Odie3quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef Mariontje het volgende:
Ik weet niet of deze groep al langs is geweest...maar deze meiden zongen ' jogens zijn niet zo cool'... oid...vet stom lied..maar iedereen op het schoonplein (lees:alle meiden)..vonden het té gek!
iets met T3 of D3..oid..was ook het enige liedje volgens mij...
Die middelste vond ik altijd lekkerquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Die middelste vond ik altijd lekker
Die rechter ook wel
Kunnen we ze delenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
VLNR: Mandy, Jenskûh, Naomi, Denise, Joëlle
Mandy vond ik het leukst![]()
Jenskûh vond ik maar een wazige naam, en dito hoofd![]()
Naomi leek op een vervelend meisje uit m'n klas, dus die blockte ik zoveel mogelijk..![]()
Denise vond ik wel weer spannend![]()
Joëlle vond (en vind ik op deze foto weer) maar een ordinaire sloerie..![]()
Overigens klinkt dit alsof ik erg veel aandacht aan de meiden heb besteed, wat absoluut niet het geval is![]()
quote:
Volgens mij heeft ze wel dikke tieten. Had Herald niet een Wow-fansite btw?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
en Jenske is dan dat sneue meisje wat als laatste blijft staan, omdat ze door niemand gekozen wordt
![]()
Ik herinner me alleen nog dat op Konniekip.com (oid) alle nummers, clips en optredens van de dames te downloaden warenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel dikke tieten. Had Herald niet een Wow-fansite btw?
Ze staan al verstoppeld in de OPquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:51 schreef AFX. het volgende:
All Saints
Ennem..
S-CLub 7 al genoemd?
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=POEzC0UMVxM
Is wel gemengd, maar de vrouwen waren toch toffer enzo
Hahaha, die foto's. Leuk!.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Odie3![]()
[afbeelding]
Gelukkig was hun look niet afgekeken van Cleopatra![]()
[afbeelding]
ja, ik dacht "ik doe es een gooi op google", en het was gelijk raak..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:20 schreef Mariontje het volgende:
[..]
Hahaha, die foto's. Leuk!.![]()
ik kwam niet verder dan de eerste drie regels...en ik wist het ook niet zeker (de volgorde).
Nope.. was ik bij het maken van de OP ook helemaal vergeten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef Freak187 het volgende:
Is No Mercy al genoemd? Die gladde Hispanics?
Rechts onderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:51 schreef AFX. het volgende:
All Saints
Ennem..
S-CLub 7 al genoemd?
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=POEzC0UMVxM
Is wel gemengd, maar de vrouwen waren toch toffer enzo
Dat meisje? Ik vond haar altijd de minst leuke van S Clubquote:
Best wat platen verkocht in het buitenland, naar het schijnt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:02 schreef Feestkabouter het volgende:
geen fans trouwens van Caught In The Act hier?
goedzo, het was ook waardeloos.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, No Mercy. Die kon ik ook erg waarderen (al wist ik toen nog niet dat 'Missing' een cover was
). Ben Steps nog niet tegengekomen hier
.
But now you're suddenly like a stranger and you're leaving our love behind
of all the things I was ever planning foooooor, this was the last thing on my miiiiiind.
(en ja ik weet inmiddels dat het een cover van ABBA is).
niet alleen waar hij in zat, maar volgens mij draaide het ook om hem!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
herinner me ook ineens weer JPX, een gemixed groepje waar Jeroen Post van TMF in zat, maar daar valt niet veel meer over te vinden..
(o en daarvoor zat hij trouwens ook nog in het boybandje Velvet)
Is Nadia lesbisch??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:13 schreef Nonneke het volgende:
Ik was helemaal into de Spice Girls, incl die achterlijke plateau zolen![]()
![]()
Mel C vond ik helemaal de shit, daar had ik al uit op kunnen maken dat ik wrs toch echt op vrouwen vielIk had al die foto's die je kon kopen, kocht me ziek aan de kauwgom, hele Mel C collage op mn deur enzo
![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
En verder al die bandjes zoals WOW en B*E*D, Odie3 (ik vond de singel laatst terug) Solid Harmonie, Cleopatra (zooooo gaaf 3 zusjes, en ze zagen er zooooo cool uit
)
Close II You, een vriendin van me heeft een paar jaar terug nog met Nadia (die 'lead'zangeres) gezoend ergens in SpanjeBaby dont gooohooohooooo
Ik zit serieus te overwegen eens een leuke verzamelcd in elkaar te draaien met iig de girlbands (boybands heb ik minder mee).. Maar selectie wordt dan nóg wel pittig, want als een Wow! er überhaupt 1 liedje op krijgt vind ik eigenlijk dat van de Spice Girls alle grote hits er wel op mogen.. maar dan is de cd al bijna volquote:Ohw boy, ik zou al die liedjes weer eens moeten luisterenGood old times
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
je moet ademnood van linda roos en jessica nemen
wat een bijzonder enge foto van haar trouwens..quote:
Nee volgens mij is ze niet lesbisch, maar ze is dus blijkbaar ook niet vies van een potje zoenen met een vrouwquote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Is Nadia lesbisch??![]()
Of gewoon een goedkope hoer die alles doet om jongens op te geilen na het uiteenvallen van haar band nog wat aandacht te krijgen?![]()
[..]
Ik zit serieus te overwegen eens een leuke verzamelcd in elkaar te draaien met iig de girlbands (boybands heb ik minder mee).. Maar selectie wordt dan nóg wel pittig, want als een Wow! er überhaupt 1 liedje op krijgt vind ik eigenlijk dat van de Spice Girls alle grote hits er wel op mogen.. maar dan is de cd al bijna vol![]()
1. Spice Girls - Wannabe
2. Solid Harmonie - I'll Be There For You
3. All Saints - Never Ever
4. B*Witched - C'Est La Vie
5. Wow! - Keer Op Keer
6. Close II You - Baby Don't Go
7. The Magnificent Four - Get Close To You
8. Cleopatra - Cleopatra's Theme
9. Honeyz - Finally Found
10. Eternal - I Wanna Be The Only One
11. She Moves - Breaking All The Rules
12. Odie 3 - Jongens![]()
13. Linda, Roos & Jessica - Alles Of Niets
eventueel (want niet 90's)
14. Girls Aloud - Sound Of The Underground
15. Sugababes - Overload
16. Atomic Kitten - Whole Again
17. Girlthing - Last One Standing
wie vergeet ik??
haha, moet nog even kijken of ik 'm echt maak (en welke groepjes ik vergeet, want zie vast een onehit-bandje over het hoofd), al draai ik eigenlijk zelden meer cd's.. maar heeft af-en-toe toch z'n charme om een compilatie-cdtje in elkaar te draaien.. en ik heb sowieso een zwak voor zoete 90's bandjesquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee volgens mij is ze niet lesbisch, maar ze is dus blijkbaar ook niet vies van een potje zoenen met een vrouw![]()
Leuke cd btw !
Daar heb ik al eens ooit een scan van geupload (dit soort eendagsvliegen vind ik heel erg leuk om op m'n site te zetten):quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nope.. was ik bij het maken van de OP ook helemaal vergeten...
Jezus, het worden er meer en meer![]()
herinner me ook ineens weer JPX, een gemixed groepje waar Jeroen Post van TMF in zat, maar daar valt niet veel meer over te vinden..
(o en daarvoor zat hij trouwens ook nog in het boybandje Velvet)
Het eerste stuk komt van New Kids on the Blockquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:23 schreef Maartel het volgende:
Herinnert iemand zich toevallig nog een nummer wat voldoet aan deze omschrijving:
het was dancepoppy, gezongen door 3 blonde meiden, die volgens Bridget/Fabienne (wie het ook aankondigde) in de clip vooral een wedstrijd deden 'wie het geilst kon kijken', en de tekst bevatte o.a. (en dit is niet al te letterlijk want heb het zeker 10 jaar niet gehoord):
Never ever, gonna fall in love again
Never ever, I want to be alone,
Never ever, gonna give my heart again,
No I'm never never ever gonna fall again..
Now give me back my life, before you turn it around
Give it back, don't want you no more
Give me back my life, before you turn it upside down
It's too late, I walked out the door
Het nummer kwam rond 1996 op TMF en ik heb het daarna nooit meer gezien en gehoord, terwijl het altijd op m'n "dit wil ik nog eens terughoren"-lijstje heeft gestaan![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het eerste stuk komt van New Kids on the Blockhttp://www.mp3lyrics.org/(...)-fall-in-love-again/
Oepsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens ooit een scan van geupload (dit soort eendagsvliegen vind ik heel erg leuk om op m'n site te zetten):
http://flashback.wwzapper.com/2000-pics/jpx.jpg
Dit hoort echter wel bij het jaar 2000 thuis, dus net niet in dit topic. Maar zie het maar door de vingers...
Velvet was door Maartel al genoemd (in relatie met JPX).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:22 schreef Djeez het volgende:
Er schiet me nog een tenenkrommend Nederlands boybandje te binnen. De groep Velvet, kent iemand die nog? En eigenlijk is Blink 182 ook een boyband, als was het meer een parodie erop.
Patty Cash. Maar in mijn herinnering hebben ze later een andere naam aangenomen (ik ben alleen even kwijt welke).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:16 schreef Maartel het volgende:
- Annika van Girlthing zat eerst in een groepje wat door Patty Brard in een programma is opgericht.. weet iemand nog hoe dit groepje heette? In het programma hadden ze een cover van "Stop! In The Name Of Love" maar volgens mij hebben ze nooit écht iets uitgebracht..![]()
Die meldde ik een paar posts terug al.. zoals Velvet had je ook All Of Us, waarin Joel uit Idols o.a. zat..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:22 schreef Djeez het volgende:
Er schiet me nog een tenenkrommend Nederlands boybandje te binnen. De groep Velvet, kent iemand die nog? En eigenlijk is Blink 182 ook een boyband, als was het meer een parodie erop.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:25 schreef female81 het volgende:
[..]
Velvet was door Maartel al genoemd (in relatie met JPX).
[..]
Patty Cash. Maar in mijn herinnering hebben ze later een andere naam aangenomen (ik ben alleen even kwijt welke).
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:34 schreef female81 het volgende:
Dit was nog niet genoemd en doemde opeens op in mijn gedachten:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:03 schreef female81 het volgende:
Living Colour had als enige boyband-kenmerk dat alle leden van het mannelijk geslacht waren.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |