Naja ik bedoel meer dat ik t irritant vind als mensen zitten te wachten (bijv in de rij voor de ingang) offe, gewoon ineens gaan schreeuwen. Tis inmiddels nogal voorspelbaar geworden...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo Topic weer gevonden, wat gaat dat snel zeg!
Pennywise - Bro Hymn Tribute is een klassieker. Altijd prachtig als de Alpha DJ's die draaien en iedereen staat mee te bleren
Nee die was wit met rode lettersquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Die van vorig jaar had ook witte letters he...
Rood met witte letters toch?quote:
ik ben afgehaakt bij de bananen sinaasappelshakequote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:17 schreef diedlaughing het volgende:
Van marktplaats:
Dames en heren,
Geen kut verhaal over mijn kleine zusje die ziek is, mijn vriendin die ik sinds de bevrijding niet meer gezien heb! Ik heb gewoon 3 mongolen vrienden ( Emma, Michèl en in mindere mate Chiel, ik bedoel jullie ) Deze zijn zo slim dat ze dachten dat de kaartjes vanzelf in de brievenbus zouden waaien.
Het volgende, zelf heb ik wel een kaart en nee die verkoop ik niet voor 500 euro, sterker nog ik verkoop hem helemaal niet. Ik ga gewoon, maar wel met mijn mongolen vrienden.
Hier is het plan. Ik ga met behulp van Wendy van Dijk een programma maken waarbij ze mij helpt mijn vrienden binnen te laten. Mocht zij onverhoopt toch nee zeggen dan heb ik jullie hulp nodig.
Ik sta vrijdag 17 augustus voor de ingangen van Lowlands. Mensen die gaan en nog een kaart over hebben kunnen mij herkennen aan mijn mooie uiterlijkIk betaal max ¤ 175,- per kaart en je krijgt een bananen sinaasappelshake op het terrein ( Zeg nou zelf, alleen die shake is al de moeite waard )
Jullie krijgen dus zeker jullie geld en ik weet zeker dat de kaart echt is en dus binnen kom.
Mensen die hier geld willen verdienen over de rug van Lowlandsgangers die moeten maar lekker gaan beleggen en hier wegblijven!!! Kom op echte Lowlandsgangers MAKE LOVV NOT WAR!!!
Groeten van Yvo de Voogd
Hehe ik heb m nog om, en ook die van 2005 dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:02 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Rood met witte letters toch?
Ik weet het ook niet meer, heb hem ook niet meer om dus je zal wel gelijk hebben
Mja precies, wie lui is moet toch wat extra's betalenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb toch die tent maar besteld. Fuck de ¤ 11,95 verzendkosten
Vorig jaar was er op Last.fm een lowlandsradiochannel...verdomd handigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:12 schreef Byte_Me het volgende:
is er een makkelijke manier om van te voren in aanraking te komen met alle lowlands muziek? voor pinkpop had ik een mooie torrent gevonden met wat nummers van alle artiesten, maar voor lowlands heb ik zoiets nog niet weten op te duikelen. tips?
Goed zoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb toch die tent maar besteld. Fuck de ¤ 11,95 verzendkosten
KLIKquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:12 schreef Byte_Me het volgende:
is er een makkelijke manier om van te voren in aanraking te komen met alle lowlands muziek? voor pinkpop had ik een mooie torrent gevonden met wat nummers van alle artiesten, maar voor lowlands heb ik zoiets nog niet weten op te duikelen. tips?
Rood met witte letters en wit met rode letters, allebeiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:02 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Rood met witte letters toch?
Ik weet het ook niet meer, heb hem ook niet meer om dus je zal wel gelijk hebben
Wow die is druk geweest!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
KLIKWeet niet of ie iets voor elke band gemaakt heeft... Moet je ff kijken.
Ik kan pas vertellen hoe de tent bevallen is na Lowlands he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Goed zo
Laat je wel ff weten hoe ie is?
Ik ga binnenkort als ik tijd heb ff kijken naar die wegwerptent, anders doe ik dezelfde als ie bevalt
Ja dat is waar, beetje domquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik kan pas vertellen hoe de tent bevallen is na Lowlands he?![]()
Als je tijd hebt? Gezien je FOK! post gehalte heb je heel veel tijd
das in ieder geval alvast een mooi begin!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hm, die naam kom ik ook steeds vaker tegen, de laatste tijd. Leuk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef Baserunner het volgende:
Ze moeten Annatar laten komen, www.annatar.nl dat is wel hele goede Gothic dinges muziekjes
Er zit echt geen hond te wachten op je relposts hoorquote:
Je kan ook gewoon hier kijken: http://www.youtube.com/group/ll2007quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:40 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
das in ieder geval alvast een mooi begin!
Nooit gezien? Hij is keihardquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon hier kijken: http://www.youtube.com/group/ll2007
Check die clip van Pendulum: http://www.youtube.com/watch?v=ABqh9N-Mw5E![]()
![]()
![]()
Handig!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:25 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nee, zag 'm nu pas voor 't eerst.quote:
Ik vind dat je eigenlijk een heel album moet luisteren. De meest recente, 10,000 Days, kan ik je zeker aanraden. Maar de andere albums zijn ook erg goed. Dus ook Aenima en Lateralus kan ik je aanraden, als je tijd over hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:07 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Handig!
Iemand die me iets kan aanraden van dat bandje dat afsluit?Ik heb er echt nooit naar geluisterd en heb vorig jaar veel commentaar gekregen dat ik ze heb overgeslagen op Pinkpop. Dus wil dit jaar wel ff een kijkje nemen.
.
Ok ik haak ook in, ik ga 10,000 Days luisteren, nu vind ik het niet heel boeiend zeg maar...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind dat je eigenlijk een heel album moet luisteren. De meest recente, 10,000 Days, kan ik je zeker aanraden. Maar de andere albums zijn ook erg goed. Dus ook Aenima en Lateralus kan ik je aanraden, als je tijd over hebt.
Maar het zou me niet verbazen als je het de eerste keer niks vindt. Ik heb dat ook vaak met Tool, het valt me eerst altijd wat tegen, en na enkele keren luisteren vind ik het opeens geweldig. Ook andere mensen die ik het heb aangeraden hebben dat. En ik denk zeker dat het tegen zal vallen als je zonder het te kennen gaat kijken op Lowlands.
Gewoon blijven proberen... (op play blijven drukken)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:23 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij moet dit zo voor iedereen klikbaar zijn:
last.fm lowlands radio
hmmm, misschien ook niet, ik krijg ineens allemaal foutmeldingen als ik de link probeer (not enough content, conenction problem, etc.)
ben aan het luisteren nuquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:23 schreef Byte_Me het volgende:
volgens mij moet dit zo voor iedereen klikbaar zijn:
last.fm lowlands radio
hmmm, misschien ook niet, ik krijg ineens allemaal foutmeldingen als ik de link probeer (not enough content, connection problem, etc.)
Als je De Lama's wil zien kan je 1,5 uur ervoor niks zien, omdat je in de ri moet wachten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Er zijn zo'n 28 acts die ik wil zien, maar dankzij die OVERLAPPINGEN zal ik het moeten beperken tot 16 acts:
Vrijdag:
Mark Ronson - De Lama's - Hayseed Dixie - Damien Rice - The Killers
Volgens mij is de Alfa maar half gebvuld, ik ga er ook niet heen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:25 schreef Dupje het volgende:
Ik ga ook niet naar ToolVond het op Pinkpop 2006 zo kut...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:34 schreef Tourniquet het volgende:
De huisregels van Lowlands: http://www.lowlands.nl/_media/docs/DE_HUISREGELS_2007.pdf
Denken jullie dat ze hier streng op zullen controleren?quote:HOE ZIT HET MET DRUGS OP LOWLANDS?
Het is volgens de Nederlandse wet verboden om drugs bij je te hebben of te verhandelen. Politie en organisatie zullen bagage, auto's, caravans en campers hierop doorzoeken. Justitie hanteert een gedoogbeleid van 5 gram softdrugs per persoon.
Vorig jaar nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:45 schreef Hythloth het volgende:
[..]
[..]
Denken jullie dat ze hier streng op zullen controleren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |