Dat zou niet fijn zijn.....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Zolang hij mij maar niet IRL gedag komt zeggen![]()
Tijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hoe zat het ook weer ... Sab met Eugene, nee, Emiel, nee hoe heette ie weer... en Mniek met ... eh ... ?
E10 en Tijn.....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef mspoez het volgende:
[..]
Hoe zat het ook weer ... Sab met Eugene, nee, Emiel, nee hoe heette ie weer... en Mniek met ... eh ... ?
quote:
Hij is nog jong. Werken in de zin van "werken" kun je je hele leven nog. Behalve dat hij fysiek nog jong is heeft hij voor mijn gevoel ook geestelijk nog wat jaren in te halen. Toch te veel geïsoleerd opgegroeid?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het zo goedkoop van hem. Hij studeert op het hoogste niveau en zit met een beetje geluk de rest van zijn leven goed als hij nog een paar jaar moeite doet.
Dat kun je wel zeggen ja, hij is armoede gewend thuis vertelt hij vaak, hij zou blij moeten zijn dat hij mogelijkheden heeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het zo goedkoop van hem. Hij studeert op het hoogste niveau en zit met een beetje geluk de rest van zijn leven goed als hij nog een paar jaar moeite doet.
Daar zit wat in. Maar voordat je het weet ben je te oud om aangenomen te worden. Dan ben je gedwongen zelf iets te bedenken... en ik weet niet of Jaap daarvoor genoeg in huis heeft.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is nog jong. Werken in de zin van "werken" kun je je hele leven nog. Behalve dat hij fysiek nog jong is heeft hij voor mijn gevoel ook geestelijk nog wat jaren in te halen. Toch te veel geïsoleerd opgegroeid?
Ik vind zijn jeugdige, niet geheel bij zijn leeftijd passend, enthousiasme wel grappig om te horen. Een beetje hoekige en hakerige "horten en stoten" creatieve Jaap. Hij moet er iets mee gaan doen vind ik. Laat hem maar op z'n muil vallen met veel van z'n plannen. Daar kan iemand alleen maar wijzer en rijper van worden.
Ze hebben opgelet bij de beleggingsmeneer??quote:Op maandag 30 juli 2007 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het? Ondertussen hebben ze het overigens over puts en calls.
Ik hoorde vandaag dat mensen voor een paar weken de kooi in kunnen. Het zou maar zo kunnen zijn dat Dimitri er daar eentje van is. Hij is gescreend, lekker makkelijk voor Tien.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef ScofieldM het volgende:
Geen Elly meer in DGK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Dimitri meer in DGK, de lafaard durft niet te thaiboksen tegen Brian![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen Melissa meer in DGK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou Mitch nog oprotten![]()
maar dat zal ook niet lang meer duren want RTL wil van de butlers af
![]()
Laat de 'miljonairs' hun eigen drankjes maar halen.
Nu nog op donderdag t/m zondag butlers, afbouwen en dan![]()
![]()
Eens. En, wat hij ook doet, ik zou echt die studie afmaken als ik hem was.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja, hij is armoede gewend thuis vertelt hij vaak, hij zou blij moeten zijn dat hij mogelijkheden heeft.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij heeft niemand de streams meer op Nadia en Amanda.
Staat al een tijdje op de site hoor en Dimitri is volgens mij klaar met DGK, zeker na de uitspraken van de damesquote:Op maandag 30 juli 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoorde vandaag dat mensen voor een paar weken de kooi in kunnen. Het zou maar zo kunnen zijn dat Dimitri er daar eentje van is. Hij is gescreend, lekker makkelijk voor Tien.
Lieke moet nog veel uitgelegd krijgen. Trouwens, ik luister er nauwelijks naarquote:Op maandag 30 juli 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben opgelet bij de beleggingsmeneer??
Volgens mij viel dat wel mee met die armoede bij Jaap thuis... tenzij je het vergelijkt met het leven van John de Mol, maar als dat je referentiekader is dan is zelfs 2 maal modaal armoedig.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:03 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja, hij is armoede gewend thuis vertelt hij vaak, hij zou blij moeten zijn dat hij mogelijkheden heeft.
Dimitri wilde het alleen maar uitstellen omdat hij een slijmbeursontsteking had....... Brian maakte er van dat hij niet durfde.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:06 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Staat al een tijdje op de site hoor en Dimitri is volgens mij klaar met DGK, zeker na de uitspraken van de dames![]()
Laat hem maar komen, mept Brian hem even de ring uit![]()
![]()
Rollende ogen en wilde armbewegingen..dat is het moment dat hij door slaat en onzin gaat lullen..quote:Op maandag 30 juli 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk hem door te hebben. Hij begint serieus, maar opeens komt er een moment dat hij een klik heeft van "Hey, leuk tv momentje". Je voelt dan dat hij begint te overdrijven....Maar het blijft een beetje gissen bij hem
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens. En, wat hij ook doet, ik zou echt die studie afmaken als ik hem was.
Maakt niet uit, hij legt het toch af tegen Brianquote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Dimitri wilde het alleen maar uitstellen omdat hij een slijmbeursontsteking had....... Brian maakte er van dat hij niet durfde.![]()
Ik heb niet voor niets het label 'de niemendalletjes' ingevoerdquote:Op maandag 30 juli 2007 22:10 schreef ScofieldM het volgende:
Wat een slap Vodka geouwehoer van die wijven![]()
![]()
Iemand die alléén maar pocht over zijn intelligentie en het steeds maar heeft over zijn autobiografie die "wereldschokkend" gaat worden, heeft mij mij, zijn credits al verspeeldquote:Op maandag 30 juli 2007 22:09 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Rollende ogen en wilde armbewegingen..dat is het moment dat hij door slaat en onzin gaat lullen..
Deze Jaap heeft daar zeker niet genoeg voor in huis. Nu zal het ook lastig voor hem zijn. Daarom moet hij ervaring opdoen met vallen en opstaan. Hij moet eens beginnen met iets af te maken. Zoals nu die deal met Tien. Laat het hem maar doen. Als hij het red, dan zou dat al een overwinning voor hem zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Maar voordat je het weet ben je te oud om aangenomen te worden. Dan ben je gedwongen zelf iets te bedenken... en ik weet niet of Jaap daarvoor genoeg in huis heeft.
Ik denk niet dat Jaap er zo gemakkelijk uit te krijgen is. Die plannen vind ik niet zo erg, maar over zijn studie hoor je hem nooit meer.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
zelfde gedachte.
Maar Jaap denkt volgens mij dat hij goud is en veel geld gaat verdienen met DGK achter zijn naam. De hele dag die plannen van hem over na de kooi. Hij moet opletten want Brian had het er van de week al over om hem net als Tas te helpen tegen Amanda zodat hij zijn plannen ten uitvoer kan brengen en er geen nieuwe miljonair voor terugkomt.
Ze moesten toch rondkomen van een uitkering, dacht ik gehoord te hebben? Volgens hem hadden ze nooit geld. Maar wat daarvan waar is weet ik niet natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat wel mee met die armoede bij Jaap thuis... tenzij je het vergelijkt met het leven van John de Mol, maar als dat je referentiekader is dan is zelfs 2 maal modaal armoedig.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Kinga het volgende:
what the hell, heeft vol een update gehad?
Verstand zat (maar ook onvolwassenheid en blinde vlekken), maar zoals ik schreef, ik hoor hem nooit meer over zijn studie.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Deze Jaap heeft daar zeker niet genoeg voor in huis. Nu zal het ook lastig voor hem zijn. Daarom moet hij ervaring opdoen met vallen en opstaan. Hij moet eens beginnen met iets af te maken. Zoals nu die deal met Tien. Laat het hem maar doen. Als hij het red, dan zou dat al een overwinning voor hem zijn.
Zodra hij door krijgt dat hij, ook met vallen en opstaan toch een doel kan bereiken, dan ben je volgens mij nooit te oud om iets te doen. Kansen komen op elk niveau je hele leven weer langs. Het is alleen een kwestie van ze willen zien en ze pakken. Aan zijn verstand ligt het alvast niet, dat is in ruime mate aanwezig.
Het is dan ook vakantie hè... alle cursussen zijn ff op zomerstopquote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Verstand zat (maar ook onvolwassenheid en blinde vlekken), maar zoals ik schreef, ik hoor hem nooit meer over zijn studie.
Nee klopt. En daar zat hij nog zo over in toen hij er net was.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jaap er zo gemakkelijk uit te krijgen is. Die plannen vind ik niet zo erg, maar over zijn studie hoor je hem nooit meer.
Ugly as hell.....quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Kinga het volgende:
Het is natuurlijk sowieso al triest als je denkt binnen te kunnen lopen op je autobiografie terwijl men over de grens amper weet wie Jaap isquote:Op maandag 30 juli 2007 22:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Iemand die alléén maar pocht over zijn intelligentie en het steeds maar heeft over zijn autobiografie die "wereldschokkend" gaat worden, heeft bij mij, zijn credits al verspeeld![]()
Het is in alles wel een beetje een afhaak Jaap. Toch teveel druk op hem gelegd in zijn jeugd en tienerjaren en daardoor afgehaakt?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Verstand zat (maar ook onvolwassenheid en blinde vlekken), maar zoals ik schreef, ik hoor hem nooit meer over zijn studie.
Ja, ik kijk altijd streams via hun en het viel me ook al op..quote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Kinga het volgende:
wel veel beter als ik net ff snel bekeekquote:Op maandag 30 juli 2007 22:13 schreef Kinga het volgende:
I just love this rl SOAP....quote:Op maandag 30 juli 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
Onder de douche ruzie maken mag niet
Wat verteld ie dan onze slapzwans.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian verteld wat mij betreft geen onzin over Lieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |