abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:07:24 #101
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_52244649
4Fun en Bros al genoemd btw?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:11:01 #102
3926 crew  Djeez
pi_52244751
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef female81 het volgende:

Patty Cash. Maar in mijn herinnering hebben ze later een andere naam aangenomen (ik ben alleen even kwijt welke).
Deze heette later Enuv geloof ik.
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_52244762
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 00:07 schreef Djeez het volgende:
4Fun en Bros al genoemd btw?
4Fun wel
(Levenslang, het vonnis is geveld, geen ontsnappen meer aan, mijn dagen zijn geteld )
Bros niet.. heb bij het lijstje vooral op late-90's gericht.. NKOTB bijvoorbeeld ook in eerste instantie vergeten, en Color Me Badd
O, en dan mag Milli Vanilli er dus ook bij...
Begin 90's groepjes zijn ook best leuk, en mogen zeker in het topic, maar op één of andere manier zie ik qua stijl/muziek/alles wel een duidelijke scheiding tussen de eerste en 2e helft van de 90's..
BSB en Bros zijn toch net wat anders.. (al is het maar omdat ik in de eerste helft van de 90's nog op de basisschool zat )
pi_52244819
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 00:11 schreef Djeez het volgende:

[..]

Deze heette later Enuv geloof ik.
Serieus??
Volgens mij was Enuv' het groepje van Patty zelf in haar reality soap, waarin ze met 2 vriendinnen luv-liedjes zong..
Patty Cash was een JONGE meidengroep die door Patty werd opgericht in een programma

Een beetje zoals "Follow That Dream", alleen dan nog nét wel in de 90's
  Redactie Frontpage vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:20:03 #105
3926 crew  Djeez
pi_52244983
Enuv was samen met twee ex-Frogettes, ik heb het net even opgezocht. Ohja, iemand Shampoo al genoemd?
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:10:44 #106
21636 Feestkabouter
pi_52246142
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:26 schreef Maartel het volgende:

[..]

Is Nadia lesbisch??
Of gewoon een goedkope hoer die alles doet om jongens op te geilen na het uiteenvallen van haar band nog wat aandacht te krijgen?
[..]

Ik zit serieus te overwegen eens een leuke verzamelcd in elkaar te draaien met iig de girlbands (boybands heb ik minder mee).. Maar selectie wordt dan nóg wel pittig, want als een Wow! er überhaupt 1 liedje op krijgt vind ik eigenlijk dat van de Spice Girls alle grote hits er wel op mogen.. maar dan is de cd al bijna vol

1. Spice Girls - Wannabe
2. Solid Harmonie - I'll Be There For You
3. All Saints - Never Ever
4. B*Witched - C'Est La Vie
5. Wow! - Keer Op Keer
6. Close II You - Baby Don't Go
7. The Magnificent Four - Get Close To You
8. Cleopatra - Cleopatra's Theme
9. Honeyz - Finally Found
10. Eternal - I Wanna Be The Only One
11. She Moves - Breaking All The Rules
12. Odie 3 - Jongens
13. Linda, Roos & Jessica - Alles Of Niets
eventueel (want niet 90's)
14. Girls Aloud - Sound Of The Underground
15. Sugababes - Overload
16. Atomic Kitten - Whole Again
17. Girlthing - Last One Standing

wie vergeet ik??
zijn ze wel allemaal oud genoeg?
girls aloud is toch van erg recentelijk??
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:17:58 #107
21636 Feestkabouter
pi_52246285
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 23:24 schreef Maartel het volgende:
Ook 90's, maar weinig hip: Exposure
[afbeelding]
het bekendst van hun samenwerking met Lee Towers (Walking On Sunshine/I Can See Clearly Now)
ik moet bij die naam meteen denken aan het nummer: "when i looked at him"
is toch een behoorlijk bekend nummer?

effe gezocht: ik heb het over de groep "Expose", en 1 van hun albums heette "Exposure".
is denk ik niet dezelfde groep.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2007 @ 01:24:55 #108
21636 Feestkabouter
pi_52246422
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
Herinnert iemand zich toevallig nog een nummer wat voldoet aan deze omschrijving:
het was dancepoppy, gezongen door 3 blonde meiden, die volgens Bridget/Fabienne (wie het ook aankondigde) in de clip vooral een wedstrijd deden 'wie het geilst kon kijken', en de tekst bevatte o.a. (en dit is niet al te letterlijk want heb het zeker 10 jaar niet gehoord):

Never ever, gonna fall in love again
Never ever, I want to be alone,
Never ever, gonna give my heart again,
No I'm never never ever gonna fall again..

Now give me back my life, before you turn it around
Give it back, don't want you no more
Give me back my life, before you turn it upside down
It's too late, I walked out the door

Het nummer kwam rond 1996 op TMF en ik heb het daarna nooit meer gezien en gehoord, terwijl het altijd op m'n "dit wil ik nog eens terughoren"-lijstje heeft gestaan
kun je niet iets meer zeggen over hoe het clipje eruit zag?
need more input!
pi_52248232
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:58 schreef female81 het volgende:

[..]

Daar heb ik al eens ooit een scan van geupload (dit soort eendagsvliegen vind ik heel erg leuk om op m'n site te zetten):

http://flashback.wwzapper.com/2000-pics/jpx.jpg

Dit hoort echter wel bij het jaar 2000 thuis, dus net niet in dit topic. Maar zie het maar door de vingers...
OMG! Die namen die ze voor zichzelf hadden bedacht!
pi_52250127
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 01:24 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

kun je niet iets meer zeggen over hoe het clipje eruit zag?
need more input!
Niet zo gek veel.. ik heb het nummer volgens mij maar 1 keer voorbij zien komen, en op een rare (doch irritante) manier heeft het een blijvende indruk achter gelaten..
Volgens mij (maar hier begint al wat giswerk) hadden de dames vooral witte kleren aan, stonden ze buiten, zat er een beetje rood/bruinige gloed over het beeld, en verder deden ze dus niet zoveel...
In mijn herinnering had 1 van de 3 wat weg van Claire van Steps...

in elk geval een korter blond koppie..
En nee, het was niet TSD, het groepje waar Claire vóór Steps in zat
pi_52250238
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 07:09 schreef Toeps het volgende:

[..]

OMG! Die namen die ze voor zichzelf hadden bedacht!
da's echt vele malen erger dan Baby Spice en Scary Spice, of de matroos en de cowboy van Vengaboys
Het hele groepje was een beetje pretentieus 'kijk ons cool zijn' volgens mij...
Van die Jeroen horen we gelukkig ook niks meer
pi_52250425
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:06 schreef Maartel het volgende:

[..]

da's echt vele malen erger dan Baby Spice en Scary Spice, of de matroos en de cowboy van Vengaboys
Je slaat de spijker op de kop. Ik krijg er een beetje van die Megafestatie / Rabo Top 40-roadshow / enzovoort-gedachten bij. Daar kwamen altijd van die veels te gemaakte 'net niet'-artiesten hun meest recente single playbacken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2007 10:18:45 ]
pi_52251676

Ace of Base ben ik volgens mij nog niet tegengekomen !

Ace of Base is een Zweedse popgroep, bestaande uit Jonas Berggren (Joker), Ulf Ekberg (Buddha), Linn Berggren en Jenny Berggren. De drie Berggrens zijn broer en zussen.

Hitjes:

All that she wants 1993
Wheel of fortune 1993
Happy nation 1993
The sign 1993
Don't turn around 1994
Beautiful life 1995

Stom dat ik er pas aan denk als ik ze op de radio hoor terwijl ik toch 2 cd's thuis heb liggen die waarvan ik de cd Happy Nation nog vrij regelmatig draai
pi_52251744
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:06 schreef massy het volgende:
[afbeelding]

Ace of Base ben ik volgens mij nog niet tegengekomen !

Ace of Base is een Zweedse popgroep, bestaande uit Jonas Berggren (Joker), Ulf Ekberg (Buddha), Linn Berggren en Jenny Berggren. De drie Berggrens zijn broer en zussen.

Hitjes:

All that she wants 1993
Wheel of fortune 1993
Happy nation 1993
The sign 1993
Don't turn around 1994
Beautiful life 1995

Stom dat ik er pas aan denk als ik ze op de radio hoor terwijl ik toch 2 cd's thuis heb liggen die waarvan ik de cd Happy Nation nog vrij regelmatig draai
ik heb er 5 cd's van...
Dacht gister nog wel even aan ze, maar twijfelde of ze hier wel tussen hoorden...
Want als je Ace Of Base meetelt, moet je dingen als Real McCoy, La Bouche, Twenty 4 Seven en andere Eurodance-acts ook mee gaan rekenen??
pi_52252001
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:08 schreef Maartel het volgende:

[..]

ik heb er 5 cd's van...
Dacht gister nog wel even aan ze, maar twijfelde of ze hier wel tussen hoorden...
Want als je Ace Of Base meetelt, moet je dingen als Real McCoy, La Bouche, Twenty 4 Seven en andere Eurodance-acts ook mee gaan rekenen??
Zij zijn toch geen echte dance act ? Ik vind hun meer een popgroep hoor, dus ze horen er gewoon bij
pi_52252019
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:08 schreef Maartel het volgende:

[..]

ik heb er 5 cd's van...
Nee, dat is toch iets anders dan de groepjes waar we het eerst over hadden. Het wat humorloze Ace of Base eigenlijk ook. Het had niet dat blije wat andere gemengde groepjes als Steps en A*Teens wel hadden. Ook al zongen ze dan over een 'happy nation' en een 'beautiful life'.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2007 11:20:52 ]
pi_52252574
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:18 schreef massy het volgende:

[..]

Zij zijn toch geen echte dance act ? Ik vind hun meer een popgroep hoor, dus ze horen er gewoon bij
Tja, volgens mij waren ze (hoewel wat braafjes) wel een soort van dance-act in eerste instantie..
Leg er een cd van Real McCoy of een andere Eurodance-act naast en je hoort niet tot nauwelijks verschil.. De jongens produceerden ook alleen maar en zongen niet mee (niet dat dat bij Steps wel zo vaak het geval was )
(wat dat betreft moet ik toegeven dat Aqua ook onterecht in de OP staat, maar anders kreeg ik dat plaatje niet vol )
pi_52253819
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:00 schreef Maartel het volgende:

[..]

Niet zo gek veel.. ik heb het nummer volgens mij maar 1 keer voorbij zien komen, en op een rare (doch irritante) manier heeft het een blijvende indruk achter gelaten..
Volgens mij (maar hier begint al wat giswerk) hadden de dames vooral witte kleren aan, stonden ze buiten, zat er een beetje rood/bruinige gloed over het beeld, en verder deden ze dus niet zoveel...
In mijn herinnering had 1 van de 3 wat weg van Claire van Steps...
[afbeelding]
in elk geval een korter blond koppie..
En nee, het was niet TSD, het groepje waar Claire vóór Steps in zat
Was het een Nederlandse productie?
pi_52254132
http://nl.wikipedia.org/wiki/Meidengroep En anders misschien hierbij?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2007 12:35:12 ]
pi_52254418
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:20 schreef Toeps het volgende:

[..]

Was het een Nederlandse productie?
Ik heb geen flauw idee
hoop voor ze van niet, want dan hebben ze het wel héél belabberd aangepakt als het nummer in nederland niet eens een klein beetje van de grond kwam..

Dat lijstje staan ze iig niet in.. en volgens mij hebben ze niet eens de tipparade gehaald (ik heb namelijk pas nog vrijwel alle tip/hitjaarlijsten van 1994 tot nu doorgelopen)
Ik vrees dat ze anno nu net zo onzichtbaar zijn als het damesgroepje Dennington wat in 2001 het nummer Twisted uitbracht.. heb ik ook nóóit enige info over kunnen vinden, en ik heb volgens mij het enige verkochte singletje in huis

[ Bericht 31% gewijzigd door Maartel op 10-08-2007 12:44:54 ]
pi_52258525
Als duo's mogen nomineer ik nog Shampoo. Hadden met Trouble leuk hitje.

Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:45:17 #122
862 Arcee
Look closer
pi_52284055
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_52284904
Die hebben bij mijn weten maar één verandering gekend: Dat één van de vier eruit ging en het dus een trio werd. Geen gewissel, dus.
pi_52285054
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 15:34 schreef female81 het volgende:
Die hebben bij mijn weten maar één verandering gekend: Dat één van de vier eruit ging en het dus een trio werd. Geen gewissel, dus.
Als ik het goed heb was dat rond EV3, en is ten tijde van Riddle/Masterpiece Theatre weer een ander teruggekomen... Voor het album Soulflower (2004) kwam vervolgens Rhona (had zelf in 2000 een hitje met Satisfied) bij de groep omdat weer iemand de groep had verlaten...
pi_52285157
Ah, ik heb het even nagekeken.. na het vertrek van Dawn maakten ze EV3 en Masterpiece Theatre met z'n 3en.. vervolgens vertrok Maxine, en hebben de 2 resterenden leden met een Amanda het kerstalbum "The Gift Of Christmas" opgenomen..
Daarna verliet Amanda de groep weer en hebben ze met de eerder genoemde Rhona als nieuw derde lid Soul Flower uitgebracht...
pi_52288381
Laatst zat 1 van die lui van B*E*D bij Deal or no Deal

Ik had m'n kamer volhangen met BSB en Boyzone Met die eerste heb ik echt niks meer, maar voor Boyzone heb ik toch altijd nog een soort van 'zwak' (Steve ), wat waren die leuk vroeger
pi_52290491
Spice Girls natuurlijk, m'n hele kamer vol met posters. Later ook Five, was echt smoorverliefd op Scott, die met het stekeltjeshaar .
pi_52290623
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Later ook Five, was echt smoorverliefd op Scott, die met het stekeltjeshaar .
Ik vond dit nummer altijd zo geweldig Valt me nu pas op dat die typische BSB-beat eronder zit (en dat het een ontiegelijk zeiknummer is natuurlijk)
pi_52291141
Zo briljant... 5ive
Ben ze nu allemaal aan het terugkijken. Keep on moving
Ik vond de gast met de wenkbrauw piercing het meest
Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
pi_52292697
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:22 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ik vond dit nummer altijd zo geweldig Valt me nu pas op dat die typische BSB-beat eronder zit (en dat het een ontiegelijk zeiknummer is natuurlijk)
Dat was ook mijn favo nummer . En die ene met dat dansje bij het zwembad .
pi_52292850
Ohja Got the Feeling

Weet nog wel dat ik alle singles kocht, tot ik na de 4e dacht 'laat ik maar gewoon het album kopen' Was de rest van de cd alleen maar bagger

Zit ik lekker te YouTuben, hoor ik m'n vriend mopperen op de achtergrond dat 5ive altijd zo slecht was joh
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:19:04 #133
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52293454
Ik was vroeger fan van BSB en dan in het specifiek van Brian. God, wat vond ik dat een lekker ding, mijn hele kamer hing er vol mee (en dat voor een jongen). Tot ik een paar jaar geleden las dat hij zwaar christelijk was en inmiddels getrouwd enzo. De liefde was ineens voorbij.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:35:13 #134
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_52293860
ge-wel-dig topic dit!

Zijn odie3 al genoemd met hun enige hitje (jongens zijn niet zo stoer, jongens zijn niet zo cool, jongens een heleboel, jongens jongens waar ben ik aan begonnen!)? Ikzelf was helemaal Spice Girls fan en ook ik vond de BSB helemaal niks (hoewel ik stiekem een crush had op Brian )

puurheid zonder vergankelijkheid
pi_52295020
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:22 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

* Maartel krijgt op één of andere manier (zullen de goedkope belletjes wel wezen) nog altijd een kerstgevoel van dit nummer
pi_52295088
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 22:35 schreef biggetje het volgende:
ge-wel-dig topic dit!

Zijn odie3 al genoemd met hun enige hitje (jongens zijn niet zo stoer, jongens zijn niet zo cool, jongens een heleboel, jongens jongens waar ben ik aan begonnen!)? Ikzelf was helemaal Spice Girls fan en ook ik vond de BSB helemaal niks (hoewel ik stiekem een crush had op Brian )

Zég, voor iemand die dit een ge-wel-dig topic vindt mag je wel even teruglezen
Odie3 is al uitgebreid voorbijgekomen, inclusief plaatjes en lyrics zelfs..
pi_52295108
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Laatst zat 1 van die lui van B*E*D bij Deal or no Deal

Ik had m'n kamer volhangen met BSB en Boyzone Met die eerste heb ik echt niks meer, maar voor Boyzone heb ik toch altijd nog een soort van 'zwak' (Steve ), wat waren die leuk vroeger
StepheN (jij was fan? )
Had ook wel een zwakje voor hem (ha-tjikketja-ha-ha-ha-ha), en toen kwam ie nog uit de kast ook
(waarop ik eindelijk de hoop kreeg dat er zowaar leuke mannen homo konden zijn)
  zondag 12 augustus 2007 @ 00:35:34 #138
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_52296945
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:20 schreef Maartel het volgende:

[..]

Zég, voor iemand die dit een ge-wel-dig topic vindt mag je wel even teruglezen
Odie3 is al uitgebreid voorbijgekomen, inclusief plaatjes en lyrics zelfs..
Ik heb alleen pagina 1 gelezen en toen werd ik zo enthousiast dat ik gelijk iets moest posten
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_52300148

Bros was een Britse boyband eind jaren 80 en begin jaren 90. De band bestond uit de broers Matt en Luke Goss samen met Craig Logan. In Nederland scoorde Bros vier hits: When will I be famous, Drop the boy, I owe you nothing en I quit.

oooh, wat was ik fan en verliefd op Luke (de linker)
mijn hele kamer hing vol met poster uit de hitkrant ed
ik weet nog goed dat ze een keer in Nederland waren voor een optreden en toen mocht ik er niet heen van m'n ouders, was te jong...
was zooo booos

( Matt Goss begon in 1995 een solo-carrière. Luke Goss trad in de jaren 90 op in musicals en verscheen in een aantal films, waaronder Blade II. Craig Logan was de manager van Pink)
  zondag 12 augustus 2007 @ 09:42:01 #140
152789 karr-1
pi_52300255
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 09:21 schreef SIRA het volgende:
[afbeelding]
Bros was een Britse boyband eind jaren 80 en begin jaren 90. De band bestond uit de broers Matt en Luke Goss samen met Craig Logan. In Nederland scoorde Bros vier hits: When will I be famous, Drop the boy, I owe you nothing en I quit.

oooh, wat was ik fan en verliefd op Luke (de linker)
mijn hele kamer hing vol met poster uit de hitkrant ed
ik weet nog goed dat ze een keer in Nederland waren voor een optreden en toen mocht ik er niet heen van m'n ouders, was te jong...
was zooo booos

( Matt Goss begon in 1995 een solo-carrière. Luke Goss trad in de jaren 90 op in musicals en verscheen in een aantal films, waaronder Blade II. Craig Logan was de manager van Pink)
When Will I Be Famous ken ik wel, dat kon ik vroeger helemaal meezingen. Maar de rest komt me minder bekend voor. Ik vond die jongens altijd een beetje eng, van die gladde figuren.
pi_52301785
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 23:21 schreef Maartel het volgende:

[..]

StepheN (jij was fan? )
Had ook wel een zwakje voor hem (ha-tjikketja-ha-ha-ha-ha), en toen kwam ie nog uit de kast ook
(waarop ik eindelijk de hoop kreeg dat er zowaar leuke mannen homo konden zijn)
Tja hij werd eigenlijk zowel Steve als Stephen genoemd dus als ik Stephen had geschreven had er weer iemand gereageerd dat ie Steve heette Ik had altijd al zo'n vermoeden dat ie gay was, met z'n eeuwige 'ik heb geen tijd voor een relatie', 'de enige vrouw in m'n leven is m'n moeder' Vond 'm alleen maar schattiger toen ie uit de kast kwam En nog met Eloy in Amsterdam ging wonen ook, nooit tegengekomen helaas Zag op YouTube trouwens dat ie mee heeft gedaan met de Engelse Sterren dansen op het ijs En dat ie nog een vreselijke Britney-Spears achtige single heeft uitgebracht met dito clip
pi_52301811

Pure Shores
pi_52332111
Freiheit - Play it cool
East17
pi_52332977
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:06 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik heb bij Amar (Amardeus ) in de klas gezeten!

Was eigenlijk een super aardige gozer, ondanks dat ie onwijs populair was bij ons op school ( ach ja de middelbare school...) altijd supervriendelijke tegen iedereen.
pi_52333807
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:15 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Ik heb bij Amar (Amardeus ) in de klas gezeten!

Was eigenlijk een super aardige gozer, ondanks dat ie onwijs populair was bij ons op school ( ach ja de middelbare school...) altijd supervriendelijke tegen iedereen.
Aah, nouja, ik zei niet dat de leden van de groep vervelend waren.. maar als groepje vond ik ze maar naar
pi_52334602
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:42 schreef Maartel het volgende:

[..]

Aah, nouja, ik zei niet dat de leden van de groep vervelend waren.. maar als groepje vond ik ze maar naar
Was ook niet echt mijn ding moet ik zeggen... het was uberhaupt gewoon net niets eigenlijk
pi_52335403
Close 2 you was ook zo een bandje toch.
mijn ex vond dat mokkel wat op dat bed lag zo`n stuk.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_52335442
All Saints vind ik trouwens vandaag de dag nog steeds super
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_52335874
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Miam het volgende:
All Saints vind ik trouwens vandaag de dag nog steeds super

All Hooked Up
(maar die nieuwe cd was ook nog érg goed te doen, al blijft Saints & Sinners m'n favoriet)
pi_52336484
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef Maartel het volgende:

[..]

All Hooked Up
(maar die nieuwe cd was ook nog érg goed te doen, al blijft Saints & Sinners m'n favoriet)
Jaaaa Never Ever vind ik nog steeds een heerlijke plaat. ik draai`m best vaak.
Blijft gewoon mooi en ligt lekker in't gehoor.
pi_52336577
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef swentibold het volgende:
Ik was eigenlijk nergens echt fan van , maar ik kende natuurlijk wel alle namen en nrs, daarover werd je bij mij in de klas uitgehoord. de meiden waren zo'n beetje Brain vs Nick verdeeld in de klas

ik ' mis' in de lijstjes eigenlijk nog
B*E*D* (welles , welles ), zag ricardo? daaruit laatst nog op tv bij Doe maar normaal
enne Romeo , daar moest k een keer verplicht heen voor een schoolverslag (was gelukkig gratis), in de categorie leven die nog ?
Een van die zangers van Romeo was pas nog op TV met zo'n afvalprogramma.

Ik vond 5ive toen helemaal geweldig, de backstreet boys was voor watjes.
pi_52337571
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
je moet ademnood van linda roos en jessica nemen
nee joh, "waardeloos" van Tina, Toos en Tessa: die is vele malen grappiger
pi_52338990
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:23 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Een van die zangers van Romeo was pas nog op TV met zo'n afvalprogramma.

Ik vond 5ive toen helemaal geweldig, de backstreet boys was voor watjes.
Je bedoelt denk ik Mark van Replay
pi_52341515
ow ja, die haal ik altijd door elkaar, omdat m'n broertje 'fan' was van beiden.
pi_52344142
vond vroeger take that heel leuk vooral mark
en roos van linda, roos & jessica was ik wel een beetje verliefd op
geri en posh vond ik ook wel leuk, posh keek altijd zo boos
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:24:01 #156
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_52344584
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:13 schreef roze-meisje het volgende:
vond vroeger take that heel leuk vooral mark
en roos van linda, roos & jessica was ik wel een beetje verliefd op
geri en posh vond ik ook wel leuk, posh keek altijd zo boos
Linda Roos en Jessica
In groep 8 was iedereen uit de klas iemand uit GTST En uiteraard deden we allemaal op kamp 'Alles of Niets' ik was Jessica
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:50:41 #157
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_52356185
Super! Dit is precies waar ik naar zocht in het topic 'help, ik zoek..'. Wat een jeugdsentiment!
jammer dat ik niet veel muziek online kan vinden
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_52356279
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:50 schreef Foeske het volgende:
Super! Dit is precies waar ik naar zocht in het topic 'help, ik zoek..'. Wat een jeugdsentiment!
jammer dat ik niet veel muziek online kan vinden
met youtube kom je al een heel eind
Waar is dat 'help, ik zoek'-topic trouwens, want zoiets lijkt mij dan weer handig
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:00:15 #159
862 Arcee
Look closer
pi_52356392
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 12:55 schreef Maartel het volgende:
met youtube kom je al een heel eind
Waar is dat 'help, ik zoek'-topic trouwens, want zoiets lijkt mij dan weer handig
Help, ik zoek... deel 220
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_52356427
quote:
die zie ik zó vaak staan, maar het kwartje is nooit gevallen dat dat daarvoor was..

edit: dat was het dus ook niet.. degene boven jou heeft het over een "ik zoek een topic"-topic.. niet een "ik zoek een nummer"-topic..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:04:23 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52356478
sommige waren wel lollig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52384145

Dit was (in mijn herinnering) zó'n leuk nummer..
Heb het alleen maar 1 of 2 keer in m'n leven gehoord en daarna nooit meer terug kunnen vinden..
(dus als iemand de single nog heeft liggen of informatie heeft over wanneer de single uitkwam hoor ik het graag
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:42:32 #163
152789 karr-1
pi_52386275
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:24 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Linda Roos en Jessica
In groep 8 was iedereen uit de klas iemand uit GTST En uiteraard deden we allemaal op kamp 'Alles of Niets' ik was Jessica
Het kan nog veel erger. Als grap voor een verjaardag heb ik ooit samen met 2 vrienden (allemaal mannen dus) Linda, Roos en Jessica nagedaan. Ik was Roos en liep op enorme hoge hakken met een blonde pruik tot op mijn kont enzo. De foto's zijn helaas mislukt, maar ik deed het zowel ervoor als erna bijna in mijn broek van het lachen.
pi_52424915
Nog 2 tamelijk obscure engelse bandjes, hadden hier beiden 1 'hitje' (nouja, ze ontstonden in de periode dat TMF een programma aan Girl/Boybands wijdde dus de clips zijn voorbij gekomen)

Hitje: Single

Hitje: Friends Forever
pi_52538583
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
Herinnert iemand zich toevallig nog een nummer wat voldoet aan deze omschrijving:
het was dancepoppy, gezongen door 3 blonde meiden, die volgens Bridget/Fabienne (wie het ook aankondigde) in de clip vooral een wedstrijd deden 'wie het geilst kon kijken', en de tekst bevatte o.a. (en dit is niet al te letterlijk want heb het zeker 10 jaar niet gehoord):

Het nummer kwam rond 1996 op TMF en ik heb het daarna nooit meer gezien en gehoord, terwijl het altijd op m'n "dit wil ik nog eens terughoren"-lijstje heeft gestaan
JE bedoelt "The Magnificent Four"

Lyrics??
http://www.lyricsvault.net/songs/17218.html
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_52538719
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef Neverending het volgende:

[..]

JE bedoelt "The Magnificent Four"

Lyrics??
http://www.lyricsvault.net/songs/17218.html
Uhm nee.. daar zaten Bridget en Fabienne in maar ik had 't over de aankondiging door één van die twee.. Ik bedoelde Zazz (kun je een paar posts terug wat over vinden )

Dat hitje van de Magnificent Four was trouwens wel leuk
pi_52994484
ben ik trouwens de enige die de eerste clip van take that zo geweldig vind
http://www.youtube.com/watch?v=3pHnqmw9QRM
pi_52998181
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef roze-meisje het volgende:
Robbie Williams vindt het vast geweldig dat dit circa 15 jaar later nog steeds over de hele wereld circuleert.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2007 08:58:59 ]
pi_53008625
BIjschrift : Is played in gaybars. Wonder why.

Come on you cunt, let's have some Afx. acid.
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:13:17 #171
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_53011411
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef roze-meisje het volgende:
Ja die heb ik nog op video

Take That and Party!
Alle CD's die daarna kwamen waren minder
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_53011964
Er is er maar één koning jaren 90..

MC HAMMER!

Nog steeds geweldig, goed tempo en funny!
pi_53012110
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:34 schreef MdMa98 het volgende:
Er is er maar één koning jaren 90..

MC HAMMER!

Nog steeds geweldig, goed tempo en funny!
da's toch geen band??
pi_53012184
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:39 schreef Maartel het volgende:

[..]

da's toch geen band??
Nee dat is waar:P maar wilde het gewoon even kwijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')