Had dat nu maar een paar weken eerder gezegd......thnxquote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt ook één spoor even natrekken door op de blauwe datum+tijd in de quote te klikken![]()
Dacht je dat anderen alles in één dag door hebben? Ik niet hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had dat nu maar een paar weken eerder gezegd......thnx![]()
![]()
Jaloers ook op de vriendjes die dat konden geven aan de 'dames', ze zouden het zelf heel graag nadoen maar het grote schip kwam telkens niet binnen bij die kruimeldiefjes. Triest.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze voelen zich kennelijk erg stoer, dat ze dat gedaan hebben.... Ik vind het maar zielig.
Jaap kwam een stuk serieuzer over dan onze huispsycholoog, maar bij Jaap weet ik nooit of hij fantaseert of de waarheid spreekt.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo eentje hebben we hier toch ook, die eerstelijns?
Welja. Dan mogen ze de Fokkers ook wel eens vernoemen: De personen die het langste een RLS hebben aanschouwd.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Nostalgist het volgende:
Brian staat in het Guiness boek of Records.... Persoon die het langst in een IRL heeft gezeten.
Ik denk hem door te hebben. Hij begint serieus, maar opeens komt er een moment dat hij een klik heeft van "Hey, leuk tv momentje". Je voelt dan dat hij begint te overdrijven....Maar het blijft een beetje gissen bij hemquote:Op maandag 30 juli 2007 21:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Jaap kwam een stuk serieuzer over dan onze huispsycholoog, maar bij Jaap weet ik nooit of hij fantaseert of de waarheid spreekt.
Als in: w-e-r-k-e-n ??? Nee, plannen, acties, veel geld etc etc bla blaquote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Wat betreft Jaap: Wat is er eigenlijk op tegen gewoon je studie af te maken en een goede baan te zoeken.
Haal jezelf nu niet naar beneden.......ik heb je zo hoogquote:Op maandag 30 juli 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dacht je dat anderen alles in één dag door hebben? Ik niet hoor![]()
dat hij met zijn iq zijn eq nog net inscatten kan is toch gewoon domquote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Dark het volgende:
Jaap schat zijn eigen EQ heel hoog in, er zit heel veel achter.
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welja. Dan mogen ze de Fokkers ook wel eens vernoemen: De personen die het langste een RLS hebben aanschouwd.![]()
Sure, daarom zegt hij zijn PT altijd zo hartelijk gedag.....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef Dark het volgende:
Jaap schat zijn eigen EQ heel hoog in, er zit heel veel achter.
Ik probeerde je een hart onder de riem te steken. Jij mag er ook zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haal jezelf nu niet naar beneden.......ik heb je zo hoog![]()
Zolang hij mij maar niet IRL gedag komt zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sure, daarom zegt hij zijn PT altijd zo hartelijk gedag.....![]()
Ik vind het zo goedkoop van hem. Hij studeert op het hoogste niveau en zit met een beetje geluk de rest van zijn leven goed als hij nog een paar jaar moeite doet.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Als in: w-e-r-k-e-n ??? Nee, plannen, acties, veel geld etc etc bla bla
Hoe zat het ook weer ... Sab met Eugene, nee, Emiel, nee hoe heette ie weer... en Mniek met ... eh ... ?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, de prinsesjes, ook al een drama. Saabje is na BB naar plofkop gegaan (de niet uit de kast gekomen liefhebber van zijn eigen sexe) en Moniekje heeft man en kindreren verlaten voor die lul de behanger uit St. Oedenrode.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |