Gelukkig heeft Amanda geen probleem met wodka, ze zit al aan haar derde omdat ze al twee dagen geen wodka had gedronken. Maar Huub heeft grote problemen natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 22:36 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik zie Japie nog wel naar Huub toetrekken, mocht Lieke weggaan.
Volgens Brian heeft Huub problemen met het stoppen van de drinken....
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga slapen, geen behoefte om een gebed zonder einde nog langer te aanschouwen.GVD ik heb nog NOOIT zo'n stomme lul meegemaakt als die Dennis. Om over de onbenulligheid van stream 1&2 maar te zwijgen.![]()
Doei.
Ja echt erg, dat geroddel. Het lijkt echt net een forum.......moest niet kunnenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
Wat mij betreft gaat Japie weer richting hun, want dit stelletje roddeltypes....![]()
Enige zelfspot kennen ze niet en zullen ze nooit leren kennen ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Amanda geen probleem met wodka, ze zit al aan haar derde omdat ze al twee dagen geen wodka had gedronken. Maar Huub heeft grote problemen natuurlijk![]()
slaap lekker, ik ga zo ook de ogen sluiten!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga slapen, geen behoefte om een gebed zonder einde nog langer te aanschouwen.GVD ik heb nog NOOIT zo'n stomme lul meegemaakt als die Dennis. Om over de onbenulligheid van stream 1&2 maar te zwijgen.![]()
Doei.
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:47 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Enige zelfspot kennen ze niet en zullen ze nooit leren kennen ook.
Bijna niks, eigenlijk. Zie mijn updatequote:Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat had die zus van Dennis allemaal gezegd?
Nietus. Brian heeft gisteren zelluf gezegd dat hun gezellig zijn in de kooi, en Huub en Lieke hebben het alleen over hun en het spel.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:52 schreef riri het volgende:
had op mute gezet gesprek tussen dennix en brian....zet het net weer even aan en nog steeds over huub
mijn hemel...wat obsessief
Hos, weet nog dat Amanda zei dat de streamers hos-mensen zijn. Ze snapt het echt nietquote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
Jippie 4 streams, 2 op de dames en 2 op de hos geobseseerde personen
blablabla, hij weet zelf ook dondersgoed dat ze zwaar over hem roddeld alleen wil haar te vriend houden.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:59 schreef Disana het volgende:
Brian vraagt wat Dennis vindt van Kelly's uitspraken over Nadia. Dennis wil er nog met Nadia over praten. Zijn zusje zit 'niet hier', ze heeft waarschijnlijk alleen de uitzendingen gezien. Hij tilt er niet zo zwaar aan. Het is niet op feiten gebaseerd.
Dennis heeft het over het gebrek aan actie van Huub.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:08 schreef riri het volgende:
gaat weer over huub
Hij geeft geen fluit om Nadia, daarom is het volgens mij, voor Dennis makkelijk om relaxed te zijn in hun "relaasie".quote:Op maandag 30 juli 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het wel een kracht van Dennis dat hij tegenover bijvoorbeeld Nadia zo rustig en relaxed blijft als ze hem aanvalt. Hij zit volgens mij toch wel aardig goed in z'n vel en maakt zich niet zo druk over dat soort zaken. In tegenstelling tot het spel, daar is hij wel wat hyper over
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:09 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dennis heeft het over het gebrek aan actie van Huub.
Hij suggereert dat Huub buiten de kooi vaak in elkaar is geslagen.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef Darklight het volgende:
Het gaat nog steeds over H&L![]()
Hoe weet Brain nou hoe H&L buiten de Kooi zijn?
Dat is ook zo, heeft Huub weleens verteldquote:Op maandag 30 juli 2007 23:16 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij suggereert dat Huub buiten de kooi vaak in elkaar is geslagen.
Wat heb ik een hekel aan mensen die iemand een racist noemen als diegene wat kritisch is over een ander rasquote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
B: Huub is ook een klootzak buiten de kooi, Huub is een racist buiten de kooi
Ik ook, hij weet volgens mij nog niet eens hoe hij het woord racist moet spellen Brian dan he.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat heb ik een hekel aan mensen die iemand een racist noemen als diegene wat kritisch is over een ander ras![]()
Stigmatiseren zijn ze in ieder geval wel heel goed in.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ook, hij weet volgens mij nog niet eens hoe hij het woord racist moet spellen Brian dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |