Bedoel je dat mijn foto's in het vorige topic niet te zien waren?quote:
Yup, ik heb ze allemaal WEL gezien ....quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bedoel je dat mijn foto's in het vorige topic niet te zien waren?
Heeft niemand de foto's gezien op pagina 6 van vorige topic??
ik ook gezienquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yup, ik heb ze allemaal WEL gezien ....
In het vorige topic kon ik ze niet zien (nog steeds niet) , maar bovenstaand plaatje doet het wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:53 schreef scanman01 het volgende:
Okee, thanks. Dan lag het aan APK blijkbaar.
de helft van Brians dates hadden zijn naam als Brain geschreven voor dat Mundo gebeuren...quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:12 schreef Nostalgist het volgende:
Lesley noemt Brian nu ook brain.....
Hoe komt ze aan die verbastering? van hier ?
Belle.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:14 schreef Gert het volgende:
Even een "ik zit met een kater voor de computer te niksen"-vraag: hoe heet dat hondje van Lesley eigenlijk?![]()
Maar dat had meer met IQ te maken denk ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:14 schreef n1ek het volgende:
[..]
de helft van Brians dates hadden zijn naam als Brain geschreven voor dat Mundo gebeuren...
Ok, Thanks.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:14 schreef n1ek het volgende:
[..]
de helft van Brians dates hadden zijn naam als Brain geschreven voor dat Mundo gebeuren...
En bekenden van de miljonairs zullen er echt niet komen op die miljonairs fair. Wel bekende Nederlanders of rijke lui.
Bella hoor ik nu, geloof ik?quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belle.
Samen met Bart beelden ze een mooie tekenfilm uit
Bart enzo roepen vaak 'bella' ja, maar Lesley zegt zelf iedere keer 'belle'. Maar idd, lekker belangrijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Bella hoor ik nu, geloof ik?
Nou ja, lekker belangrijk.![]()
Brian, rijdend op het paard: "Hond in zicht, hond in zicht!"quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:20 schreef scanman01 het volgende:
Die hond wordt nog een keer doodgetrapt..
daar speelt haar ex, Sherjill MacDonaldquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:18 schreef Nostalgist het volgende:
Nena kijkt nu op de site van AGOVV, een voetbalclub uit Apeldoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |