Eens even snel zon oude grote defensie tent regelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DEAL, maar dan wel voor 2 muntjes![]()
Ze had wel al een goed bod:quote:Hallo
Ik heb een kaartje voor lowlands voor de camping en het festival terrein, dus gewoon een normaal kaartje
bieden vanaf 400 euro anders reageer ik niet
het kaartje wordt afgehaald bij mij thuis, anders pech
groeten Mischa
quote:¤ 9.999.999,00 benjeopjehoofdgevallen 31-07-07 13:38
Serieus, mensen doen 't zelf ook hoor, ruim 500 euro bieden voor 2 kaartjes. "Logisch" dat mensen dan denken; laat ik volgend jaar extra kaartjes kopen want ik krijg er toch wel veel geld voor!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef Pietklaaso het volgende:
Bah wat een oplichters![]()
![]()
Ik ben wel heel blij dat ik me kaartje optijd gekocht heb
Easy Camp?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van welke merk zijn die tenten ook alweer die je in de lucht gooit en dan vanzelf uitklappen?
Nouja ik weet dattie in Vlissingen woont, en ik heb gevraagd of ie zn precieze gegevens wil sturen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
En die adresgegevens kloppt ook?
Je zoiets alleen dan van een ander merk.... iets met "chua" in de naam dacht ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Easy Camp?
http://www.perrysport.nl/(...)/easy-camp/zoek_yes/
Dat is wel goedkoop!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:57 schreef n0r het volgende:
Erh, ik heb net 2 kaarten gekocht op Speurders voor 75 euro per stuk, de man zelf aan de telefoon gehad, hij had een sterftegeval in de familie.
Ik hoop natuurlijk dat het gewoon echte zijn, en heb ook zijn adresgegevens even gevraagd (ik neem aan dat een neppert die niet geeft)
Zou het?
Kaarten speciaal voor de verkoop kopen vind ik onzin, maar stel dat ik ineens verhinderd ben of besluit om niet te gaan, dan is die 100 euro die je er extra voor kunt krijgen mooi meegenomen en die zou ik goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Serieus, mensen doen 't zelf ook hoor, ruim 500 euro bieden voor 2 kaartjes. "Logisch" dat mensen dan denken; laat ik volgend jaar extra kaartjes kopen want ik krijg er toch wel veel geld voor!
Maar goed, in mijn ogen ben je dan echt een laag-bij-de-grondse-achterbakse-miezerige-vieze-impotente-oplichter ja, als je kaartjes met heel veel winst door gaat verkopen. Een tientje ofzo is nog aanvaardbaar, maar dit?!
En wat nou als jij in eerste instantie niet kan, dan ineens wel maar ruim 100 euro meer neer moet leggen om nog te kunnen gaan? Dan ben jij toch ook heeeeel blij met de persoon die nog een beetje een geweten heeft?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:03 schreef VinceBeggar het volgende:
[..]
Kaarten speciaal voor de verkoop kopen vind ik onzin, maar stel dat ik ineens verhinderd ben of besluit om niet te gaan, dan is die 100 euro die je er extra voor kunt krijgen mooi meegenomen en die zou ik goed kunnen gebruiken.
(Ik heb overigens mijn kaartje de dag voordat het uitverkocht was gekocht en nog nooit een kaartje boven de prijs verkocht)
Quechuaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je zoiets alleen dan van een ander merk.... iets met "chua" in de naam dacht ik
Lekker vaag ben ik
Snap ik niet helemaalquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Een vriend van me was gisteren net te laat. Dus we hebben aardig zitten bieden op kaarten met een groep vrienden, omdat hij op Lowlands zijn verjaardag zou vieren, dus alle extra kosten zouden wij betalen als cadeau.
Al met al geen succes gehad. Toen we, zonder hem, in de auto zaten naar het festival belde hij, iemand had zijn advertentie gezien en wilde nog van het kaartje af. Die gozer ging werken op LL ofzo, dus had zijn kaartje niet nodig. Uiteindelijk heeft hij het kaartje voor onder de kostprijs gekregen.
En wij maar moeite doen...
bedoel je deze !?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Van welke merk zijn die tenten ook alweer die je in de lucht gooit en dan vanzelf uitklappen?
Nou ja ik heb zelf een keer een hele nacht voor de deur gelegen voor U2 en uiteindelijk weggekomen met een paar beroerde zitplaatsen en ja ik heb ook weleens flink te veel betaald voor een kaartje. En handelen in kaartjes ben ik ook echt op tegen en zal ik niet doen. Maar als ik zelf een kaartje koop voor 125 euro en die kwijt zou kunnen voor 200 ga ik niet zeggen, nou hier is hij voor 125. Dan ga ik toch liever zelf naar een extra concert. Ook vaak zat dat ik zelf het risico loop met kaarten vroeg kopen die als ik verhinderd ben nooit meer kwijt zal kunnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En wat nou als jij in eerste instantie niet kan, dan ineens wel maar ruim 100 euro meer neer moet leggen om nog te kunnen gaan? Dan ben jij toch ook heeeeel blij met de persoon die nog een beetje een geweten heeft?
Ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:07 schreef n0r het volgende:
Ja ik ziet hier nu echt al een kwartier voor de PC, van wtf? Hoe kan dat?
Zou het? Kan dat?
Ik hoop het zo erg
Ik ben niet helemaal wakker denk ik, volgens mij bedoel ik vorig jaar.quote:
Petflessen mogen wel op de camping, evenals blik en karton. Als je bij de ingang van het festivalterrein komt moet je meegebrachte drank overgieten in een plastic beker die ze bij de ingang uitdelen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef ondeugend het volgende:
Euh geen glas, geen petflessen..
Hoe vervoeren jullie wel je drank zonder over te gieten in een emmer ?
Ok, dat verklaart wel ietsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal wakker denk ik, volgens mij bedoel ik vorig jaar.
Yep die was het. Ook bedankt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:10 schreef linebear het volgende:
[..]
bedoel je deze !?
http://www.decathlon.nl/N(...)t_8028562/index.html
Inderdaad, ik ben pas 8 uur wakker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Snel nog even koffie zetten. Het is nog vroeg.
En dat weet je niet eens zekerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal wakker denk ik, volgens mij bedoel ik vorig jaar.
http://www.nummerzoeker.com/index.php?banner=omgekeerdzoekenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:21 schreef n0r het volgende:
Hij heeft dus zijn naam, straat en woonplaats gemaild.
Bij telefoongids.nl vind ie dan niets :/
heb je een PM gestuurdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:28 schreef n0r het volgende:
Als ik puur op achternaam zoek, kom ik op niemand uit die in vlissingen woont
Kun je niet op het adres zoeken dan, dat je kan zien wie er op dat adres woont?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:28 schreef n0r het volgende:
Als ik puur op achternaam zoek, kom ik op niemand uit die in vlissingen woont
Ah ja.. logisch ook..en ik moet beter lezen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Petflessen mogen wel op de camping, evenals blik en karton. Als je bij de ingang van het festivalterrein komt moet je meegebrachte drank overgieten in een plastic beker die ze bij de ingang uitdelen.
Leuk tentje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:35 schreef Baserunner het volgende:
Ik heb dit zojuist gekocht:
http://www.vrijetijdsmarkt.nl/producten_vervolg_maten.asp?arid=3973&pagina=3&caid=13&zoekveld=&aanbiedingen=
http://www.vrijetijdsmarkt.nl/producten_vervolg_maten.asp?arid=1127&pagina=2&caid=26&zoekveld=&aanbiedingen=
Reden dat ik die niet heb genomen is dat ik mijn tent niet alleen voor festivals wil gebruiken maar ook om ergens voor goedkoop in het buitenland wil kunnen kamperen onder allerlei weersomstandigheden en ook nog een beetje de ruimte wil hebben. Volgens mij zijn die 2 seconden dingen wel erg ideaal voor festivals, maar als je wat meer wilt dan lijkt het mij wel wat gebrekkig worden... (en het lijkt me minder sterk dan een normale tent)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Oeh die tent is wel mooi!
Ik moet ook nog een nieuwe hebben, zit ook te denken aan zo'n wegwerpding, maar weet niet of die handig zijn om mee te nemen...
(Ik bedoel zo een die zichzelf in 2 seconden opzet)
Ja precies, maar ik denk niet dat ik hem ergens anders voor ga gebruiken nog, dus dan zou het wel kunnen... Maar hij moet idd wel een beetje stevig zijn, en waterdichtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:47 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Reden dat ik die niet heb genomen is dat ik mijn tent niet alleen voor festivals wil gebruiken maar ook om ergens voor goedkoop in het buitenland wil kunnen kamperen onder allerlei weersomstandigheden en ook nog een beetje de ruimte wil hebben. Volgens mij zijn die 2 seconden dingen wel erg ideaal voor festivals, maar als je wat meer wilt dan lijkt het mij wel wat gebrekkig worden... (en het lijkt me minder sterk dan een normale tent)
Ik denk dat dat ding dan ideaal is voor jequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:51 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik denk niet dat ik hem ergens anders voor ga gebruiken nog, dus dan zou het wel kunnen... Maar hij moet idd wel een beetje stevig zijn, en waterdichtVorig jaar met die regen was alles zeiknat geworden binnen...
![]()
Dat wil je neem ik aan, het is niet zo toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
reverend and the makers op LL
Ik ga denk ik voor dezequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Oeh die tent is wel mooi!
Ik moet ook nog een nieuwe hebben, zit ook te denken aan zo'n wegwerpding, maar weet niet of die handig zijn om mee te nemen...
(Ik bedoel zo een die zichzelf in 2 seconden opzet)
Oh was bij Paul Rabbering op 3FM lees ik ergens andersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat wil je neem ik aan, het is niet zo toch?
"duur"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor deze
Best duur, maar wel een tent die een paar mee moet gaan denk ik
Vergeleken met de jouwe niet neequote:
Vergeet dan niet dat wanneer je terug komt van LL je deze tent even moet laten drogen dus niet nat opbergen anders kun je toch volgend jaar weer een nieuwe tent kopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vergeleken met de jouwe niet neeNormaal koop ik altijd gare koepeltentjes voor ¤ 20,- bij de HEMA dus dan is dit duur voor mij JA!!
Oh die is inderdaad ook mooi ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor deze
Best duur, maar wel een tent die een paar jaar mee moet gaan denk ik
Thanks for the tip!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vergeet dan niet dat wanneer je terug komt van LL je deze tent even moet laten drogen dus niet nat opbergen anders kun je toch volgend jaar weer een nieuwe tent kopen.
Zeker! Wel ¤ 11,95 verzendkosten via die sitequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Oh die is inderdaad ook mooi ja!
En nog goedkoper dan die ik eigenlijk wou, dus misschien doe ik die ook wel
Kunnen we elkaar herkennen aan elkaars tent
En hoe duur was die?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb deze in een andere kleur:
Ideaal.
50 euro. En voor 5 euro heb ik voor het voorste stuk een grondzeil (op maat) erbij gekocht.quote:
Winterswijk, dat is bijna in Duitsland en ik woon in Dordrechtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:26 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Pfoe dat is wel een beetje veel ja
Waar zit die winkel dan?
Als het te ver is haal ik wel alsnog zo'n andere
Valt nog wel mee hoor, ga maar eens bij een andere campingwinkel een tent kopen, je schrikt je helemaal rot wat die dingen kosten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks for the tip!
[..]
Zeker! Wel ¤ 11,95 verzendkosten via die siteDan ga ik em wel ophalen in de winkel!
Ja ik ga alle campings afstruinen op zoek naar m'n tentgenoot
Ook in het blauw met donkergrijs (geloof ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[afbeelding]
Ideaal.
Dat ligt inderdaad niet echt in de buurtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Winterswijk, dat is bijna in Duitsland en ik woon in Dordrecht
Naja dan maar die ¤ 11,95 verzendkosten!
Moet je daar als een ijsco in gaan liggen met je voeten in iemand anders zijn gezichtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[afbeelding]
Ideaal.
Ja. Veel mooier dan die op de foto.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook in het blauw met donkergrijs (geloof ik)? Dan hebben we dezelfde
.
Idd. Als ik de tent in m'n winkelwagen doe komt er 11,95 verzendkosten te staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:33 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad niet echt in de buurt
Dan maar een keer bij Perrysport kijken inderdaad! Of Decathlon.
En anders maar ¤ 11,95 verzendkosten(Is het trouwens niet ¤ 7,95? Hij is maar 7,5 kilo toch?)
Haha jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Als ik de tent in m'n winkelwagen doe komt er 11,95 verzendkosten te staan
Wat een gedoe allemaal om een tent
Wat is een kip caravan?quote:
Veel mooier issie dan jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja. Veel mooier dan die op de foto.
Kip is een merk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:40 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Wat is een kip caravan?
Vind je dat wel leuk trouwens, op de caravan camping staan? Is die niet heel rustig en heel ver van het terrein af?![]()
Dat werd net ook al gezegd, maar ik ken ze nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:42 schreef Dupje het volgende:
Blijkbaar is het niet boeiend dat er een band bevestigd is voor Lowlands (ofja, door 3FM). Tenten zijn belangrijker
Reverend And The Makers op Lowlands!
Ja. Dat voorstuk is briljant.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Veel mooier issie dan ja. Dit jaar 's nachts geen grote tassen op m'n matras, maar in dat geweldige voorstuk
. En maar hopen dat 't luchtbed goed vrij ligt, en niet tegen de randen aankomt..
Neem er voor mij ook 1 mee!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:38 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Haha ja
De Decathlon zit 10 minuten bij mij vandaan, dus dan ga ik daar wel een keertje kijken.
Mocht ik daar niet slagen, dan neem ik die wel gewoonDan is het bij elkaar 52 euro, is nog niet duur voor zo'n tent natuurlijk
Whahaha ik weet dat t net al was gezegd maar er wordt maar door gepraat over die tentenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Dat werd net ook al gezegd, maar ik ken ze niet![]()
Is dat leuk?![]()
Dat is waar, das wel handig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Kip is een merk.
Tis wel wat verder lopen inderdaad, maar ik sta altijd op 5 en dat is ook al ver lopen. Voordeel is dat ik thuis de caravan voor de deur zet, effe inlaad, en op Lowlands niet meer hoeft te zeulen met m'n spullen.
Hehe, ik ga binnenkort wel even kijken wat ze er hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neem er voor mij ook 1 mee!
En dan niet ¤ 11,95 aan verzendkosten rekenen he!
Sorry, maar tenten zijn ook belangrijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha ik weet dat t net al was gezegd maar er wordt maar door gepraat over die tentenIk ken ze namelijk ook niet
![]()
Een tokkies zender?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef vanBnaarC het volgende:
3FM is een tokkies zender en daar luister ik niet naar
3FM besteedt tenminste aandacht aan Lowlands (sterker nog, ze doen live verslag)!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:54 schreef vanBnaarC het volgende:
Nee ik luister naar TMF radio of liever Q-Music![]()
Nee ik luister geen radio om eerlijk te zijn![]()
Ik ben er nooit, dat weekend.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:55 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
3FM besteedt tenminste aandacht aan Lowlands (sterker nog, ze doen live verslag)!
Nee ik ook niet, maar ik zie Giel steeds lopen met z'n microfoontje mensen interviewen, dus ik denk dat dat live is? Weet ik ook niet zeker eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |