Een van die zangers van Romeo was pas nog op TV met zo'n afvalprogramma.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef swentibold het volgende:
Ik was eigenlijk nergens echt fan van , maar ik kende natuurlijk wel alle namen en nrs, daarover werd je bij mij in de klas uitgehoord. de meiden waren zo'n beetje Brain vs Nick verdeeld in de klas![]()
ik ' mis' in de lijstjes eigenlijk nog
B*E*D* (welles , welles ), zag ricardo? daaruit laatst nog op tv bij Doe maar normaal![]()
enne Romeo , daar moest k een keer verplicht heen voor een schoolverslag (was gelukkig gratis), in de categorie leven die nog ?
nee joh, "waardeloos" van Tina, Toos en Tessa: die is vele malen grappigerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
je moet ademnood van linda roos en jessica nemen
Je bedoelt denk ik Mark van Replayquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:23 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Een van die zangers van Romeo was pas nog op TV met zo'n afvalprogramma.
Ik vond 5ive toen helemaal geweldig, de backstreet boys was voor watjes.
Linda Roos en Jessicaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:13 schreef roze-meisje het volgende:
vond vroeger take that heel leukvooral mark
en roos van linda, roos & jessicawas ik wel een beetje verliefd op
![]()
geri en posh vond ik ook wel leuk, posh keek altijd zo boos
met youtube kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:50 schreef Foeske het volgende:
Super! Dit is precies waar ik naar zocht in het topic 'help, ik zoek..'. Wat een jeugdsentiment!![]()
jammer dat ik niet veel muziek online kan vinden![]()
Help, ik zoek... deel 220quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:55 schreef Maartel het volgende:
met youtube kom je al een heel eind![]()
Waar is dat 'help, ik zoek'-topic trouwens, want zoiets lijkt mij dan weer handig![]()
quote:
Het kan nog veel erger. Als grap voor een verjaardag heb ik ooit samen met 2 vrienden (allemaal mannen dus) Linda, Roos en Jessica nagedaan. Ik was Roos en liep op enorme hoge hakken met een blonde pruik tot op mijn kont enzo. De foto's zijn helaas mislukt, maar ik deed het zowel ervoor als erna bijna in mijn broek van het lachen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Linda Roos en Jessica![]()
In groep 8 was iedereen uit de klas iemand uit GTSTEn uiteraard deden we allemaal op kamp 'Alles of Niets' ik was Jessica
![]()
JE bedoelt "The Magnificent Four"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
Herinnert iemand zich toevallig nog een nummer wat voldoet aan deze omschrijving:
het was dancepoppy, gezongen door 3 blonde meiden, die volgens Bridget/Fabienne (wie het ook aankondigde) in de clip vooral een wedstrijd deden 'wie het geilst kon kijken', en de tekst bevatte o.a. (en dit is niet al te letterlijk want heb het zeker 10 jaar niet gehoord):
Het nummer kwam rond 1996 op TMF en ik heb het daarna nooit meer gezien en gehoord, terwijl het altijd op m'n "dit wil ik nog eens terughoren"-lijstje heeft gestaan![]()
Uhm nee.. daar zaten Bridget en Fabienne in maar ik had 't over de aankondiging door één van die twee.. Ik bedoelde Zazz (kun je een paar posts terug wat over vindenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef Neverending het volgende:
[..]
JE bedoelt "The Magnificent Four"
![]()
Lyrics??
http://www.lyricsvault.net/songs/17218.html
Robbie Williams vindt het vast geweldig dat dit circa 15 jaar later nog steeds over de hele wereld circuleert.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef roze-meisje het volgende:
ben ik trouwens de enige die de eerste clip van take that zo geweldig vind![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3pHnqmw9QRM
Ja die heb ik nog op videoquote:Op donderdag 6 september 2007 23:35 schreef roze-meisje het volgende:
ben ik trouwens de enige die de eerste clip van take that zo geweldig vind![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3pHnqmw9QRM
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:34 schreef MdMa98 het volgende:
Er is er maar één koning jaren 90..
MC HAMMER!
Nog steeds geweldig, goed tempo en funny!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |