ze heeft haar halfjaars feest......quote:
Ze moet maar es met Melissa praten over een bovenlip-vergroting. Krijgt ze ook een vriendelijker gezicht mischien....(of het verergert juistquote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Wat heeft dat kind toch een ondankbaar hoofd.
Idd... volgens mij is het tijd dat Lobasca ze weer eens iets gaat vertellen over de zuurgraadquote:Op maandag 30 juli 2007 21:19 schreef ericahysterica het volgende:
nada heeft nog nooit boxers opgehangen voor een man ..........en deze primeur mogen wij dus nu meemaken......genieten nadia.
nu heeft ze het weer over lactacid is dat soms vaginaal schoonmaakmiddel ofzo>
ze kan beter eens fatsoenlijk gaan douchen .......
Ik ben ook benieuwd, ik gun het die twee wel van hartequote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is tijd dat Lieke onaangekondigd helemaal niets huishoudelijks meer doet, ook niet koken.
Kijken wat er dan gebeurt.
Boeiend.....quote:
Niet alleen vanwege die 2 meiden, maar allemaal.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, ik gun het die twee wel van harte![]()
Lees jij ook , of post je alléén ????quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
Waarom is er geen butler?
hu???????????????????????quote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Hij haat er dus nooit weg, ben benieuwd!
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... volgens mij is het tijd dat Lobasca ze weer eens iets gaat vertellen over de zuurgraad
zou jaap zo slim zijn om te beseffen dat het dan weinig nut heeft om het te postenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap gaat dingen posten op Kingjaap (zodra hij kan) die mensen niet zullen begrijpen, zo intelligent is hij.....
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... volgens mij is het tijd dat Lobasca ze weer eens iets gaat vertellen over de zuurgraad
Huub ruimt 'snachts vaak de keuken nog op, van het weekend samen met Brian nog toen Kim was geweest. Jaap, Dennis en Amanda doen helemaal niks en Nada heeft toevallig vanavond de keuken opgeruimd.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege die 2 meiden, maar allemaal.
Jaap en huppeltje doen ook geen mallemoer, Brian zeer weinig en Nix nada nix.
hij is niet zo intelligent maar zo onbegrijpelijk, dat lijkt ook intelligent, intelligentie zou ook inhouden dat je enige zelfkennis had en kon inschatten hoe er op je gereageerd wordtquote:Op maandag 30 juli 2007 21:25 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap gaat dingen posten op Kingjaap (zodra hij kan) die mensen niet zullen begrijpen, zo intelligent is hij.....
Oeh.... een "zusjes-taart"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |