Ik vind dat je eigenlijk een heel album moet luisteren. De meest recente, 10,000 Days, kan ik je zeker aanraden. Maar de andere albums zijn ook erg goed. Dus ook Aenima en Lateralus kan ik je aanraden, als je tijd over hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:07 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Handig!
Iemand die me iets kan aanraden van dat bandje dat afsluit?Ik heb er echt nooit naar geluisterd en heb vorig jaar veel commentaar gekregen dat ik ze heb overgeslagen op Pinkpop. Dus wil dit jaar wel ff een kijkje nemen.
.
Ok ik haak ook in, ik ga 10,000 Days luisteren, nu vind ik het niet heel boeiend zeg maar...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind dat je eigenlijk een heel album moet luisteren. De meest recente, 10,000 Days, kan ik je zeker aanraden. Maar de andere albums zijn ook erg goed. Dus ook Aenima en Lateralus kan ik je aanraden, als je tijd over hebt.
Maar het zou me niet verbazen als je het de eerste keer niks vindt. Ik heb dat ook vaak met Tool, het valt me eerst altijd wat tegen, en na enkele keren luisteren vind ik het opeens geweldig. Ook andere mensen die ik het heb aangeraden hebben dat. En ik denk zeker dat het tegen zal vallen als je zonder het te kennen gaat kijken op Lowlands.
Gewoon blijven proberen... (op play blijven drukken)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:23 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij moet dit zo voor iedereen klikbaar zijn:
last.fm lowlands radio
hmmm, misschien ook niet, ik krijg ineens allemaal foutmeldingen als ik de link probeer (not enough content, conenction problem, etc.)
ben aan het luisteren nuquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:23 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij moet dit zo voor iedereen klikbaar zijn:
last.fm lowlands radio
hmmm, misschien ook niet, ik krijg ineens allemaal foutmeldingen als ik de link probeer (not enough content, connection problem, etc.)
Als je De Lama's wil zien kan je 1,5 uur ervoor niks zien, omdat je in de ri moet wachten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Er zijn zo'n 28 acts die ik wil zien, maar dankzij die OVERLAPPINGEN zal ik het moeten beperken tot 16 acts:
Vrijdag:
Mark Ronson - De Lama's - Hayseed Dixie - Damien Rice - The Killers
Volgens mij is de Alfa maar half gebvuld, ik ga er ook niet heen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef Dupje het volgende:
Ik ga ook niet naar ToolVond het op Pinkpop 2006 zo kut...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:34 schreef Tourniquet het volgende:
De huisregels van Lowlands: http://www.lowlands.nl/_media/docs/DE_HUISREGELS_2007.pdf
Denken jullie dat ze hier streng op zullen controleren?quote:HOE ZIT HET MET DRUGS OP LOWLANDS?
Het is volgens de Nederlandse wet verboden om drugs bij je te hebben of te verhandelen. Politie en organisatie zullen bagage, auto's, caravans en campers hierop doorzoeken. Justitie hanteert een gedoogbeleid van 5 gram softdrugs per persoon.
Vorig jaar nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:45 schreef Hythloth het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie dat ze hier streng op zullen controleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |