quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef Pietklaaso het volgende:
Delain @ lowlands :S
Alleen in de Essent tent dat dan wel weer:P
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=3866
Helemaal niet erg zelfsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Is het erg dat ik die ook al niet ken
Ah, vandaar dat ik het niet kenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helemaal niet erg zelfs. Het betreft de verenigde gothic bands der Nederlanden
.
Ik werd later die avond door de ehbo naar me tet gebrachtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vond ze nog best aardig volgens mij. Maar ik lette niet zo op, ik stond te praten met mensen die ik op FoR had leren kennen. En het was de preparty, ik was dronken.
Was er toevallig een neef van jou ook? Ik meen te herinneren dat de neef van iemand uit ons gezelschap ook niet meer helemaal wist wat hij deed, iets met ehbo ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik werd later die avond door de ehbo naar me tet gebracht! @@
Voor het eerst dat ik zoiets meegemaakt heb
De kerol kwam die ochtend nog naar me tent om te kijken of ik nog in leven was/ er nog lag![]()
Mwah ik denk het nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Was er toevallig een neef van jou ook? Ik meen te herinneren dat de neef van iemand uit ons gezelschap ook niet meer helemaal wist wat hij deed, iets met ehbo ook.
Das mis je een heeel stuk C-Mon & Kypski!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, ik heb geen mensen gezien die afgevoerd werden. Ik stond volgens mij met wat dames te praten achterin de tent tijdens Meshuggah. Die vonden het allemaal maar herrie en kwamen voor WT, hadden ergens gratis kaarten vandaan ofzo. Tevens de enige schone mensen die ik die dag gezien heb.
Maar ja, Delain dus, overslaan, goed idee. Net als AF. Al zal ik de zangeres van AF wellicht nog wel even zien als ik de nerd uit ga hangen bij Games in Concert (en ik ben geen gamer, dus ik vraag me af of ik er iets aan vind).
Ohja, kan iemand mij misschien uitleggen wat alle mannen zo knap vinden aan de zangeres van AF?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, ik heb geen mensen gezien die afgevoerd werden. Ik stond volgens mij met wat dames te praten achterin de tent tijdens Meshuggah. Die vonden het allemaal maar herrie en kwamen voor WT, hadden ergens gratis kaarten vandaan ofzo. Tevens de enige schone mensen die ik die dag gezien heb.
Maar ja, Delain dus, overslaan, goed idee. Net als AF. Al zal ik de zangeres van AF wellicht nog wel even zien als ik de nerd uit ga hangen bij Games in Concert (en ik ben geen gamer, dus ik vraag me af of ik er iets aan vind).
+quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:21 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ohja, kan iemand mij misschien uitleggen wat alle mannen zo knap vinden aan de zangeres van AF?![]()
Gelukkig woon ik in groningen tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Mwah ik denk het niet
Ik heb Norg daar iig wel even op de kaart gezet
Heb je ook die ander kerol gezien die in de sloot was gevallen enzo / afgevoerd werd bij Meshuggah? Ook norg
gaat goed:P
Maar die Ehbo kerol was wel een heldecht een hele toffe gast
Die ken ik dan weer wel, zijn leuk!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vanavond bij Kink in concert: Mad Caddies. Speciaal voor mensen die het niet kennen en omstreeks dat tijdstip nog geen andere band willen zien. En voor de mensen die Mad Caddies leuk vinden en vanavond het concert willen luisteren, uiteraard.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in groningen tegenwoordig![]()
![]()
Nou ja, hier vind ik zij van Epica toch ook zeker niet lelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ohja nee ik bedoelde Epica inderdaad
Maar dan is die laatste inderdaad nog wel het knapst!
Als ik dat kan zeggen
Ik vond 'r ook niet lelijk, toen ik Epica eens live zag. Ook na het optreden, bij een signeersessie waar eigelijk alleen ik met enkele vrienden was, zag ze er prima uit. Ach ja, foto's geven ook niet altijd een goed beeld.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, hier vind ik zij van Epica toch ook zeker niet lelijk
[afbeelding]
Maar.. als je de bandfoto's enzo bekijkt. Op bovenstaande foto heeft ze een vrij normale look zeg maar, dat scheelt een hoop
.
Op die Foto ziet ze er wel stukken beter uit als op die foto die ik gebruiktequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, hier vind ik zij van Epica toch ook zeker niet lelijk
[afbeelding]
Maar.. als je de bandfoto's enzo bekijkt. Op bovenstaande foto heeft ze een vrij normale look zeg maar, dat scheelt een hoop
.
ik heb deze gekocht voor 40 euro op ebay:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:31 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Valt nog wel mee hoor, ga maar eens bij een andere campingwinkel een tent kopen, je schrikt je helemaal rot wat die dingen kosten.
Ik zelf heb deze gekocht [afbeelding]
http://www.vrijetijdsmarkt.nl/producten_vervolg_maten.asp?arid=3866&pagina=3&caid=13&zoekveld=&aanbiedingen=
Elders kost deze meer dan het dubbele:
http://www.outdoorsportsh(...)+active+leisure.html
Dus ze worden daar wel degelijk tegen aanbiedingsprijzen verkocht.
Je moet dan trouwens niet op vrijdag aankomen, dan heb je de ruimte niet meer om je tent rond te smijtenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ja, die wil ik dus ook gaan kopen denk ik
Maar jij hebt hem tweedehands? Volgens mij zijn ze nieuw net zo duur...
nee maar dat is geen probleem, ga altijd al donderdagmiddagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet dan trouwens niet op vrijdag aankomen, dan heb je de ruimte niet meer om je tent rond te smijten.
Dat gaat nog interessant worden, als al die mensen hun tent opeens in de lucht gooien. Zie dan maar eens je eigen tentje weer terug te vinden (hoewel, dat maakt ook weer niet zo veel uit op dat moment, ze zijn hetzelfde).quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je moet dan trouwens niet op vrijdag aankomen, dan heb je de ruimte niet meer om je tent rond te smijten.
Dan vang je hem in de lucht opquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tentenspringers?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:48 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Dan vang je hem in de lucht op
Maar die tentjes zijn wel prooien voor tentenspringers denk ikze zijn nogal laag enzo
![]()
nee, nieuw uiteraard. en je moet wel zorgen dat je een dubbelwandige hebt. vrienden van me hadden een enkelwandige op pinkpop, en die konden zwemmen in de tent.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:44 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ja, die wil ik dus ook gaan kopen denk ik
Maar jij hebt hem tweedehands? Volgens mij zijn ze nieuw net zo duur...
Ze zouden nog een oproep kunnen doen voor een wereldrecordgevalpoging: Poging-tot-met-zoveel-mogelijk-mensen-opwerptentjes-op-hetzelfde-moment-de-lucht-in-te-gooienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat gaat nog interessant worden, als al die mensen hun tent opeens in de lucht gooien. Zie dan maar eens je eigen tentje weer terug te vinden (hoewel, dat maakt ook weer niet zo veel uit op dat moment, ze zijn hetzelfde).
Heb ik al ervaring mee, had vorig jaar ook niet zo'n waterdichte tentquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:56 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee, nieuw uiteraard. en je moet wel zorgen dat je een dubbelwandige hebt. vrienden van me hadden een enkelwandige op pinkpop, en die konden zwemmen in de tent.
Ik ben daar ook niet echt een held in, vandaar de wegwerptentquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb al jaren geen tent meer opgezet, dat wordt oorlog met tentstokken hoor.
Eigenlijk moet je daarom ook altijd een luchtbed nemen dan maakt het niet zoveel uit, als het wat lekt, dan dobber je lekker rond.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:56 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee, nieuw uiteraard. en je moet wel zorgen dat je een dubbelwandige hebt. vrienden van me hadden een enkelwandige op pinkpop, en die konden zwemmen in de tent.
Ik heb mensen op werchter 2 uur zien kloten om het weer op te vouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet echt een held in, vandaar de wegwerptent
Liever opvouwen dan in mekaar zetten, kan je tenminste niks fout aan doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb mensen op werchter 2 uur zien kloten om het weer op te vouwen![]()
Dat zijn toch die enorme grote ronde schijven waar je dan mee rond moet sleuren? Nja, misschien ooit nog, zolang mn huidige tent in prima staat is blijft die gewoon. Dan maar knus al mokkend tentje opzetten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ik ben daar ook niet echt een held in, vandaar de wegwerptent
Ja dat is ook wel een nadeel, dat ze zo groot en lomp zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:23 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat zijn toch die enorme grote ronde schijven waar je dan mee rond moet sleuren? Nja, misschien ooit nog, zolang mn huidige tent in prima staat is blijft die gewoon. Dan maar knus al mokkend tentje opzetten.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan. Neem em altijd mee en thuis gaat ie in de container. Ik vertrouw m'n tent niet meer alstie op Lowlands heeft gestaan
leuke meisjes worden altijd geholpen hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb al jaren geen tent meer opgezet, dat wordt oorlog met tentstokken hoor.
heb hem al uitgeprobeerd, 10 seconde om op te zetten, 1 minuut om vast te zetten, 2 minuten om weer op te vouwen. bovendien heb ik nooit zin om mn tent op te zetten als ik op lowlands aan kom. dat probleem is nou grotendeels opgelost.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb mensen op werchter 2 uur zien kloten om het weer op te vouwen![]()
Wanneer word ik geholpen dan :'0quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
leuke meisjes worden altijd geholpen hoor
zoiets heb ik ook in het blauwquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb deze in een andere kleur:
Ideaal.
in 2000 zag je ineens overal koepeltentjes verschijen.......... en een paar jaar later stonden er vrijwel alleen maar koepeltentjes op Lowlands.... in 2005 zag je de eerste van die werptentjes... een paar.... vorig jaar al veel meer..... over een paar jaar staat de camping daar vol meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:41 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik heb deze gekocht voor 40 euro op ebay:
[afbeelding]
zet zichzelf helemaal vanzelf op, je hoeft hem alleen nog met wat haringen vast in de grond te prikken
je vergeet:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:20 schreef Pietklaaso het volgende:
Het vrouwelijk schoon @ Lowlands ( niet allemaal even knap maar toch
[afbeelding]
Op deze fotode voorste dan
Arcade Fire
[afbeelding]
Lilly Allen (! maar op deze foto nog best ok )
[afbeelding]
ROFL!
Ik had veulste vroeg en per ongeluk op invoeren gedruktquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergeet:
Uffie
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:46 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik had veulste vroeg en per ongeluk op invoeren gedrukt
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vergeet:
Uffie
[afbeelding]
[afbeelding]
Op dour dit jaar stikte stonden er kats veel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2000 zag je ineens overal koepeltentjes verschijen.......... en een paar jaar later stonden er vrijwel alleen maar koepeltentjes op Lowlands.... in 2005 zag je de eerste van die werptentjes... een paar.... vorig jaar al veel meer..... over een paar jaar staat de camping daar vol mee
dan hang je hem toch aan je backpack moet gemakkelijk kunnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:49 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Op dour dit jaar stikte stonden er kats veel.
Op zich lijken ze me best handig maar opgevouwen zijn ze vrij onhandig imo. Een grote ronde rugzak, beetje kut om mee te slepen aangezien ik zelf al een rugzak heb voor m'n shit.
ik geloof het best. zag ze dit jaar voor het eerst op pinkpop, dus meteen ook maar een gekocht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2000 zag je ineens overal koepeltentjes verschijen.......... en een paar jaar later stonden er vrijwel alleen maar koepeltentjes op Lowlands.... in 2005 zag je de eerste van die werptentjes... een paar.... vorig jaar al veel meer..... over een paar jaar staat de camping daar vol mee
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Marike Jager staat er ook niet bij.
[afbeelding]
inderdaad, en zwaar is ie niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan hang je hem toch aan je backpack moet gemakkelijk kunnen
Hoiquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:09 schreef Dupje het volgende:
Goh zijn er ook nog lekkere mannen op Lowlands
Hier wel eenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:09 schreef Dupje het volgende:
Lemmyquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:09 schreef Dupje het volgende:
quote:
Wat een eigendunkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:10 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Hier wel een
Nou zoveel lekkere vrouwen zijn er ander niet op LL
vrij weinig![]()
Louquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:10 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Nou zoveel lekkere vrouwen zijn er ander niet op LL
vrij weinig![]()
Naast Lemmy is DJ James Holden ook altijd een vrouwenmagneet!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:09 schreef Dupje het volgende:
Ik vind het zeker jammer van de overlapping, maar kom op....de keuze is makkelijk. Editors natuurlijk. Geen twijfel over mogelijk.quote:
Grote kans dat dit de 'TBA'-act in de India is, denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
reverend and the makers op LL
Dat dacht ik ook iddquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:46 schreef mindgames het volgende:
[..]
[..]
Grote kans dat dit de 'TBA'-act in de India is, denk ik.
Battles wordt 't bij mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:46 schreef mindgames het volgende:
[..]
Ik vind het zeker jammer van de overlapping, maar kom op....de keuze is makkelijk. Editors natuurlijk. Geen twijfel over mogelijk.
[..]
gehektquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:10 schreef Longmen het volgende:
Wat is er met www.graz.nl aan de hand?
tvp
Niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:58 schreef mindgames het volgende:
[..]
Wát?? Hoe kan ik je overtuigen dat je naar Editors moet gaan.
Nee dit is de ergste, verdere bestaan allemaal uit 2 overlappende bands.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
ach joh, als dat je enige overlapping is!
Of ze hebben de rekening niet betaald...quote:
Of studenten...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef whosvegas het volgende:
Tjee, wat gaan de LL topics hard
Zijn jullie een stelletje uitkeringstrekkers ofzo, die de hele dag niks beters te doen heeft.
Of van die lamballen die de hele dag op het werk een beetje zit te fokken?
Heej ik heb ook een keer vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef whosvegas het volgende:
Tjee, wat gaan de LL topics hard
Zijn jullie een stelletje uitkeringstrekkers ofzo, die de hele dag niks beters te doen heeft.
Of van die lamballen die de hele dag op het werk een beetje zit te fokken?
Das vroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |