ok, kennelijk bedoel ik de toetsenistequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens mij is de bassist 1 van de weinige niet-vrouwelijke krezip-leden..
dat ook, allesbehalve jaquelinequote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neenee je wilde gewoon liever naast die man staan![]()
Dat zou geweldig zijn, denk alleen dat de Alpha iets te groot is daarvoor...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
Wat ook wel fantastisch zou zijn voor de TBA: Isobel Campbell & Mark Lanegan!
Al bekend?quote:VERVANGING GEVONDEN! / 1-8-2007
Als er een band afzegt op Lowlands (Peter, Bjorn and John), dan wordt er als een speer gezocht naar een nieuwe act. En dat is dus gelukt! Deze band stond eerder dit jaar op Eurosonic en kreeg het publiek helemaal los. Reverend and The Makers dus op Lowlands!
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
reverend and the makers op LL
Heuj, goed gegokt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:46 schreef mindgames het volgende:
Grote kans dat dit de 'TBA'-act in de India is, denk ik.
quote:
De TBA in de India is de vervanger van Peter, Bjorn and John. In andere woorden: Peter, Bjorn and John stonden in het blokkenschema ingepland. Toen ze officeel geannuleerd werden, werd die naam vervangen door een TBA. Die TBA is nu Reverend. Goed gegokt, dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:34 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]![]()
Dat zijn de vervangers van Peter, Bjorn and John ( ik heb iedere keer de neiging Borg te zeggen ipv John)
Dus de TBA's zijn nog niet ingevuld
Ja ik zag het je hebt gelijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:38 schreef mindgames het volgende:
[..]
De TBA in de India is de vervanger van Peter, Bjorn and John. In andere woorden: Peter, Bjorn and John stonden in het blokkenschema ingepland. Toen ze officeel geannuleerd werden, werd die naam vervangen door een TBA. Die TBA is nu Reverend. Goed gegokt, dus.
Een schande, inderdaad...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:44 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ja ik zag het je hebt gelijk
zat ik er net weer iets te snel doorheen te schreuwen met me grote mond![]()
Ik heb gewoon de Lima en de India door mekaar gehaald![]()
een schande![]()
Ja, die 'discussie' had ik idd ook gevolgd!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Lees de laatste pagina's van het vorige topic even door, daar zijn tenten uitgebreid ter sprake gekomen.
Bij de Perry Sport, nog steeds.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:48 schreef sunmoonstar het volgende:
Ehm.. iemand toevallig nog geweldige tent-aanbiedingen gezien bij... tja... een kruidvat, hema, lidl, aldi, blokker. etcetera etcetera???.. Ik hoor het heeeel graag.
Dat klinkt inderdaad zo slecht nog nietquote:
nog meer D&B tips voor lowlands?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad zo slecht nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |