Prinsessenkamer toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
was dat de naam van de kamer niet ?![]()
nee door Jaap die is weer in een manische buiquote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef fredfik het volgende:
is carlos ontslagen of komt hij ook al niet meer????
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef mspoez het volgende:
[..]
Neenee, dat was de prinsessenkamer, van de zusjes in BB!
Toch?
toekomstige captain of industryquote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is een expert in het vinden van mazen in de uitkeringswetgeving....
<bijgelezen>quote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch iedere keer bij dat Jaap geen moer doet. Misschien ben ik kippig, maar ik vind dat hij verantwoordelijk is voor meer leuke momenten dan wie dan ook daar.
Ja, uitkeringsfraude, subsidies aanvragen, polissen laten uitbetalen. Brian kent die truukjes ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is een expert in het vinden van mazen in de uitkeringswetgeving....
Als dat zo is, dan moet ik ook snel gaan bijlezenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
<bijgelezen>
Dat ging toch over huishoudelijke taken?
Ach, de prinsesjes, ook al een drama. Saabje is na BB naar plofkop gegaan (de niet uit de kast gekomen liefhebber van zijn eigen sexe) en Moniekje heeft man en kindreren verlaten voor die lul de behanger uit St. Oedenrode.quote:
kan ook niet hij is druk met zijn uitkerinkje net natasja wat zal ze druk zijn met uitleggen waar ze wasquote:Op maandag 30 juli 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap suggereert een hoop, maar met een concreet voorbeeld komen lukt vooralsnog niet.
Ze voelen zich kennelijk erg stoer, dat ze dat gedaan hebben.... Ik vind het maar zielig.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja, uitkeringsfraude, subsidies aanvragen, polissen laten uitbetalen. Brian kent die truukjes ook.
Brian: wij praten hier over geld verdienen en zo en dan komen de dames hier binnen over jasjes die ze hebben gekregen van rijke vriendjes.
En zijn punt is? Fraude is eerlijker dan krijgen van criminele vriendjes?
Frauderen doe je zelf... jasjes krijgen is kennelijk minderwaardig aan frauderen...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja, uitkeringsfraude, subsidies aanvragen, polissen laten uitbetalen. Brian kent die truukjes ook.
Brian: wij praten hier over geld verdienen en zo en dan komen de dames hier binnen over jasjes die ze hebben gekregen van rijke vriendjes.
En zijn punt is? Fraude is eerlijker dan krijgen van criminele vriendjes?
Je kunt ook één spoor even natrekken door op de blauwe datum+tijd in de quote te klikkenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan moet ik ook snel gaan bijlezen![]()
Zo eentje hebben we hier toch ook, die eerstelijns?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Dark het volgende:
Jaap zat op een zielig forum en deed zich daar voor als psycholoog.
Hij won eerst vertrouwen en gaf dan de meest bizarre adviezen.
Hij zette alles op tape en gooide het dan op msn.
Wat zijn we het weer heerlijk eens beebquote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze voelen zich kennelijk erg stoer, dat ze dat gedaan hebben.... Ik vind het maar zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |