quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:04 schreef Pietklaaso het volgende:
Delain @ lowlands :S
Alleen in de Essent tent dat dan wel weer:P
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=3866
Helemaal niet erg zelfsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Is het erg dat ik die ook al niet ken
Ah, vandaar dat ik het niet kenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Helemaal niet erg zelfs. Het betreft de verenigde gothic bands der Nederlanden
.
Ik werd later die avond door de ehbo naar me tet gebrachtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vond ze nog best aardig volgens mij. Maar ik lette niet zo op, ik stond te praten met mensen die ik op FoR had leren kennen. En het was de preparty, ik was dronken.
Was er toevallig een neef van jou ook? Ik meen te herinneren dat de neef van iemand uit ons gezelschap ook niet meer helemaal wist wat hij deed, iets met ehbo ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik werd later die avond door de ehbo naar me tet gebracht! @@
Voor het eerst dat ik zoiets meegemaakt heb
De kerol kwam die ochtend nog naar me tent om te kijken of ik nog in leven was/ er nog lag![]()
Mwah ik denk het nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Was er toevallig een neef van jou ook? Ik meen te herinneren dat de neef van iemand uit ons gezelschap ook niet meer helemaal wist wat hij deed, iets met ehbo ook.
Das mis je een heeel stuk C-Mon & Kypski!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, ik heb geen mensen gezien die afgevoerd werden. Ik stond volgens mij met wat dames te praten achterin de tent tijdens Meshuggah. Die vonden het allemaal maar herrie en kwamen voor WT, hadden ergens gratis kaarten vandaan ofzo. Tevens de enige schone mensen die ik die dag gezien heb.
Maar ja, Delain dus, overslaan, goed idee. Net als AF. Al zal ik de zangeres van AF wellicht nog wel even zien als ik de nerd uit ga hangen bij Games in Concert (en ik ben geen gamer, dus ik vraag me af of ik er iets aan vind).
Ohja, kan iemand mij misschien uitleggen wat alle mannen zo knap vinden aan de zangeres van AF?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nee, ik heb geen mensen gezien die afgevoerd werden. Ik stond volgens mij met wat dames te praten achterin de tent tijdens Meshuggah. Die vonden het allemaal maar herrie en kwamen voor WT, hadden ergens gratis kaarten vandaan ofzo. Tevens de enige schone mensen die ik die dag gezien heb.
Maar ja, Delain dus, overslaan, goed idee. Net als AF. Al zal ik de zangeres van AF wellicht nog wel even zien als ik de nerd uit ga hangen bij Games in Concert (en ik ben geen gamer, dus ik vraag me af of ik er iets aan vind).
+quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:21 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ohja, kan iemand mij misschien uitleggen wat alle mannen zo knap vinden aan de zangeres van AF?![]()
Gelukkig woon ik in groningen tegenwoordigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Mwah ik denk het niet
Ik heb Norg daar iig wel even op de kaart gezet
Heb je ook die ander kerol gezien die in de sloot was gevallen enzo / afgevoerd werd bij Meshuggah? Ook norg
gaat goed:P
Maar die Ehbo kerol was wel een heldecht een hele toffe gast
Die ken ik dan weer wel, zijn leuk!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vanavond bij Kink in concert: Mad Caddies. Speciaal voor mensen die het niet kennen en omstreeks dat tijdstip nog geen andere band willen zien. En voor de mensen die Mad Caddies leuk vinden en vanavond het concert willen luisteren, uiteraard.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:30 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik in groningen tegenwoordig![]()
![]()
Nou ja, hier vind ik zij van Epica toch ook zeker niet lelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ohja nee ik bedoelde Epica inderdaad
Maar dan is die laatste inderdaad nog wel het knapst!
Als ik dat kan zeggen
Ik vond 'r ook niet lelijk, toen ik Epica eens live zag. Ook na het optreden, bij een signeersessie waar eigelijk alleen ik met enkele vrienden was, zag ze er prima uit. Ach ja, foto's geven ook niet altijd een goed beeld.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja, hier vind ik zij van Epica toch ook zeker niet lelijk
[afbeelding]
Maar.. als je de bandfoto's enzo bekijkt. Op bovenstaande foto heeft ze een vrij normale look zeg maar, dat scheelt een hoop
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |