Odie3quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:54 schreef Mariontje het volgende:
Ik weet niet of deze groep al langs is geweest...maar deze meiden zongen ' jogens zijn niet zo cool'... oid...vet stom lied..maar iedereen op het schoonplein (lees:alle meiden)..vonden het té gek!
iets met T3 of D3..oid..was ook het enige liedje volgens mij...
Die middelste vond ik altijd lekkerquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:20 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Die middelste vond ik altijd lekker
Die rechter ook wel
Kunnen we ze delenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:30 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
VLNR: Mandy, Jenskûh, Naomi, Denise, Joëlle
Mandy vond ik het leukst![]()
Jenskûh vond ik maar een wazige naam, en dito hoofd![]()
Naomi leek op een vervelend meisje uit m'n klas, dus die blockte ik zoveel mogelijk..![]()
Denise vond ik wel weer spannend![]()
Joëlle vond (en vind ik op deze foto weer) maar een ordinaire sloerie..![]()
Overigens klinkt dit alsof ik erg veel aandacht aan de meiden heb besteed, wat absoluut niet het geval is![]()
quote:
Volgens mij heeft ze wel dikke tieten. Had Herald niet een Wow-fansite btw?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
en Jenske is dan dat sneue meisje wat als laatste blijft staan, omdat ze door niemand gekozen wordt
![]()
Ik herinner me alleen nog dat op Konniekip.com (oid) alle nummers, clips en optredens van de dames te downloaden warenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:50 schreef Djeez het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze wel dikke tieten. Had Herald niet een Wow-fansite btw?
Ze staan al verstoppeld in de OPquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:51 schreef AFX. het volgende:
All Saints
Ennem..
S-CLub 7 al genoemd?
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=POEzC0UMVxM
Is wel gemengd, maar de vrouwen waren toch toffer enzo
Hahaha, die foto's. Leuk!.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef Maartel het volgende:
[..]
Odie3![]()
[afbeelding]
Gelukkig was hun look niet afgekeken van Cleopatra![]()
[afbeelding]
ja, ik dacht "ik doe es een gooi op google", en het was gelijk raak..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:20 schreef Mariontje het volgende:
[..]
Hahaha, die foto's. Leuk!.![]()
ik kwam niet verder dan de eerste drie regels...en ik wist het ook niet zeker (de volgorde).
Nope.. was ik bij het maken van de OP ook helemaal vergeten...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:38 schreef Freak187 het volgende:
Is No Mercy al genoemd? Die gladde Hispanics?
Rechts onderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:51 schreef AFX. het volgende:
All Saints
Ennem..
S-CLub 7 al genoemd?
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=POEzC0UMVxM
Is wel gemengd, maar de vrouwen waren toch toffer enzo
Dat meisje? Ik vond haar altijd de minst leuke van S Clubquote:
Best wat platen verkocht in het buitenland, naar het schijnt.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:02 schreef Feestkabouter het volgende:
geen fans trouwens van Caught In The Act hier?
goedzo, het was ook waardeloos.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, No Mercy. Die kon ik ook erg waarderen (al wist ik toen nog niet dat 'Missing' een cover was
). Ben Steps nog niet tegengekomen hier
.
But now you're suddenly like a stranger and you're leaving our love behind
of all the things I was ever planning foooooor, this was the last thing on my miiiiiind.
(en ja ik weet inmiddels dat het een cover van ABBA is).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |