Reden dat ik die niet heb genomen is dat ik mijn tent niet alleen voor festivals wil gebruiken maar ook om ergens voor goedkoop in het buitenland wil kunnen kamperen onder allerlei weersomstandigheden en ook nog een beetje de ruimte wil hebben. Volgens mij zijn die 2 seconden dingen wel erg ideaal voor festivals, maar als je wat meer wilt dan lijkt het mij wel wat gebrekkig worden... (en het lijkt me minder sterk dan een normale tent)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Oeh die tent is wel mooi!
Ik moet ook nog een nieuwe hebben, zit ook te denken aan zo'n wegwerpding, maar weet niet of die handig zijn om mee te nemen...
(Ik bedoel zo een die zichzelf in 2 seconden opzet)
Ja precies, maar ik denk niet dat ik hem ergens anders voor ga gebruiken nog, dus dan zou het wel kunnen... Maar hij moet idd wel een beetje stevig zijn, en waterdichtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:47 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Reden dat ik die niet heb genomen is dat ik mijn tent niet alleen voor festivals wil gebruiken maar ook om ergens voor goedkoop in het buitenland wil kunnen kamperen onder allerlei weersomstandigheden en ook nog een beetje de ruimte wil hebben. Volgens mij zijn die 2 seconden dingen wel erg ideaal voor festivals, maar als je wat meer wilt dan lijkt het mij wel wat gebrekkig worden... (en het lijkt me minder sterk dan een normale tent)
Ik denk dat dat ding dan ideaal is voor jequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:51 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik denk niet dat ik hem ergens anders voor ga gebruiken nog, dus dan zou het wel kunnen... Maar hij moet idd wel een beetje stevig zijn, en waterdichtVorig jaar met die regen was alles zeiknat geworden binnen...
![]()
Dat wil je neem ik aan, het is niet zo toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:54 schreef Pink_Floyd het volgende:
reverend and the makers op LL
Ik ga denk ik voor dezequote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:40 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Oeh die tent is wel mooi!
Ik moet ook nog een nieuwe hebben, zit ook te denken aan zo'n wegwerpding, maar weet niet of die handig zijn om mee te nemen...
(Ik bedoel zo een die zichzelf in 2 seconden opzet)
Oh was bij Paul Rabbering op 3FM lees ik ergens andersquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat wil je neem ik aan, het is niet zo toch?
"duur"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor deze
Best duur, maar wel een tent die een paar mee moet gaan denk ik
Vergeleken met de jouwe niet neequote:
Vergeet dan niet dat wanneer je terug komt van LL je deze tent even moet laten drogen dus niet nat opbergen anders kun je toch volgend jaar weer een nieuwe tent kopen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vergeleken met de jouwe niet neeNormaal koop ik altijd gare koepeltentjes voor ¤ 20,- bij de HEMA dus dan is dit duur voor mij JA!!
Oh die is inderdaad ook mooi ja!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor deze
Best duur, maar wel een tent die een paar jaar mee moet gaan denk ik
Thanks for the tip!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Vergeet dan niet dat wanneer je terug komt van LL je deze tent even moet laten drogen dus niet nat opbergen anders kun je toch volgend jaar weer een nieuwe tent kopen.
Zeker! Wel ¤ 11,95 verzendkosten via die sitequote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:12 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Oh die is inderdaad ook mooi ja!
En nog goedkoper dan die ik eigenlijk wou, dus misschien doe ik die ook wel
Kunnen we elkaar herkennen aan elkaars tent
En hoe duur was die?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb deze in een andere kleur:
Ideaal.
50 euro. En voor 5 euro heb ik voor het voorste stuk een grondzeil (op maat) erbij gekocht.quote:
Winterswijk, dat is bijna in Duitsland en ik woon in Dordrechtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:26 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Pfoe dat is wel een beetje veel ja
Waar zit die winkel dan?
Als het te ver is haal ik wel alsnog zo'n andere
Valt nog wel mee hoor, ga maar eens bij een andere campingwinkel een tent kopen, je schrikt je helemaal rot wat die dingen kosten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Thanks for the tip!
[..]
Zeker! Wel ¤ 11,95 verzendkosten via die siteDan ga ik em wel ophalen in de winkel!
Ja ik ga alle campings afstruinen op zoek naar m'n tentgenoot
Ook in het blauw met donkergrijs (geloof ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[afbeelding]
Ideaal.
Dat ligt inderdaad niet echt in de buurtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Winterswijk, dat is bijna in Duitsland en ik woon in Dordrecht
Naja dan maar die ¤ 11,95 verzendkosten!
Moet je daar als een ijsco in gaan liggen met je voeten in iemand anders zijn gezichtquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[afbeelding]
Ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |