Ja. Veel mooier dan die op de foto.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ook in het blauw met donkergrijs (geloof ik)? Dan hebben we dezelfde
.
Idd. Als ik de tent in m'n winkelwagen doe komt er 11,95 verzendkosten te staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:33 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Dat ligt inderdaad niet echt in de buurt
Dan maar een keer bij Perrysport kijken inderdaad! Of Decathlon.
En anders maar ¤ 11,95 verzendkosten(Is het trouwens niet ¤ 7,95? Hij is maar 7,5 kilo toch?)
Haha jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Als ik de tent in m'n winkelwagen doe komt er 11,95 verzendkosten te staan
Wat een gedoe allemaal om een tent
Wat is een kip caravan?quote:
Veel mooier issie dan jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja. Veel mooier dan die op de foto.
Kip is een merk.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:40 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Wat is een kip caravan?
Vind je dat wel leuk trouwens, op de caravan camping staan? Is die niet heel rustig en heel ver van het terrein af?![]()
Dat werd net ook al gezegd, maar ik ken ze nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:42 schreef Dupje het volgende:
Blijkbaar is het niet boeiend dat er een band bevestigd is voor Lowlands (ofja, door 3FM). Tenten zijn belangrijker
Reverend And The Makers op Lowlands!
Ja. Dat voorstuk is briljant.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Veel mooier issie dan ja. Dit jaar 's nachts geen grote tassen op m'n matras, maar in dat geweldige voorstuk
. En maar hopen dat 't luchtbed goed vrij ligt, en niet tegen de randen aankomt..
Neem er voor mij ook 1 mee!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:38 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Haha ja
De Decathlon zit 10 minuten bij mij vandaan, dus dan ga ik daar wel een keertje kijken.
Mocht ik daar niet slagen, dan neem ik die wel gewoonDan is het bij elkaar 52 euro, is nog niet duur voor zo'n tent natuurlijk
Whahaha ik weet dat t net al was gezegd maar er wordt maar door gepraat over die tentenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Dat werd net ook al gezegd, maar ik ken ze niet![]()
Is dat leuk?![]()
Dat is waar, das wel handig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Kip is een merk.
Tis wel wat verder lopen inderdaad, maar ik sta altijd op 5 en dat is ook al ver lopen. Voordeel is dat ik thuis de caravan voor de deur zet, effe inlaad, en op Lowlands niet meer hoeft te zeulen met m'n spullen.
Hehe, ik ga binnenkort wel even kijken wat ze er hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neem er voor mij ook 1 mee!
En dan niet ¤ 11,95 aan verzendkosten rekenen he!
Sorry, maar tenten zijn ook belangrijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha ik weet dat t net al was gezegd maar er wordt maar door gepraat over die tentenIk ken ze namelijk ook niet
![]()
Een tokkies zender?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:49 schreef vanBnaarC het volgende:
3FM is een tokkies zender en daar luister ik niet naar
3FM besteedt tenminste aandacht aan Lowlands (sterker nog, ze doen live verslag)!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:54 schreef vanBnaarC het volgende:
Nee ik luister naar TMF radio of liever Q-Music![]()
Nee ik luister geen radio om eerlijk te zijn![]()
Ik ben er nooit, dat weekend.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:55 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
3FM besteedt tenminste aandacht aan Lowlands (sterker nog, ze doen live verslag)!
Nee ik ook niet, maar ik zie Giel steeds lopen met z'n microfoontje mensen interviewen, dus ik denk dat dat live is? Weet ik ook niet zeker eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |