezet. Met een bult mazzel heb je nog kans dat je een waarschuwing krijgt
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:32 schreef -Sum- het volgende:
tering ik begin nu al met lowlands versprekingen
ik nam net op m'n werk de telefoon op met: VPRO Digitaal, met Lowlands..uh Lesley!![]()
al mn collega's:
Komt omdat ik vandaag gehoord heb dat hans van rompeij (mr Lowlands/Mojo) net vader is geworden van een dochter en dat ie dr Lola heeft genoemd![]()
ik dacht serieus dat die man Lowla zei
Wat een fantastische naam in deze context![]()
![]()
je mag rond de 25 gram hebben, voor elke dag 5 gram. Heb je echt veel meer dan nemen ze het in beslag als ze het vinden.........quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:45 schreef Hythloth het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie dat ze hier streng op zullen controleren?
In plaats van Amy Winehouse, die wel geboekt is maar toch niet komt en daarom niet in het blokkenschema opgenomen is? Wie weet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:57 schreef rubbereend het volgende:
ik verwacht trouwens weinig spectaculairs op de TBA plek in de Alpha, ik gok op Krezip....
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:57 schreef rubbereend het volgende:
ik verwacht trouwens weinig spectaculairs op de TBA plek in de Alpha, ik gok op Krezip....
ga dan ook niet bij de Kooks kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:02 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
![]()
die heb ik ook al moeten ontlopen op pinkpop, toen ze ineens voor amy whiner invielen.
staan ze nog ineens naast me tijdens the kooks. gelukkig ruilden de bassiste () en jaqueline (
) al snel van plaats, dat was iets beter te hebben.
tsja, het alternatief was evanscence, en ik was mn jurk vergeten alsook in mn arm te krassenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga dan ook niet bij de Kooks kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |