Dat hebben ze al bewezen hoor, maar heb ze al een tijd niet meer gezienquote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap het even niet meer kan iemand mij uitleggen
wat een redactie voor invloed op een tv programma heeft en
als iemand hier onder de naam dgk redactie schrijft kunnen de mensen die die post dan lezen er vanuit gaan dat zij ook daadwerkelijk in de redactie zitten?
Dat ze daar zaten hebben ze toen ze zich net aangemeld hadden meer dan duidelijk gemaakt, je kunt er voor kiezen om het (nog steeds) niet te geloven, maar je kunt er ook voor kiezen om de mensen die er toen bij waren (2 december) COS #56 Sinterklaas komt binnenkort langs in DGK te geloven...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap het even niet meer kan iemand mij uitleggen wat een redactie voor invloed op een tv programma heeft en als iemand hier onder de naam dgk redactie schrijft kunnen de mensen die die post dan lezen er vanuit gaan dat zij ook daadwerkelijk in de redactie zitten?
klopt maar gedeeltelijk geloof ik, zonder aan de integriteit van day te willen knabbelen...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook lange tijd, maar Day heeft het weerlegd. Ze heeft de persoon gesproken en hij/zij is wel internetredacteur. Ik geloof Day in deze.
Het is wel waar dat ze in het begin 2 personen waren.
On Topic graag. Er zijn mensen hier die geen streams kunnen betalen, zoals ik.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze daar zaten hebben ze toen ze zich net aangemeld hadden meer dan duidelijk gemaakt, je kunt er voor kiezen om het (nog steeds) niet te geloven, maar je kunt er ook voor kiezen om de mensen die er toen bij waren (2 december) COS #56 Sinterklaas komt binnenkort langs in DGK te geloven...
Ze waren wel degelijk echt.
ja iddquote:Op maandag 30 juli 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze daar zaten hebben ze toen ze zich net aangemeld hadden meer dan duidelijk gemaakt, je kunt er voor kiezen om het (nog steeds) niet te geloven, maar je kunt er ook voor kiezen om de mensen die er toen bij waren (2 december) COS #56 Sinterklaas komt binnenkort langs in DGK te geloven...
Wat de invloed was die deze personen al dan niet hadden is nooit duidelijk geworden, ze hadden iig de mogelijkheid hun "echtheid" aan ons te bewijzen door vantevoren te melden wat er op welke stream zou komen (inzoomen op tatoo van Brian die op de zonnebank lag)
TS beaamt dat dat idd in "zijn topic" plaatsvondquote:Op maandag 30 juli 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat de invloed was die deze personen al dan niet hadden is nooit duidelijk geworden, ze hadden iig de mogelijkheid hun "echtheid" aan ons te bewijzen door vantevoren te melden wat er op welke stream zou komen (inzoomen op tatoo van Brian die op de zonnebank lag)
Als het je niet bevalt....... Ben je afhankelijk ....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:08 schreef FdW het volgende:
[..]
On Topic graag. Er zijn mensen hier die geen streams kunnen betalen, zoals ik.![]()
Ach gut.. Zal ik het voor je overmaken?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:08 schreef FdW het volgende:
[..]
On Topic graag. Er zijn mensen hier die geen streams kunnen betalen, zoals ik.![]()
Wat zei ze ?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:09 schreef Maria44 het volgende:
Vier mandjes boodschappen voor de deur en Amanda pakt er twee flesen wodka uit en loopt naar binnen. Lieke maakt terecht een opmerking.
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:08 schreef FdW het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach gut.. Zal ik het voor je overmaken?![]()
Daarom heb ik ook naar t topic gelinkt en niet naar de post...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
TS beaamt dat dat idd in "zijn topic" plaatsvond![]()
Zullen we niet gewoon die mandjes binnen zetten?quote:
Oeh... Nostalgie....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan verkoop je toch gewoon de boot?!
![]()
![]()
Thanks !quote:Op maandag 30 juli 2007 21:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Zullen we niet gewoon die mandjes binnen zetten?
Sorry zei Amanda terwijl ze doorliep met de flessen.
Amanda zal nooit een poot uitsteken.Nu kunnen ze Lieke mooi als slaafje gebruiken.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Het is tijd dat Lieke onaangekondigd helemaal niets huishoudelijks meer doet, ook niet koken.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
ze vond die ogen wel leuk:herkenningquote:Op maandag 30 juli 2007 21:15 schreef Maria44 het volgende:
Nada kocht altijd biologische produkten omdat daar zo'n leuke koe opstaat. Dat staat veel leuker in je koelkast.
Dat meent ze volgens mij nog ook![]()
Hoezo? Hoezo?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft dat kind toch een ondankbaar hoofd.
Dennis kan niet denken maar als hij denktquote:Op maandag 30 juli 2007 21:18 schreef Darklight het volgende:
Dennix denkt dat die relaties in het huis boeiend zijn![]()
![]()
Door en door verwend.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Ik mag toch hopen van niet hè....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef Nostalgist het volgende:
Ai komen die kefhondjes weer ???
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Van mij mogen Nadia en Amanda een contactverbod krijgen.
ze heeft haar halfjaars feest......quote:
Ze moet maar es met Melissa praten over een bovenlip-vergroting. Krijgt ze ook een vriendelijker gezicht mischien....(of het verergert juistquote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Idd... volgens mij is het tijd dat Lobasca ze weer eens iets gaat vertellen over de zuurgraadquote:Op maandag 30 juli 2007 21:19 schreef ericahysterica het volgende:
nada heeft nog nooit boxers opgehangen voor een man ..........en deze primeur mogen wij dus nu meemaken......genieten nadia.
nu heeft ze het weer over lactacid is dat soms vaginaal schoonmaakmiddel ofzo>
ze kan beter eens fatsoenlijk gaan douchen .......
Ik ben ook benieuwd, ik gun het die twee wel van hartequote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is tijd dat Lieke onaangekondigd helemaal niets huishoudelijks meer doet, ook niet koken.
Kijken wat er dan gebeurt.
Boeiend.....quote:
Niet alleen vanwege die 2 meiden, maar allemaal.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, ik gun het die twee wel van harte![]()
Lees jij ook , of post je alléén ????quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
Waarom is er geen butler?
hu???????????????????????quote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Hij haat er dus nooit weg, ben benieuwd!
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... volgens mij is het tijd dat Lobasca ze weer eens iets gaat vertellen over de zuurgraad
zou jaap zo slim zijn om te beseffen dat het dan weinig nut heeft om het te postenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap gaat dingen posten op Kingjaap (zodra hij kan) die mensen niet zullen begrijpen, zo intelligent is hij.....
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... volgens mij is het tijd dat Lobasca ze weer eens iets gaat vertellen over de zuurgraad
Huub ruimt 'snachts vaak de keuken nog op, van het weekend samen met Brian nog toen Kim was geweest. Jaap, Dennis en Amanda doen helemaal niks en Nada heeft toevallig vanavond de keuken opgeruimd.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege die 2 meiden, maar allemaal.
Jaap en huppeltje doen ook geen mallemoer, Brian zeer weinig en Nix nada nix.
hij is niet zo intelligent maar zo onbegrijpelijk, dat lijkt ook intelligent, intelligentie zou ook inhouden dat je enige zelfkennis had en kon inschatten hoe er op je gereageerd wordtquote:Op maandag 30 juli 2007 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap gaat dingen posten op Kingjaap (zodra hij kan) die mensen niet zullen begrijpen, zo intelligent is hij.....
Oeh.... een "zusjes-taart"quote:
Nou, misschien dat de kijkcijfers nog hoger worden, als het algemeen bekend wordt dat Jaap belangrijke politieke vragen gaat oplossen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:26 schreef Visual het volgende:
ik snap verband niet hij zei kijkcijfers gaan omhoog ik ga politieke vragen oplossen
304570eedfqa=023480dda92 circa circa versus 304523.32398,534quote:Op maandag 30 juli 2007 21:28 schreef mahe het volgende:
[..]
hij is niet zo intelligent maar zo onbegrijpelijk, dat lijkt ook intelligent, intelligentie zou ook inhouden dat je enige zelfkennis had en kon inschatten hoe er op je gereageerd wordt
Eensch.... jezelf buiten de werkelijke wereld plaatsen, geeft Jaap kennelijk een gevoel van overmacht...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:28 schreef mahe het volgende:
[..]
hij is niet zo intelligent maar zo onbegrijpelijk, dat lijkt ook intelligent, intelligentie zou ook inhouden dat je enige zelfkennis had en kon inschatten hoe er op je gereageerd wordt
donders dat is slimjquote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
304570eedfqa=023480dda92 circa circa versus 304523.32398,534
Hoe kom je daar toch iedere keer bij dat Jaap geen moer doet. Misschien ben ik kippig, maar ik vind dat hij verantwoordelijk is voor meer leuke momenten dan wie dan ook daar.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege die 2 meiden, maar allemaal.
Jaap en huppeltje doen ook geen mallemoer, Brian zeer weinig en Nix nada nix.
Hoe kom jij aan die pasfoto's ?quote:
was dat de naam van de kamer niet ?quote:
jee loop eens langs hans of pearl maar als hij niet computert is hij leukquote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch iedere keer bij dat Jaap geen moer doet. Misschien ben ik kippig, maar ik vind dat hij verantwoordelijk is voor meer leuke momenten dan wie dan ook daar.
Dat is wel een probleem idd.......quote:Op maandag 30 juli 2007 21:35 schreef Dark het volgende:
Jaap zit boordevol ideeen.
Hij weet niet welke aktie hij eerst gaat doen.
Is Dennis dood ?quote:
De roze kamerquote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
was dat de naam van de kamer niet ?![]()
Ik dacht ook al: gaat hij Dennix nadoen? Hij durft niks meer. Moet hij niet eens gaan trainenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:35 schreef Dark het volgende:
Jaap zit boordevol ideeen.
Hij weet niet welke aktie hij eerst gaat doen.
Ben met hem wezen stappen in de Baja en we zijn vantevoren zo'nquote:
was het maar waarquote:Op maandag 30 juli 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis wordt geplukt door Nadia en Amanda:
[afbeelding]
resultaat:
[afbeelding]
Super giechelig vrouwelijk in ieder geval.....quote:
Prinsessenkamer toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
was dat de naam van de kamer niet ?![]()
nee door Jaap die is weer in een manische buiquote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef fredfik het volgende:
is carlos ontslagen of komt hij ook al niet meer????
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef mspoez het volgende:
[..]
Neenee, dat was de prinsessenkamer, van de zusjes in BB!
Toch?
toekomstige captain of industryquote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is een expert in het vinden van mazen in de uitkeringswetgeving....
<bijgelezen>quote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch iedere keer bij dat Jaap geen moer doet. Misschien ben ik kippig, maar ik vind dat hij verantwoordelijk is voor meer leuke momenten dan wie dan ook daar.
Ja, uitkeringsfraude, subsidies aanvragen, polissen laten uitbetalen. Brian kent die truukjes ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is een expert in het vinden van mazen in de uitkeringswetgeving....
Als dat zo is, dan moet ik ook snel gaan bijlezenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
<bijgelezen>
Dat ging toch over huishoudelijke taken?
Ach, de prinsesjes, ook al een drama. Saabje is na BB naar plofkop gegaan (de niet uit de kast gekomen liefhebber van zijn eigen sexe) en Moniekje heeft man en kindreren verlaten voor die lul de behanger uit St. Oedenrode.quote:
kan ook niet hij is druk met zijn uitkerinkje net natasja wat zal ze druk zijn met uitleggen waar ze wasquote:Op maandag 30 juli 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap suggereert een hoop, maar met een concreet voorbeeld komen lukt vooralsnog niet.
Ze voelen zich kennelijk erg stoer, dat ze dat gedaan hebben.... Ik vind het maar zielig.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja, uitkeringsfraude, subsidies aanvragen, polissen laten uitbetalen. Brian kent die truukjes ook.
Brian: wij praten hier over geld verdienen en zo en dan komen de dames hier binnen over jasjes die ze hebben gekregen van rijke vriendjes.
En zijn punt is? Fraude is eerlijker dan krijgen van criminele vriendjes?
Frauderen doe je zelf... jasjes krijgen is kennelijk minderwaardig aan frauderen...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja, uitkeringsfraude, subsidies aanvragen, polissen laten uitbetalen. Brian kent die truukjes ook.
Brian: wij praten hier over geld verdienen en zo en dan komen de dames hier binnen over jasjes die ze hebben gekregen van rijke vriendjes.
En zijn punt is? Fraude is eerlijker dan krijgen van criminele vriendjes?
Je kunt ook één spoor even natrekken door op de blauwe datum+tijd in de quote te klikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan moet ik ook snel gaan bijlezen![]()
Zo eentje hebben we hier toch ook, die eerstelijns?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Dark het volgende:
Jaap zat op een zielig forum en deed zich daar voor als psycholoog.
Hij won eerst vertrouwen en gaf dan de meest bizarre adviezen.
Hij zette alles op tape en gooide het dan op msn.
Wat zijn we het weer heerlijk eens beebquote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze voelen zich kennelijk erg stoer, dat ze dat gedaan hebben.... Ik vind het maar zielig.
Had dat nu maar een paar weken eerder gezegd......thnxquote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt ook één spoor even natrekken door op de blauwe datum+tijd in de quote te klikken![]()
Dacht je dat anderen alles in één dag door hebben? Ik niet hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had dat nu maar een paar weken eerder gezegd......thnx![]()
![]()
Jaloers ook op de vriendjes die dat konden geven aan de 'dames', ze zouden het zelf heel graag nadoen maar het grote schip kwam telkens niet binnen bij die kruimeldiefjes. Triest.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze voelen zich kennelijk erg stoer, dat ze dat gedaan hebben.... Ik vind het maar zielig.
Jaap kwam een stuk serieuzer over dan onze huispsycholoog, maar bij Jaap weet ik nooit of hij fantaseert of de waarheid spreekt.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo eentje hebben we hier toch ook, die eerstelijns?
Welja. Dan mogen ze de Fokkers ook wel eens vernoemen: De personen die het langste een RLS hebben aanschouwd.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Brian staat in het Guiness boek of Records.... Persoon die het langst in een IRL heeft gezeten.
Ik denk hem door te hebben. Hij begint serieus, maar opeens komt er een moment dat hij een klik heeft van "Hey, leuk tv momentje". Je voelt dan dat hij begint te overdrijven....Maar het blijft een beetje gissen bij hemquote:Op maandag 30 juli 2007 21:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap kwam een stuk serieuzer over dan onze huispsycholoog, maar bij Jaap weet ik nooit of hij fantaseert of de waarheid spreekt.
Als in: w-e-r-k-e-n ??? Nee, plannen, acties, veel geld etc etc bla blaquote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Wat betreft Jaap: Wat is er eigenlijk op tegen gewoon je studie af te maken en een goede baan te zoeken.
Haal jezelf nu niet naar beneden.......ik heb je zo hoogquote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dacht je dat anderen alles in één dag door hebben? Ik niet hoor![]()
dat hij met zijn iq zijn eq nog net inscatten kan is toch gewoon domquote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Dark het volgende:
Jaap schat zijn eigen EQ heel hoog in, er zit heel veel achter.
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welja. Dan mogen ze de Fokkers ook wel eens vernoemen: De personen die het langste een RLS hebben aanschouwd.![]()
Sure, daarom zegt hij zijn PT altijd zo hartelijk gedag.....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Dark het volgende:
Jaap schat zijn eigen EQ heel hoog in, er zit heel veel achter.
Ik probeerde je een hart onder de riem te steken. Jij mag er ook zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haal jezelf nu niet naar beneden.......ik heb je zo hoog![]()
Zolang hij mij maar niet IRL gedag komt zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sure, daarom zegt hij zijn PT altijd zo hartelijk gedag.....![]()
Ik vind het zo goedkoop van hem. Hij studeert op het hoogste niveau en zit met een beetje geluk de rest van zijn leven goed als hij nog een paar jaar moeite doet.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Als in: w-e-r-k-e-n ??? Nee, plannen, acties, veel geld etc etc bla bla
Hoe zat het ook weer ... Sab met Eugene, nee, Emiel, nee hoe heette ie weer... en Mniek met ... eh ... ?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, de prinsesjes, ook al een drama. Saabje is na BB naar plofkop gegaan (de niet uit de kast gekomen liefhebber van zijn eigen sexe) en Moniekje heeft man en kindreren verlaten voor die lul de behanger uit St. Oedenrode.![]()
Dat zou niet fijn zijn.....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zolang hij mij maar niet IRL gedag komt zeggen![]()
Tijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hoe zat het ook weer ... Sab met Eugene, nee, Emiel, nee hoe heette ie weer... en Mniek met ... eh ... ?
E10 en Tijn.....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hoe zat het ook weer ... Sab met Eugene, nee, Emiel, nee hoe heette ie weer... en Mniek met ... eh ... ?
quote:
Hij is nog jong. Werken in de zin van "werken" kun je je hele leven nog. Behalve dat hij fysiek nog jong is heeft hij voor mijn gevoel ook geestelijk nog wat jaren in te halen. Toch te veel geïsoleerd opgegroeid?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het zo goedkoop van hem. Hij studeert op het hoogste niveau en zit met een beetje geluk de rest van zijn leven goed als hij nog een paar jaar moeite doet.
Dat kun je wel zeggen ja, hij is armoede gewend thuis vertelt hij vaak, hij zou blij moeten zijn dat hij mogelijkheden heeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het zo goedkoop van hem. Hij studeert op het hoogste niveau en zit met een beetje geluk de rest van zijn leven goed als hij nog een paar jaar moeite doet.
Daar zit wat in. Maar voordat je het weet ben je te oud om aangenomen te worden. Dan ben je gedwongen zelf iets te bedenken... en ik weet niet of Jaap daarvoor genoeg in huis heeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is nog jong. Werken in de zin van "werken" kun je je hele leven nog. Behalve dat hij fysiek nog jong is heeft hij voor mijn gevoel ook geestelijk nog wat jaren in te halen. Toch te veel geïsoleerd opgegroeid?
Ik vind zijn jeugdige, niet geheel bij zijn leeftijd passend, enthousiasme wel grappig om te horen. Een beetje hoekige en hakerige "horten en stoten" creatieve Jaap. Hij moet er iets mee gaan doen vind ik. Laat hem maar op z'n muil vallen met veel van z'n plannen. Daar kan iemand alleen maar wijzer en rijper van worden.
Ze hebben opgelet bij de beleggingsmeneer??quote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het? Ondertussen hebben ze het overigens over puts en calls.
Ik hoorde vandaag dat mensen voor een paar weken de kooi in kunnen. Het zou maar zo kunnen zijn dat Dimitri er daar eentje van is. Hij is gescreend, lekker makkelijk voor Tien.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef ScofieldM het volgende:
Geen Elly meer in DGK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Dimitri meer in DGK, de lafaard durft niet te thaiboksen tegen Brian![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Melissa meer in DGK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou Mitch nog oprotten![]()
maar dat zal ook niet lang meer duren want RTL wil van de butlers af
![]()
Laat de 'miljonairs' hun eigen drankjes maar halen.
Nu nog op donderdag t/m zondag butlers, afbouwen en dan![]()
![]()
Eens. En, wat hij ook doet, ik zou echt die studie afmaken als ik hem was.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja, hij is armoede gewend thuis vertelt hij vaak, hij zou blij moeten zijn dat hij mogelijkheden heeft.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij heeft niemand de streams meer op Nadia en Amanda.
Staat al een tijdje op de site hoor en Dimitri is volgens mij klaar met DGK, zeker na de uitspraken van de damesquote:Op maandag 30 juli 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat mensen voor een paar weken de kooi in kunnen. Het zou maar zo kunnen zijn dat Dimitri er daar eentje van is. Hij is gescreend, lekker makkelijk voor Tien.
Lieke moet nog veel uitgelegd krijgen. Trouwens, ik luister er nauwelijks naarquote:Op maandag 30 juli 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben opgelet bij de beleggingsmeneer??
Volgens mij viel dat wel mee met die armoede bij Jaap thuis... tenzij je het vergelijkt met het leven van John de Mol, maar als dat je referentiekader is dan is zelfs 2 maal modaal armoedig.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja, hij is armoede gewend thuis vertelt hij vaak, hij zou blij moeten zijn dat hij mogelijkheden heeft.
Dimitri wilde het alleen maar uitstellen omdat hij een slijmbeursontsteking had....... Brian maakte er van dat hij niet durfde.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Staat al een tijdje op de site hoor en Dimitri is volgens mij klaar met DGK, zeker na de uitspraken van de dames![]()
Laat hem maar komen, mept Brian hem even de ring uit![]()
![]()
Rollende ogen en wilde armbewegingen..dat is het moment dat hij door slaat en onzin gaat lullen..quote:Op maandag 30 juli 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk hem door te hebben. Hij begint serieus, maar opeens komt er een moment dat hij een klik heeft van "Hey, leuk tv momentje". Je voelt dan dat hij begint te overdrijven....Maar het blijft een beetje gissen bij hem
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens. En, wat hij ook doet, ik zou echt die studie afmaken als ik hem was.
Maakt niet uit, hij legt het toch af tegen Brianquote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dimitri wilde het alleen maar uitstellen omdat hij een slijmbeursontsteking had....... Brian maakte er van dat hij niet durfde.![]()
Ik heb niet voor niets het label 'de niemendalletjes' ingevoerdquote:Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef ScofieldM het volgende:
Wat een slap Vodka geouwehoer van die wijven![]()
![]()
Iemand die alléén maar pocht over zijn intelligentie en het steeds maar heeft over zijn autobiografie die "wereldschokkend" gaat worden, heeft mij mij, zijn credits al verspeeldquote:Op maandag 30 juli 2007 22:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Rollende ogen en wilde armbewegingen..dat is het moment dat hij door slaat en onzin gaat lullen..
Deze Jaap heeft daar zeker niet genoeg voor in huis. Nu zal het ook lastig voor hem zijn. Daarom moet hij ervaring opdoen met vallen en opstaan. Hij moet eens beginnen met iets af te maken. Zoals nu die deal met Tien. Laat het hem maar doen. Als hij het red, dan zou dat al een overwinning voor hem zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Maar voordat je het weet ben je te oud om aangenomen te worden. Dan ben je gedwongen zelf iets te bedenken... en ik weet niet of Jaap daarvoor genoeg in huis heeft.
Ik denk niet dat Jaap er zo gemakkelijk uit te krijgen is. Die plannen vind ik niet zo erg, maar over zijn studie hoor je hem nooit meer.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
zelfde gedachte.
Maar Jaap denkt volgens mij dat hij goud is en veel geld gaat verdienen met DGK achter zijn naam. De hele dag die plannen van hem over na de kooi. Hij moet opletten want Brian had het er van de week al over om hem net als Tas te helpen tegen Amanda zodat hij zijn plannen ten uitvoer kan brengen en er geen nieuwe miljonair voor terugkomt.
Ze moesten toch rondkomen van een uitkering, dacht ik gehoord te hebben? Volgens hem hadden ze nooit geld. Maar wat daarvan waar is weet ik niet natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat wel mee met die armoede bij Jaap thuis... tenzij je het vergelijkt met het leven van John de Mol, maar als dat je referentiekader is dan is zelfs 2 maal modaal armoedig.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Kinga het volgende:
what the hell, heeft vol een update gehad?
Verstand zat (maar ook onvolwassenheid en blinde vlekken), maar zoals ik schreef, ik hoor hem nooit meer over zijn studie.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze Jaap heeft daar zeker niet genoeg voor in huis. Nu zal het ook lastig voor hem zijn. Daarom moet hij ervaring opdoen met vallen en opstaan. Hij moet eens beginnen met iets af te maken. Zoals nu die deal met Tien. Laat het hem maar doen. Als hij het red, dan zou dat al een overwinning voor hem zijn.
Zodra hij door krijgt dat hij, ook met vallen en opstaan toch een doel kan bereiken, dan ben je volgens mij nooit te oud om iets te doen. Kansen komen op elk niveau je hele leven weer langs. Het is alleen een kwestie van ze willen zien en ze pakken. Aan zijn verstand ligt het alvast niet, dat is in ruime mate aanwezig.
Het is dan ook vakantie hè... alle cursussen zijn ff op zomerstopquote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Verstand zat (maar ook onvolwassenheid en blinde vlekken), maar zoals ik schreef, ik hoor hem nooit meer over zijn studie.
Nee klopt. En daar zat hij nog zo over in toen hij er net was.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jaap er zo gemakkelijk uit te krijgen is. Die plannen vind ik niet zo erg, maar over zijn studie hoor je hem nooit meer.
Ugly as hell.....quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Kinga het volgende:
Het is natuurlijk sowieso al triest als je denkt binnen te kunnen lopen op je autobiografie terwijl men over de grens amper weet wie Jaap isquote:Op maandag 30 juli 2007 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iemand die alléén maar pocht over zijn intelligentie en het steeds maar heeft over zijn autobiografie die "wereldschokkend" gaat worden, heeft bij mij, zijn credits al verspeeld![]()
Het is in alles wel een beetje een afhaak Jaap. Toch teveel druk op hem gelegd in zijn jeugd en tienerjaren en daardoor afgehaakt?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Verstand zat (maar ook onvolwassenheid en blinde vlekken), maar zoals ik schreef, ik hoor hem nooit meer over zijn studie.
Ja, ik kijk altijd streams via hun en het viel me ook al op..quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Kinga het volgende:
wel veel beter als ik net ff snel bekeekquote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Kinga het volgende:
I just love this rl SOAP....quote:Op maandag 30 juli 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
Onder de douche ruzie maken mag niet
Wat verteld ie dan onze slapzwans.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian verteld wat mij betreft geen onzin over Lieke
en zie wat er van haar geworden isquote:Op maandag 30 juli 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
Amanda werd al uitgescholden voor hoer toen ze nog maagd was.
Daarvoor weten we misschien te weinig. Misschien een moeder die wat aan hem hangt, of de dood van zijn broer willen compenseren.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is in alles wel een beetje een afhaak Jaap. Toch teveel druk op hem gelegd in zijn jeugd en tienerjaren en daardoor afgehaakt?
Droom fijnquote:Op maandag 30 juli 2007 22:21 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Dennis zitten als twee oude wijven te roddelen en te zeiken over.....jawel Huub en Lieke..
Tis een zielig zooitje bij elkaar..ik ga aan mijn schoonheidslaapje..![]()
Een lijk is toch al dood?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:21 schreef Dark het volgende:
Huub gaat over dode lijken om jou over de zeik te krijgen - Brian
Ach, what the hell. Ik kijk nu RTL 5 en er bestaan inderdaad ook levende lijkenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:21 schreef Dark het volgende:
Huub gaat over dode lijken om jou over de zeik te krijgen - Brian
Volgens mij zaten zijn ouders in het onderwijs, nou weten we allemaal dat er daar niet best betaald wordt maar het is nog altijd een stuk meer dan een uitkeringquote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze moesten toch rondkomen van een uitkering, dacht ik gehoord te hebben? Volgens hem hadden ze nooit geld. Maar wat daarvan waar is weet ik niet natuurlijk.
Dat moet je aan Brian vragen, die vindt een dood lijk waarschijnlijk erger dan een lijk!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef riri het volgende:
[..]
Een lijk is toch al dood?
Hoezo dode lijken....
LMAO.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, what the hell. Ik kijk nu RTL 5 en er bestaan inderdaad ook levende lijken![]()
Ze hebben allemaal een selectief geheugen daar, behalve als het om uitspraken van Huub en Lieke gaat, die onthouden ze zelfs als ze niet gedaan zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:25 schreef riri het volgende:
Dennix vergeet blijkbaar wat Palma allemaal zegt....
Nee, gisteren verklaarde Brian nog diepzinnig tegen Nadia en Amanda dat zij ehh in de villa gewoon ehh léven en ehh.. puddáten en ehh.. láchen. Terwijl Huub en Lieke zich constant dudduk maken over de anderen.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef Dark het volgende:
Brian - Huub het het nooit over zijn eigen fouten, altijd over fouten van een ander.
Brian vindt dat zo'n slechte eigenschap van Huub.
Brian doet dat natuurlijk nooit!
Hij heeft dat geleerd van Natasia. Gewoon de boel 180 graden omkeren.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:26 schreef droomkoningin het volgende:
je zou haast denken dat brian het over amanda en nadia heeft
brian is net zo eerlijk als jouw liefde voor dennisquote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis en Brian hebben een mooi gesprek.
Hieruit kun je duidelijk opmaken dat zij het spel
eerlijk en oprecht spelen !
Klopt, Lieke en Huub zijn tot elkaar veroordeeld.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
Brian heeft hier wel een punt
zelfde geldt voor brianquote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Klopt, Lieke en Huub zijn tot elkaar veroordeeld.
Ze moeten verder met elkaar, als de 1 de ander loslaat, zijn ze allebei weg!
de quote van de eeuwquote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:16 schreef Disana het volgende:
Amanda werd al uitgescholden voor hoer toen ze nog maagd was.
Leg uit alstublieft!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef dgk_fan het volgende:
Ik zie Japie nog wel naar Huub toetrekken, mocht Lieke weggaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Klopt, Lieke en Huub zijn tot elkaar veroordeeld.
Ze moeten verder met elkaar, als de 1 de ander loslaat, zijn ze allebei weg!
Super-Dennis en Brian gaan het niet over de ziekten van je zus ofzo hebben. Zij spelenquote:
Foei toch boef, zo provoceren.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Super-Dennis en Brian gaan het niet over de ziekten van je zus ofzo hebben. Zij spelen
het spel met open vizier op een oprechte en eerlijke manier![]()
Natasja en Amanda waren blijkbaar goede leermeestersquote:Op maandag 30 juli 2007 22:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Dient gezegd, die kreten eerder van Huub over Dennix's zusje en d'r sterfbed gingen wel ietwat ver. Beetje onder de gordel spelen.
Ben zelf ook niet van de extreme uitspraken ofzo maar Huub weet het altijd wel goed te brengenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Dient gezegd, die kreten eerder van Huub over Dennix's zusje en d'r sterfbed gingen wel ietwat ver. Beetje onder de gordel spelen.
Ik inmiddels ook.quote:
Klopt.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:40 schreef HenrySpencer het volgende:
Gelukkig heeft Amanda geen probleem met wodka, ze zit al aan haar derde omdat ze al twee dagen geen wodka had gedronken. Maar Huub heeft grote problemen natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 22:36 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik zie Japie nog wel naar Huub toetrekken, mocht Lieke weggaan.
Volgens Brian heeft Huub problemen met het stoppen van de drinken....
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga slapen, geen behoefte om een gebed zonder einde nog langer te aanschouwen.GVD ik heb nog NOOIT zo'n stomme lul meegemaakt als die Dennis. Om over de onbenulligheid van stream 1&2 maar te zwijgen.![]()
Doei.
Ja echt erg, dat geroddel. Het lijkt echt net een forum.......moest niet kunnenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
Wat mij betreft gaat Japie weer richting hun, want dit stelletje roddeltypes....![]()
Enige zelfspot kennen ze niet en zullen ze nooit leren kennen ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Amanda geen probleem met wodka, ze zit al aan haar derde omdat ze al twee dagen geen wodka had gedronken. Maar Huub heeft grote problemen natuurlijk![]()
slaap lekker, ik ga zo ook de ogen sluiten!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga slapen, geen behoefte om een gebed zonder einde nog langer te aanschouwen.GVD ik heb nog NOOIT zo'n stomme lul meegemaakt als die Dennis. Om over de onbenulligheid van stream 1&2 maar te zwijgen.![]()
Doei.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:47 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Enige zelfspot kennen ze niet en zullen ze nooit leren kennen ook.
Bijna niks, eigenlijk. Zie mijn updatequote:Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat had die zus van Dennis allemaal gezegd?
Nietus. Brian heeft gisteren zelluf gezegd dat hun gezellig zijn in de kooi, en Huub en Lieke hebben het alleen over hun en het spel.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef riri het volgende:
had op mute gezet gesprek tussen dennix en brian....zet het net weer even aan en nog steeds over huub
mijn hemel...wat obsessief
Hos, weet nog dat Amanda zei dat de streamers hos-mensen zijn. Ze snapt het echt nietquote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
Jippie 4 streams, 2 op de dames en 2 op de hos geobseseerde personen
blablabla, hij weet zelf ook dondersgoed dat ze zwaar over hem roddeld alleen wil haar te vriend houden.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
Brian vraagt wat Dennis vindt van Kelly's uitspraken over Nadia. Dennis wil er nog met Nadia over praten. Zijn zusje zit 'niet hier', ze heeft waarschijnlijk alleen de uitzendingen gezien. Hij tilt er niet zo zwaar aan. Het is niet op feiten gebaseerd.
Dennis heeft het over het gebrek aan actie van Huub.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:08 schreef riri het volgende:
gaat weer over huub
Hij geeft geen fluit om Nadia, daarom is het volgens mij, voor Dennis makkelijk om relaxed te zijn in hun "relaasie".quote:Op maandag 30 juli 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het wel een kracht van Dennis dat hij tegenover bijvoorbeeld Nadia zo rustig en relaxed blijft als ze hem aanvalt. Hij zit volgens mij toch wel aardig goed in z'n vel en maakt zich niet zo druk over dat soort zaken. In tegenstelling tot het spel, daar is hij wel wat hyper over
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dennis heeft het over het gebrek aan actie van Huub.
Hij suggereert dat Huub buiten de kooi vaak in elkaar is geslagen.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef Darklight het volgende:
Het gaat nog steeds over H&L![]()
Hoe weet Brain nou hoe H&L buiten de Kooi zijn?
Dat is ook zo, heeft Huub weleens verteldquote:Op maandag 30 juli 2007 23:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij suggereert dat Huub buiten de kooi vaak in elkaar is geslagen.
Wat heb ik een hekel aan mensen die iemand een racist noemen als diegene wat kritisch is over een ander rasquote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
B: Huub is ook een klootzak buiten de kooi, Huub is een racist buiten de kooi
Ik ook, hij weet volgens mij nog niet eens hoe hij het woord racist moet spellen Brian dan he.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan mensen die iemand een racist noemen als diegene wat kritisch is over een ander ras![]()
Stigmatiseren zijn ze in ieder geval wel heel goed in.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, hij weet volgens mij nog niet eens hoe hij het woord racist moet spellen Brian dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |