En die blonde vond ik altijd zo lekkerquote:
Mark zeker?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef alors het volgende:
Spice Girls!!En dus volgens onze theorie helemaal anti Backstreet Boys
N'Sync was ook niet populair hier.
En Solid Harmonie vond ik destijds ook wel okay ( i want you to want me for all that i am)
All Saints wel, en we waren verliefd op zo'n gozer van Another Level![]()
Ik vond ze wel geinig, heb n.a.v. hun cd de originele abba-nummers eens geluisterd en 'ontdekt'.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef alors het volgende:
Die kutkoters die ABBA liedjes deden haatte ik echt intens![]()
Denise heeft het helemaal gemaakt.. tegenwoordig presenteert ze belspelletjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:11 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik vond WOW erg lekker, vooral Denise.
Kan me de clipjes goed herinneren............. de muziek wat minder
Nee die kalequote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:09 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mark zeker?
[afbeelding]
Ik vond die nummers van hun allemaal een beetje zeikerig, maar hij was wel![]()
[..]
Ik vond ze wel geinig, heb n.a.v. hun cd de originele abba-nummers eens geluisterd en 'ontdekt'.
Je hebt zo tegenwoordig ook de Westend Girls, die doen hetzelfde met Pet Shop Boys-nummers![]()
Hihihi is zij datquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Denise heeft het helemaal gemaakt.. tegenwoordig presenteert ze belspelletjes![]()
[afbeelding]
![]()
Wow! was nogal sneu.. na 3 singles gingen ze zo'n beetje naakt in een sauna in hun clip om nog een beetje te verkopen![]()
O, en als ik dít terugzie:
http://www.youtube.com/watch?v=XKXnkg137Ss
neigden ze toch ook (in de negatieve zin) meer naar K3 dan naar Spice Girls
Whahahahha ik krijg weer helemaal flashbacksquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Hihihi is zij dat![]()
Ik haatte WOW altijd
Ik ben Naomi, ik ben Denise, ik ben Joël en nog een paar en dan wij zijn WOW!
ze hadden er nog wel meer hoor..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:16 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik vond zelf Mandy van WOW wel wat hebben![]()
Nooit fan geweest van die bandjes aangezien mijn smaak toch wat meer richting het hardere gitaarwerk gaat, maar Bewitched (hoewel je het volgens mij als B*witched schreef) vond ik ook wel leuk. Tenminste, dat ene liedje dat ze hadden dan... C'est La Vie heette het.
Cleopatraquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ah, ik zie dat B*witched ook op het plaatje in de OP staat. Wie zijn die meiden met die skibrillen eigenlijk. Rechtsbovenin ergens.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Hihihi is zij dat![]()
Ik haatte WOW altijd
Ik ben Naomi, ik ben Denise, ik ben Joël en nog een paar en dan wij zijn WOW!
En lees je op WIki dat ze dat 2001 bestaan hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
het was ook echt van "ik ben Denise, ik ben Jenskûûûûûh"
En in elk liedje wel een paar keer 'Wow!' er doorheen..
Party Party
Jongens kom gauw!
Wild & Ondeugend
Wij zijn Wow!
Oh is zij dat?!?!?!?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Denise heeft het helemaal gemaakt.. tegenwoordig presenteert ze belspelletjes![]()
[afbeelding]
![]()
Wow! was nogal sneu.. na 3 singles gingen ze zo'n beetje naakt in een sauna in hun clip om nog een beetje te verkopen![]()
O, en als ik dít terugzie:
http://www.youtube.com/watch?v=XKXnkg137Ss
neigden ze toch ook (in de negatieve zin) meer naar K3 dan naar Spice Girls
OMG... Dat nummer met die Teletubbies-videoclip.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:16 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik vond zelf Mandy van WOW wel wat hebben![]()
Nooit fan geweest van die bandjes aangezien mijn smaak toch wat meer richting het hardere gitaarwerk gaat, maar Bewitched (hoewel je het volgens mij als B*witched schreef) vond ik ook wel leuk. Tenminste, dat ene liedje dat ze hadden dan... C'est La Vie heette het.
Ach ja B*E*D.. die eerste waren wel héél erg en vraag me af of ik daar überhaupt nog plaatjes van zou kunnen vinden (de naam 'bed' googled ook niet handig)..quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef swentibold het volgende:
Ik was eigenlijk nergens echt fan van , maar ik kende natuurlijk wel alle namen en nrs, daarover werd je bij mij in de klas uitgehoord. de meiden waren zo'n beetje Brain vs Nick verdeeld in de klas![]()
ik ' mis' in de lijstjes eigenlijk nog
B*E*D* (welles , welles ), zag ricardo? daaruit laatst nog op tv bij Doe maar normaal![]()
enne Romeo , daar moest k een keer verplicht heen voor een schoolverslag (was gelukkig gratis), in de categorie leven die nog ?
Alsjeblieft:quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ach ja B*E*D.. die eerste waren wel héél erg en vraag me af of ik daar überhaupt nog plaatjes van zou kunnen vinden (de naam 'bed' googled ook niet handig)..
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:09 schreef female81 het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
http://flashback.wwzapper.com/1996-pics/bed.jpg
Ik wist gelijk wat ik vandaag, tijdens het updaten van mijn nostalgie-site, erop moest zetten...
Close II You was voor een Nederlands popgroepje idd best leukquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:43 schreef massy het volgende:
Ik was 'fan' van Take That en later de Backstreet Boys. Heb toevallig laatst nog ene cd gevonden van BSB, was wel leuk om even terug te luisteren.
Verder is eigenlijk alles wel leuk om terug te horen uit die tijd, behalve dan die nederlandse dingen als B*E*D (die waren echt erg), 4-fun en WOW. Close II you had dan wel weer goede liedjes.
Hmmmbopquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:57 schreef Elvi het volgende:
Ik was fan van Hanson. Maar dat was geen boyband ()
Dat blijft een grappig nummerquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef Coencordia het volgende:
Overigens vond ik 5ive () niet heel verkeerd.
Soepie??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef mousemicky het volgende:
Ik was fan van Boyzone en Take That... Drama toen die uit elkaar gingen...
(al lijkt dat natuurlijk niet echt meer op TT)...
Hey de BSB (quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:43 schreef Maartel het volgende:
[..]
die was ik ook nog vergeten..
Waren nog best oké, vond het alleen een beetje onzin dat ze zich ontzettend "wij zijn stoer, wij zijn geen boyband" profileerden, terwijl ze in feite niets minder zoet of plastic dan de BSB waren.. oké, ze waren ook weer geen Westlife, maar daar is dan ook alles mee gezegd..
Ik hoorde ze vanochtend weer eens op de radio....alrighth alright everythings gonna be alright....ik vond het prachtig op de schooldisco met zo'n Now Dance party.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:01 schreef Feestkabouter het volgende:
valt East 17 ook in deze categorie boybands?
in mijn beleving zijn boybands typisch bandjes waarbij het meer om de jongens draait dan om de muziek, bij East 17 was dat wel een beetje andersom (vind ik).
Odie3quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef Mariontje het volgende:
Ik weet niet of deze groep al langs is geweest...maar deze meiden zongen ' jogens zijn niet zo cool'... oid...vet stom lied..maar iedereen op het schoonplein (lees:alle meiden)..vonden het té gek!
iets met T3 of D3..oid..was ook het enige liedje volgens mij...
Die middelste vond ik altijd lekkerquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Die middelste vond ik altijd lekker
Die rechter ook wel
Kunnen we ze delenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
VLNR: Mandy, Jenskûh, Naomi, Denise, Joëlle
Mandy vond ik het leukst![]()
Jenskûh vond ik maar een wazige naam, en dito hoofd![]()
Naomi leek op een vervelend meisje uit m'n klas, dus die blockte ik zoveel mogelijk..![]()
Denise vond ik wel weer spannend![]()
Joëlle vond (en vind ik op deze foto weer) maar een ordinaire sloerie..![]()
Overigens klinkt dit alsof ik erg veel aandacht aan de meiden heb besteed, wat absoluut niet het geval is![]()
quote:
Volgens mij heeft ze wel dikke tieten. Had Herald niet een Wow-fansite btw?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
en Jenske is dan dat sneue meisje wat als laatste blijft staan, omdat ze door niemand gekozen wordt
![]()
Ik herinner me alleen nog dat op Konniekip.com (oid) alle nummers, clips en optredens van de dames te downloaden warenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel dikke tieten. Had Herald niet een Wow-fansite btw?
Ze staan al verstoppeld in de OPquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:51 schreef AFX. het volgende:
All Saints
Ennem..
S-CLub 7 al genoemd?
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=POEzC0UMVxM
Is wel gemengd, maar de vrouwen waren toch toffer enzo
Hahaha, die foto's. Leuk!.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Odie3![]()
[afbeelding]
Gelukkig was hun look niet afgekeken van Cleopatra![]()
[afbeelding]
ja, ik dacht "ik doe es een gooi op google", en het was gelijk raak..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:20 schreef Mariontje het volgende:
[..]
Hahaha, die foto's. Leuk!.![]()
ik kwam niet verder dan de eerste drie regels...en ik wist het ook niet zeker (de volgorde).
Nope.. was ik bij het maken van de OP ook helemaal vergeten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef Freak187 het volgende:
Is No Mercy al genoemd? Die gladde Hispanics?
Rechts onderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:51 schreef AFX. het volgende:
All Saints
Ennem..
S-CLub 7 al genoemd?
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=POEzC0UMVxM
Is wel gemengd, maar de vrouwen waren toch toffer enzo
Dat meisje? Ik vond haar altijd de minst leuke van S Clubquote:
Best wat platen verkocht in het buitenland, naar het schijnt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:02 schreef Feestkabouter het volgende:
geen fans trouwens van Caught In The Act hier?
goedzo, het was ook waardeloos.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, No Mercy. Die kon ik ook erg waarderen (al wist ik toen nog niet dat 'Missing' een cover was
). Ben Steps nog niet tegengekomen hier
.
But now you're suddenly like a stranger and you're leaving our love behind
of all the things I was ever planning foooooor, this was the last thing on my miiiiiind.
(en ja ik weet inmiddels dat het een cover van ABBA is).
niet alleen waar hij in zat, maar volgens mij draaide het ook om hem!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
herinner me ook ineens weer JPX, een gemixed groepje waar Jeroen Post van TMF in zat, maar daar valt niet veel meer over te vinden..
(o en daarvoor zat hij trouwens ook nog in het boybandje Velvet)
Is Nadia lesbisch??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:13 schreef Nonneke het volgende:
Ik was helemaal into de Spice Girls, incl die achterlijke plateau zolen![]()
![]()
Mel C vond ik helemaal de shit, daar had ik al uit op kunnen maken dat ik wrs toch echt op vrouwen vielIk had al die foto's die je kon kopen, kocht me ziek aan de kauwgom, hele Mel C collage op mn deur enzo
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
En verder al die bandjes zoals WOW en B*E*D, Odie3 (ik vond de singel laatst terug) Solid Harmonie, Cleopatra (zooooo gaaf 3 zusjes, en ze zagen er zooooo cool uit
)
Close II You, een vriendin van me heeft een paar jaar terug nog met Nadia (die 'lead'zangeres) gezoend ergens in SpanjeBaby dont gooohooohooooo
Ik zit serieus te overwegen eens een leuke verzamelcd in elkaar te draaien met iig de girlbands (boybands heb ik minder mee).. Maar selectie wordt dan nóg wel pittig, want als een Wow! er überhaupt 1 liedje op krijgt vind ik eigenlijk dat van de Spice Girls alle grote hits er wel op mogen.. maar dan is de cd al bijna volquote:Ohw boy, ik zou al die liedjes weer eens moeten luisterenGood old times
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
je moet ademnood van linda roos en jessica nemen
wat een bijzonder enge foto van haar trouwens..quote:
Nee volgens mij is ze niet lesbisch, maar ze is dus blijkbaar ook niet vies van een potje zoenen met een vrouwquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is Nadia lesbisch??![]()
Of gewoon een goedkope hoer die alles doet om jongens op te geilen na het uiteenvallen van haar band nog wat aandacht te krijgen?![]()
[..]
Ik zit serieus te overwegen eens een leuke verzamelcd in elkaar te draaien met iig de girlbands (boybands heb ik minder mee).. Maar selectie wordt dan nóg wel pittig, want als een Wow! er überhaupt 1 liedje op krijgt vind ik eigenlijk dat van de Spice Girls alle grote hits er wel op mogen.. maar dan is de cd al bijna vol![]()
1. Spice Girls - Wannabe
2. Solid Harmonie - I'll Be There For You
3. All Saints - Never Ever
4. B*Witched - C'Est La Vie
5. Wow! - Keer Op Keer
6. Close II You - Baby Don't Go
7. The Magnificent Four - Get Close To You
8. Cleopatra - Cleopatra's Theme
9. Honeyz - Finally Found
10. Eternal - I Wanna Be The Only One
11. She Moves - Breaking All The Rules
12. Odie 3 - Jongens![]()
13. Linda, Roos & Jessica - Alles Of Niets
eventueel (want niet 90's)
14. Girls Aloud - Sound Of The Underground
15. Sugababes - Overload
16. Atomic Kitten - Whole Again
17. Girlthing - Last One Standing
wie vergeet ik??
haha, moet nog even kijken of ik 'm echt maak (en welke groepjes ik vergeet, want zie vast een onehit-bandje over het hoofd), al draai ik eigenlijk zelden meer cd's.. maar heeft af-en-toe toch z'n charme om een compilatie-cdtje in elkaar te draaien.. en ik heb sowieso een zwak voor zoete 90's bandjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee volgens mij is ze niet lesbisch, maar ze is dus blijkbaar ook niet vies van een potje zoenen met een vrouw![]()
Leuke cd btw !
Daar heb ik al eens ooit een scan van geupload (dit soort eendagsvliegen vind ik heel erg leuk om op m'n site te zetten):quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nope.. was ik bij het maken van de OP ook helemaal vergeten...
Jezus, het worden er meer en meer![]()
herinner me ook ineens weer JPX, een gemixed groepje waar Jeroen Post van TMF in zat, maar daar valt niet veel meer over te vinden..
(o en daarvoor zat hij trouwens ook nog in het boybandje Velvet)
Het eerste stuk komt van New Kids on the Blockquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
Herinnert iemand zich toevallig nog een nummer wat voldoet aan deze omschrijving:
het was dancepoppy, gezongen door 3 blonde meiden, die volgens Bridget/Fabienne (wie het ook aankondigde) in de clip vooral een wedstrijd deden 'wie het geilst kon kijken', en de tekst bevatte o.a. (en dit is niet al te letterlijk want heb het zeker 10 jaar niet gehoord):
Never ever, gonna fall in love again
Never ever, I want to be alone,
Never ever, gonna give my heart again,
No I'm never never ever gonna fall again..
Now give me back my life, before you turn it around
Give it back, don't want you no more
Give me back my life, before you turn it upside down
It's too late, I walked out the door
Het nummer kwam rond 1996 op TMF en ik heb het daarna nooit meer gezien en gehoord, terwijl het altijd op m'n "dit wil ik nog eens terughoren"-lijstje heeft gestaan![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het eerste stuk komt van New Kids on the Blockhttp://www.mp3lyrics.org/(...)-fall-in-love-again/
Oepsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens ooit een scan van geupload (dit soort eendagsvliegen vind ik heel erg leuk om op m'n site te zetten):
http://flashback.wwzapper.com/2000-pics/jpx.jpg
Dit hoort echter wel bij het jaar 2000 thuis, dus net niet in dit topic. Maar zie het maar door de vingers...
Velvet was door Maartel al genoemd (in relatie met JPX).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:22 schreef Djeez het volgende:
Er schiet me nog een tenenkrommend Nederlands boybandje te binnen. De groep Velvet, kent iemand die nog? En eigenlijk is Blink 182 ook een boyband, als was het meer een parodie erop.
Patty Cash. Maar in mijn herinnering hebben ze later een andere naam aangenomen (ik ben alleen even kwijt welke).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:16 schreef Maartel het volgende:
- Annika van Girlthing zat eerst in een groepje wat door Patty Brard in een programma is opgericht.. weet iemand nog hoe dit groepje heette? In het programma hadden ze een cover van "Stop! In The Name Of Love" maar volgens mij hebben ze nooit écht iets uitgebracht..![]()
Die meldde ik een paar posts terug al.. zoals Velvet had je ook All Of Us, waarin Joel uit Idols o.a. zat..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:22 schreef Djeez het volgende:
Er schiet me nog een tenenkrommend Nederlands boybandje te binnen. De groep Velvet, kent iemand die nog? En eigenlijk is Blink 182 ook een boyband, als was het meer een parodie erop.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef female81 het volgende:
[..]
Velvet was door Maartel al genoemd (in relatie met JPX).
[..]
Patty Cash. Maar in mijn herinnering hebben ze later een andere naam aangenomen (ik ben alleen even kwijt welke).
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:34 schreef female81 het volgende:
Dit was nog niet genoemd en doemde opeens op in mijn gedachten:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef female81 het volgende:
Living Colour had als enige boyband-kenmerk dat alle leden van het mannelijk geslacht waren.![]()
Deze heette later Enuv geloof ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef female81 het volgende:
Patty Cash. Maar in mijn herinnering hebben ze later een andere naam aangenomen (ik ben alleen even kwijt welke).
4Fun welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:07 schreef Djeez het volgende:
4Fun en Bros al genoemd btw?
Serieus??quote:
zijn ze wel allemaal oud genoeg?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is Nadia lesbisch??![]()
Of gewoon een goedkope hoer die alles doet om jongens op te geilen na het uiteenvallen van haar band nog wat aandacht te krijgen?![]()
[..]
Ik zit serieus te overwegen eens een leuke verzamelcd in elkaar te draaien met iig de girlbands (boybands heb ik minder mee).. Maar selectie wordt dan nóg wel pittig, want als een Wow! er überhaupt 1 liedje op krijgt vind ik eigenlijk dat van de Spice Girls alle grote hits er wel op mogen.. maar dan is de cd al bijna vol![]()
1. Spice Girls - Wannabe
2. Solid Harmonie - I'll Be There For You
3. All Saints - Never Ever
4. B*Witched - C'Est La Vie
5. Wow! - Keer Op Keer
6. Close II You - Baby Don't Go
7. The Magnificent Four - Get Close To You
8. Cleopatra - Cleopatra's Theme
9. Honeyz - Finally Found
10. Eternal - I Wanna Be The Only One
11. She Moves - Breaking All The Rules
12. Odie 3 - Jongens![]()
13. Linda, Roos & Jessica - Alles Of Niets
eventueel (want niet 90's)
14. Girls Aloud - Sound Of The Underground
15. Sugababes - Overload
16. Atomic Kitten - Whole Again
17. Girlthing - Last One Standing
wie vergeet ik??
ik moet bij die naam meteen denken aan het nummer: "when i looked at him"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:24 schreef Maartel het volgende:
Ook 90's, maar weinig hip: Exposure
[afbeelding]
het bekendst van hun samenwerking met Lee Towers (Walking On Sunshine/I Can See Clearly Now)
kun je niet iets meer zeggen over hoe het clipje eruit zag?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
Herinnert iemand zich toevallig nog een nummer wat voldoet aan deze omschrijving:
het was dancepoppy, gezongen door 3 blonde meiden, die volgens Bridget/Fabienne (wie het ook aankondigde) in de clip vooral een wedstrijd deden 'wie het geilst kon kijken', en de tekst bevatte o.a. (en dit is niet al te letterlijk want heb het zeker 10 jaar niet gehoord):
Never ever, gonna fall in love again
Never ever, I want to be alone,
Never ever, gonna give my heart again,
No I'm never never ever gonna fall again..
Now give me back my life, before you turn it around
Give it back, don't want you no more
Give me back my life, before you turn it upside down
It's too late, I walked out the door
Het nummer kwam rond 1996 op TMF en ik heb het daarna nooit meer gezien en gehoord, terwijl het altijd op m'n "dit wil ik nog eens terughoren"-lijstje heeft gestaan![]()
OMG! Die namen die ze voor zichzelf hadden bedacht!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens ooit een scan van geupload (dit soort eendagsvliegen vind ik heel erg leuk om op m'n site te zetten):
http://flashback.wwzapper.com/2000-pics/jpx.jpg
Dit hoort echter wel bij het jaar 2000 thuis, dus net niet in dit topic. Maar zie het maar door de vingers...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:24 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
kun je niet iets meer zeggen over hoe het clipje eruit zag?
need more input!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
OMG! Die namen die ze voor zichzelf hadden bedacht!
Je slaat de spijker op de kop. Ik krijg er een beetje van die Megafestatie / Rabo Top 40-roadshow / enzovoort-gedachten bij. Daar kwamen altijd van die veels te gemaakte 'net niet'-artiesten hun meest recente single playbacken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
da's echt vele malen erger dan Baby Spice en Scary Spice, of de matroos en de cowboy van Vengaboys
![]()
Het hele groepje was een beetje pretentieus 'kijk ons cool zijn' volgens mij...
Van die Jeroen horen we gelukkig ook niks meer![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef massy het volgende:
[afbeelding]
Ace of Base ben ik volgens mij nog niet tegengekomen !
Ace of Base is een Zweedse popgroep, bestaande uit Jonas Berggren (Joker), Ulf Ekberg (Buddha), Linn Berggren en Jenny Berggren. De drie Berggrens zijn broer en zussen.
Hitjes:
All that she wants 1993
Wheel of fortune 1993
Happy nation 1993
The sign 1993
Don't turn around 1994
Beautiful life 1995
Stom dat ik er pas aan denk als ik ze op de radio hoor terwijl ik toch 2 cd's thuis heb liggen die waarvan ik de cd Happy Nation nog vrij regelmatig draai![]()
Zij zijn toch geen echte dance act ? Ik vind hun meer een popgroep hoor, dus ze horen er gewoon bijquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik heb er 5 cd's van...
Dacht gister nog wel even aan ze, maar twijfelde of ze hier wel tussen hoorden...
Want als je Ace Of Base meetelt, moet je dingen als Real McCoy, La Bouche, Twenty 4 Seven en andere Eurodance-acts ook mee gaan rekenen??
Nee, dat is toch iets anders dan de groepjes waar we het eerst over hadden. Het wat humorloze Ace of Base eigenlijk ook. Het had niet dat blije wat andere gemengde groepjes als Steps en A*Teens wel hadden. Ook al zongen ze dan over een 'happy nation' en een 'beautiful life'.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:08 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik heb er 5 cd's van...
Dacht gister nog wel even aan ze, maar twijfelde of ze hier wel tussen hoorden...
Want als je Ace Of Base meetelt, moet je dingen als Real McCoy, La Bouche, Twenty 4 Seven en andere Eurodance-acts ook mee gaan rekenen??
Tja, volgens mij waren ze (hoewel wat braafjes) wel een soort van dance-act in eerste instantie..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef massy het volgende:
[..]
Zij zijn toch geen echte dance act ? Ik vind hun meer een popgroep hoor, dus ze horen er gewoon bij![]()
Was het een Nederlandse productie?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Niet zo gek veel.. ik heb het nummer volgens mij maar 1 keer voorbij zien komen, en op een rare (doch irritante) manier heeft het een blijvende indruk achter gelaten..
Volgens mij (maar hier begint al wat giswerk) hadden de dames vooral witte kleren aan, stonden ze buiten, zat er een beetje rood/bruinige gloed over het beeld, en verder deden ze dus niet zoveel...
In mijn herinnering had 1 van de 3 wat weg van Claire van Steps...
[afbeelding]
in elk geval een korter blond koppie..
En nee, het was niet TSD, het groepje waar Claire vóór Steps in zat![]()
Ik heb geen flauw ideequote:
Als ik het goed heb was dat rond EV3, en is ten tijde van Riddle/Masterpiece Theatre weer een ander teruggekomen... Voor het album Soulflower (2004) kwam vervolgens Rhona (had zelf in 2000 een hitje met Satisfied) bij de groep omdat weer iemand de groep had verlaten...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 15:34 schreef female81 het volgende:
Die hebben bij mijn weten maar één verandering gekend: Dat één van de vier eruit ging en het dus een trio werd. Geen gewissel, dus.
Ik vond dit nummer altijd zo geweldigquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Later ook Five, was echt smoorverliefd op Scott, die met het stekeltjeshaar.
Dat was ook mijn favo nummerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik vond dit nummer altijd zo geweldigValt me nu pas op dat die typische BSB-beat eronder zit
(en dat het een ontiegelijk zeiknummer is natuurlijk)
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik vond dit nummer altijd zo geweldigValt me nu pas op dat die typische BSB-beat eronder zit
(en dat het een ontiegelijk zeiknummer is natuurlijk)
Zég, voor iemand die dit een ge-wel-dig topic vindt mag je wel even teruglezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:35 schreef biggetje het volgende:
ge-wel-dig topic dit!![]()
Zijn odie3 al genoemd met hun enige hitje (jongens zijn niet zo stoer, jongens zijn niet zo cool, jongens een heleboel, jongens jongens waar ben ik aan begonnen!)? Ikzelf was helemaal Spice Girls fan en ook ik vond de BSB helemaal niks (hoewel ik stiekem een crush had op Brian)
![]()
StepheN (jij was fan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Laatst zat 1 van die lui van B*E*D bij Deal or no Deal
Ik had m'n kamer volhangen met BSB enBoyzone
Met die eerste heb ik echt niks meer, maar voor Boyzone heb ik toch altijd nog een soort van 'zwak' (Steve
), wat waren die leuk vroeger
Ik heb alleen pagina 1 gelezen en toen werd ik zo enthousiast dat ik gelijk iets moest postenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zég, voor iemand die dit een ge-wel-dig topic vindt mag je wel even teruglezen![]()
Odie3 is al uitgebreid voorbijgekomen, inclusief plaatjes en lyrics zelfs..![]()
When Will I Be Famous ken ik wel, dat kon ik vroeger helemaal meezingen. Maar de rest komt me minder bekend voor. Ik vond die jongens altijd een beetje eng, van die gladde figuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:21 schreef SIRA het volgende:
[afbeelding]
Bros was een Britse boyband eind jaren 80 en begin jaren 90. De band bestond uit de broers Matt en Luke Goss samen met Craig Logan. In Nederland scoorde Bros vier hits: When will I be famous, Drop the boy, I owe you nothing en I quit.
oooh, wat was ik fan en verliefd op Luke (de linker)![]()
mijn hele kamer hing vol met poster uit de hitkrant ed
ik weet nog goed dat ze een keer in Nederland waren voor een optreden en toen mocht ik er niet heen van m'n ouders, was te jong...
was zooo booos
( Matt Goss begon in 1995 een solo-carrière. Luke Goss trad in de jaren 90 op in musicals en verscheen in een aantal films, waaronder Blade II. Craig Logan was de manager van Pink)
Tja hij werd eigenlijk zowel Steve als Stephen genoemd dus als ik Stephen had geschreven had er weer iemand gereageerd dat ie Steve heettequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
StepheN (jij was fan?)
Had ook wel een zwakje voor hem (ha-tjikketja-ha-ha-ha-ha), en toen kwam ie nog uit de kast ook![]()
(waarop ik eindelijk de hoop kreeg dat er zowaar leuke mannen homo konden zijn)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
da's echt vele malen erger dan Baby Spice en Scary Spice, of de matroos en de cowboy van Vengaboys
![]()
Het hele groepje was een beetje pretentieus 'kijk ons cool zijn' volgens mij...
Van die Jeroen horen we gelukkig ook niks meer![]()
Aah, nouja, ik zei niet dat de leden van de groep vervelend waren.. maar als groepje vond ik ze maar naarquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]Ik heb bij Amar (Amardeus
) in de klas gezeten!
Was eigenlijk een super aardige gozer, ondanks dat ie onwijs populair was bij ons op school (ach ja de middelbare school...) altijd supervriendelijke tegen iedereen.
Was ook niet echt mijn ding moet ik zeggen... het was uberhaupt gewoon net niets eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Aah, nouja, ik zei niet dat de leden van de groep vervelend waren.. maar als groepje vond ik ze maar naar![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Miam het volgende:
All Saints vind ik trouwens vandaag de dag nog steeds super![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
All Hooked Up![]()
(maar die nieuwe cd was ook nog érg goed te doen, al blijft Saints & Sinners m'n favoriet)
Een van die zangers van Romeo was pas nog op TV met zo'n afvalprogramma.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef swentibold het volgende:
Ik was eigenlijk nergens echt fan van , maar ik kende natuurlijk wel alle namen en nrs, daarover werd je bij mij in de klas uitgehoord. de meiden waren zo'n beetje Brain vs Nick verdeeld in de klas![]()
ik ' mis' in de lijstjes eigenlijk nog
B*E*D* (welles , welles ), zag ricardo? daaruit laatst nog op tv bij Doe maar normaal![]()
enne Romeo , daar moest k een keer verplicht heen voor een schoolverslag (was gelukkig gratis), in de categorie leven die nog ?
nee joh, "waardeloos" van Tina, Toos en Tessa: die is vele malen grappigerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
je moet ademnood van linda roos en jessica nemen
Je bedoelt denk ik Mark van Replayquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een van die zangers van Romeo was pas nog op TV met zo'n afvalprogramma.
Ik vond 5ive toen helemaal geweldig, de backstreet boys was voor watjes.
Linda Roos en Jessicaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:13 schreef roze-meisje het volgende:
vond vroeger take that heel leukvooral mark
en roos van linda, roos & jessicawas ik wel een beetje verliefd op
![]()
geri en posh vond ik ook wel leuk, posh keek altijd zo boos
met youtube kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:50 schreef Foeske het volgende:
Super! Dit is precies waar ik naar zocht in het topic 'help, ik zoek..'. Wat een jeugdsentiment!![]()
jammer dat ik niet veel muziek online kan vinden![]()
Help, ik zoek... deel 220quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:55 schreef Maartel het volgende:
met youtube kom je al een heel eind![]()
Waar is dat 'help, ik zoek'-topic trouwens, want zoiets lijkt mij dan weer handig![]()
quote:
Het kan nog veel erger. Als grap voor een verjaardag heb ik ooit samen met 2 vrienden (allemaal mannen dus) Linda, Roos en Jessica nagedaan. Ik was Roos en liep op enorme hoge hakken met een blonde pruik tot op mijn kont enzo. De foto's zijn helaas mislukt, maar ik deed het zowel ervoor als erna bijna in mijn broek van het lachen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Linda Roos en Jessica![]()
In groep 8 was iedereen uit de klas iemand uit GTSTEn uiteraard deden we allemaal op kamp 'Alles of Niets' ik was Jessica
![]()
JE bedoelt "The Magnificent Four"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
Uhm nee.. daar zaten Bridget en Fabienne in maar ik had 't over de aankondiging door één van die twee.. Ik bedoelde Zazz (kun je een paar posts terug wat over vindenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef Neverending het volgende:
[..]
JE bedoelt "The Magnificent Four"
![]()
Lyrics??
http://www.lyricsvault.net/songs/17218.html
Robbie Williams vindt het vast geweldig dat dit circa 15 jaar later nog steeds over de hele wereld circuleert.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef roze-meisje het volgende:
ben ik trouwens de enige die de eerste clip van take that zo geweldig vind![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3pHnqmw9QRM
Ja die heb ik nog op videoquote:Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef roze-meisje het volgende:
ben ik trouwens de enige die de eerste clip van take that zo geweldig vind![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3pHnqmw9QRM
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:34 schreef MdMa98 het volgende:
Er is er maar één koning jaren 90..
MC HAMMER!
Nog steeds geweldig, goed tempo en funny!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |