Succes iedereenquote:Kaartjes winnen? / 30-7-2007
Stel, je wilt graag naar Lowlands, maar je was nčt te laat met het kopen van een kaartje. Alle 55.000 tickets zijn al weg, maar er zijn naast onze eigen LLOW NOT WAR-stickeractie ook nog gratis kaarten te winnen bij een aantal vrienden van ons:
Met de 8 packs-actie van Grolsch
Spaar de Lowlands-zegels via de Volkskrant
Via de 3VOOR12 Nieuwsbrief
Maak een 160 op precies160
Via KinkFM
Met je (Lowlands)bandfoto via OOR
Via de Kindamuzik Nieuwsbrief
Via de Editors-actie van PIAS
I second that.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:29 schreef Luni het volgende:
Wordt onderhand tijd voor de laatste namen!
Dan ga je meet een hoop vrienden -1quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD ik zou met een heule hoop vrienden naar Lowlands hebben ze allemaal op 1 na hun kaartje niet op tijd gekocht
Idd. Ik snap best dat mensen hun kaartje later kopen om financiële redenen. Maar als ik dan een paar dagen voordat het uitverkocht raakte een bericht post dat er nog maar 5000 kaarten zijn en er dan reacties komen van "ach dat doen ze alleen maar omdat de kaartverkoop slecht gaat", dan houd het voor mij ook op.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:28 schreef Tourniquet het volgende:
Ik snap het echt niet he, die lakse mensen. Ik ken er ook een paar. Eerst stoere verhalen van "ja, volgend jaar ga ik zeker weten mee naar Lowlands!!!" en dan informeer je rond maart eens of ze al een kaartje hebben gekocht en dan komen ze met "tja, ik moet eerst even kijken of ik dan niet op vakantie ben" en "ik moet eerst even kijken of het financieel wel kan". En dan nu het uitverkocht is zielig gaan doen.![]()
quote:
Oooh, das 'n goeie.. Ik moet nog een tent + luchtbed (o.i.d.) zien te regelen..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:20 schreef diedlaughing het volgende:
Van de week maar eens gaan kijken of mijn tentje nog compleet is.![]()
En daar achterlaten zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Binnenkort een nieuwe tent kopen zoals ik dat elk jaar doe
Nee nog niet gedaan. Neem em altijd mee en thuis gaat ie in de container. Ik vertrouw m'n tent niet meer alstie op Lowlands heeft gestaanquote:
Wat een onzin of koop je steeds echt heel slechte tenten, Ik heb al 12 jaaer mijn tent daar zijn nu wat stokken van gebroken waardoor hij er een beetje maf uitziet maar hij is nog steeds waterdicht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan. Neem em altijd mee en thuis gaat ie in de container. Ik vertrouw m'n tent niet meer alstie op Lowlands heeft gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |