Ach ja B*E*D.. die eerste waren wel héél erg en vraag me af of ik daar überhaupt nog plaatjes van zou kunnen vinden (de naam 'bed' googled ook niet handig)..quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef swentibold het volgende:
Ik was eigenlijk nergens echt fan van , maar ik kende natuurlijk wel alle namen en nrs, daarover werd je bij mij in de klas uitgehoord. de meiden waren zo'n beetje Brain vs Nick verdeeld in de klas![]()
ik ' mis' in de lijstjes eigenlijk nog
B*E*D* (welles , welles ), zag ricardo? daaruit laatst nog op tv bij Doe maar normaal![]()
enne Romeo , daar moest k een keer verplicht heen voor een schoolverslag (was gelukkig gratis), in de categorie leven die nog ?
Alsjeblieft:quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:07 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ach ja B*E*D.. die eerste waren wel héél erg en vraag me af of ik daar überhaupt nog plaatjes van zou kunnen vinden (de naam 'bed' googled ook niet handig)..
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:09 schreef female81 het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
http://flashback.wwzapper.com/1996-pics/bed.jpg
Ik wist gelijk wat ik vandaag, tijdens het updaten van mijn nostalgie-site, erop moest zetten...
Close II You was voor een Nederlands popgroepje idd best leukquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:43 schreef massy het volgende:
Ik was 'fan' van Take That en later de Backstreet Boys. Heb toevallig laatst nog ene cd gevonden van BSB, was wel leuk om even terug te luisteren.
Verder is eigenlijk alles wel leuk om terug te horen uit die tijd, behalve dan die nederlandse dingen als B*E*D (die waren echt erg), 4-fun en WOW. Close II you had dan wel weer goede liedjes.
Hmmmbopquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:57 schreef Elvi het volgende:
Ik was fan van Hanson. Maar dat was geen boyband ()
Dat blijft een grappig nummerquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:19 schreef Coencordia het volgende:
Overigens vond ik 5ive () niet heel verkeerd.
Soepie??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef mousemicky het volgende:
Ik was fan van Boyzone en Take That... Drama toen die uit elkaar gingen...
(al lijkt dat natuurlijk niet echt meer op TT)...
Hey de BSB (quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:43 schreef Maartel het volgende:
[..]
die was ik ook nog vergeten..
Waren nog best oké, vond het alleen een beetje onzin dat ze zich ontzettend "wij zijn stoer, wij zijn geen boyband" profileerden, terwijl ze in feite niets minder zoet of plastic dan de BSB waren.. oké, ze waren ook weer geen Westlife, maar daar is dan ook alles mee gezegd..
Ik hoorde ze vanochtend weer eens op de radio....alrighth alright everythings gonna be alright....ik vond het prachtig op de schooldisco met zo'n Now Dance party.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:01 schreef Feestkabouter het volgende:
valt East 17 ook in deze categorie boybands?
in mijn beleving zijn boybands typisch bandjes waarbij het meer om de jongens draait dan om de muziek, bij East 17 was dat wel een beetje andersom (vind ik).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |