Ik vond dit nummer altijd zo geweldigquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Later ook Five, was echt smoorverliefd op Scott, die met het stekeltjeshaar.
Dat was ook mijn favo nummerquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik vond dit nummer altijd zo geweldigValt me nu pas op dat die typische BSB-beat eronder zit
(en dat het een ontiegelijk zeiknummer is natuurlijk)
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ik vond dit nummer altijd zo geweldigValt me nu pas op dat die typische BSB-beat eronder zit
(en dat het een ontiegelijk zeiknummer is natuurlijk)
Zég, voor iemand die dit een ge-wel-dig topic vindt mag je wel even teruglezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 22:35 schreef biggetje het volgende:
ge-wel-dig topic dit!![]()
Zijn odie3 al genoemd met hun enige hitje (jongens zijn niet zo stoer, jongens zijn niet zo cool, jongens een heleboel, jongens jongens waar ben ik aan begonnen!)? Ikzelf was helemaal Spice Girls fan en ook ik vond de BSB helemaal niks (hoewel ik stiekem een crush had op Brian)
![]()
StepheN (jij was fan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
Laatst zat 1 van die lui van B*E*D bij Deal or no Deal
Ik had m'n kamer volhangen met BSB enBoyzone
Met die eerste heb ik echt niks meer, maar voor Boyzone heb ik toch altijd nog een soort van 'zwak' (Steve
), wat waren die leuk vroeger
Ik heb alleen pagina 1 gelezen en toen werd ik zo enthousiast dat ik gelijk iets moest postenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Zég, voor iemand die dit een ge-wel-dig topic vindt mag je wel even teruglezen![]()
Odie3 is al uitgebreid voorbijgekomen, inclusief plaatjes en lyrics zelfs..![]()
When Will I Be Famous ken ik wel, dat kon ik vroeger helemaal meezingen. Maar de rest komt me minder bekend voor. Ik vond die jongens altijd een beetje eng, van die gladde figuren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 09:21 schreef SIRA het volgende:
[afbeelding]
Bros was een Britse boyband eind jaren 80 en begin jaren 90. De band bestond uit de broers Matt en Luke Goss samen met Craig Logan. In Nederland scoorde Bros vier hits: When will I be famous, Drop the boy, I owe you nothing en I quit.
oooh, wat was ik fan en verliefd op Luke (de linker)![]()
mijn hele kamer hing vol met poster uit de hitkrant ed
ik weet nog goed dat ze een keer in Nederland waren voor een optreden en toen mocht ik er niet heen van m'n ouders, was te jong...
was zooo booos
( Matt Goss begon in 1995 een solo-carrière. Luke Goss trad in de jaren 90 op in musicals en verscheen in een aantal films, waaronder Blade II. Craig Logan was de manager van Pink)
Tja hij werd eigenlijk zowel Steve als Stephen genoemd dus als ik Stephen had geschreven had er weer iemand gereageerd dat ie Steve heettequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:21 schreef Maartel het volgende:
[..]
StepheN (jij was fan?)
Had ook wel een zwakje voor hem (ha-tjikketja-ha-ha-ha-ha), en toen kwam ie nog uit de kast ook![]()
(waarop ik eindelijk de hoop kreeg dat er zowaar leuke mannen homo konden zijn)
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
da's echt vele malen erger dan Baby Spice en Scary Spice, of de matroos en de cowboy van Vengaboys
![]()
Het hele groepje was een beetje pretentieus 'kijk ons cool zijn' volgens mij...
Van die Jeroen horen we gelukkig ook niks meer![]()
Aah, nouja, ik zei niet dat de leden van de groep vervelend waren.. maar als groepje vond ik ze maar naarquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:15 schreef zatoichi het volgende:
[..]Ik heb bij Amar (Amardeus
) in de klas gezeten!
Was eigenlijk een super aardige gozer, ondanks dat ie onwijs populair was bij ons op school (ach ja de middelbare school...) altijd supervriendelijke tegen iedereen.
Was ook niet echt mijn ding moet ik zeggen... het was uberhaupt gewoon net niets eigenlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Aah, nouja, ik zei niet dat de leden van de groep vervelend waren.. maar als groepje vond ik ze maar naar![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Miam het volgende:
All Saints vind ik trouwens vandaag de dag nog steeds super![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
All Hooked Up![]()
(maar die nieuwe cd was ook nog érg goed te doen, al blijft Saints & Sinners m'n favoriet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |