abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44072996
Nee, daar ben ik het niet mee eens.
Volgens mij zei nel iets in de trant van "vandaag stond ik op het punt om haar in de steek te laten, want het is wel zwaar"
Daar bij is Nel de enige die daadwerkelijk vriendschap faket. De anderen zijn meestal wel eerlijk in wat ze van een ander vinden.

Bart ziet er misschien twijfelend uit, maar dat is nou juist zijn karakteristieke ik-denk-en-analyseer-alles-houding. Hij zuigt zoveel mogelijk informatie uit Nel en gaat er eens even diep over na denken.

"Waarom is Nel zo openhartig? Of zit hij juist een leugen op te dissen? Wat moet ik hier mee?"
  zaterdag 2 december 2006 @ 03:46:35 #252
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44073069
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 03:30 schreef avonne het volgende:
Nee, daar ben ik het niet mee eens.
Volgens mij zei nel iets in de trant van "vandaag stond ik op het punt om haar in de steek te laten, want het is wel zwaar"
Daar bij is Nel de enige die daadwerkelijk vriendschap faket. De anderen zijn meestal wel eerlijk in wat ze van een ander vinden.

Bart ziet er misschien twijfelend uit, maar dat is nou juist zijn karakteristieke ik-denk-en-analyseer-alles-houding. Hij zuigt zoveel mogelijk informatie uit Nel en gaat er eens even diep over na denken.

"Waarom is Nel zo openhartig? Of zit hij juist een leugen op te dissen? Wat moet ik hier mee?"
(nog eentje dan)

NL bedoelde dat toen hij het huis in kwam hij Natasia op twee manieren kon benaderen. De keiharde manier (keiharde oorlog) of op de manier waarop hij het nu doet. Dat dat z'n vriendschap fake maakt, so be it. Niemand in het huis zijn echte vrienden. Iets waar Bart en NL het ook vandaag over hebben gehad.

Het zijn allemaal kennissen. 'maar je hoeft niet bij ze aan te kloppen als je problemen hebt' aldus Bart.
  zaterdag 2 december 2006 @ 10:18:44 #253
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_44074179
Jammer dat Natasia de enige is die wakker is en zo slecht zingt.
pi_44074264
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:18 schreef Marrije het volgende:
Jammer dat Natasia de enige is die wakker is en zo slecht zingt.
Ja het zou verboden moeten worden
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:27:45 #255
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44075122
Ik ga me iedere dag meer storen aan Brian. Met die engelse zinnen tussendoor en zijn quasi alleswetende gelul.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 2 december 2006 @ 11:34:27 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_44075227
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga me iedere dag meer storen aan Brian. Met die engelse zinnen tussendoor en zijn quasi alleswetende gelul.
Sowieso heb ik Brian niet zo hoog, 1) hij klit aan Natasia en 2) zoals hij Nena uitschold (wat ik gisteren in de tv uitzending zag): kon echt niet. Ook al heeft ie zijn excuses aangeboden, ik zou er klaar mee zijn.
pi_44075276
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik ook
  zaterdag 2 december 2006 @ 12:19:47 #258
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44076208
Ligt iedereen nog in het nest te rotten of wat?

Kan me voorstellen dat Bart en NL er nu nog in zouden leggen omdat het gister heel laat was geworden, maar de rest...
pi_44076786
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:

Kan me voorstellen dat Bart en NL er nu nog in zouden leggen omdat het gister heel laat was geworden, maar de rest...
Ik zie nu ook leven van Nena en Nathanael
Wel erg laat
pi_44076912
Silvya staat al in de stal, die zal zo gaan paardrijden. Bart staat al te kijken of Lesley er is. En ja! ze is er
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_44076979
Bart geeft aan dat Lesley een heel klein katertje heeft. Lesley ontkent.

Imho is Bart redelijk in het lezen van lichaamstaal.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_44077033
Humor : Bella klimt op de rug van Bart. Lesley geeft aan dat als de hond van zijn rug valt, hij een schop krijgt.
pi_44077159
Lesley is in Amsterdam geweest, het was wel gezellig, een beetje laat.
Om 5 uur was ze thuis....

Bart geeft aan dat hij nog wakker was. Bart had een champagnefeestje geeft hij aan. Samen met Natel

Bart probeert het truukje na te doen met Bella, maar dat lukt niet.
pi_44077277
Staat er nu een cameraman buiten waar de hond tegen blaft ?
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:08:28 #265
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44077305
aawwww. Ik ook een jack russell!!

Zat er al aan te denken, krijg nu echt dat ik er één wil.

LEkker fel en natuurlijk zo irritant als de pest.

HEerlijk!
pi_44077323
Bart en Natel hebben 4 flessen champagne op met zijn tweeën.
Lesley hoefde niet te rijden vannacht.
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:10:48 #267
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44077360
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:09 schreef Nostalgist het volgende:
Bart en Natel hebben 4 flessen champagne op met zijn tweeën.
Lesley hoefde niet te rijden vannacht.
Hoe laat/vroeg was het nog geworden met die twee. ik ging om een uurtje of 4 naar bed, maar zij maakte toen net de derde fles soldaat volgens mij...
pi_44077368
Bart : Het is allemaal éénrichtingsinformatie.
Lesley : Wat zou je willen weten dan ?
Bart : Ik zou wel willen weten hoe er over dingen gesproken wordt.
pi_44077397
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:10 schreef Sonique het volgende:

[..]

Hoe laat/vroeg was het nog geworden met die twee. ik ging om een uurtje of 4 naar bed, maar zij maakte toen net de derde fles soldaat volgens mij...
Iig later dan 5 uur. Bart gaf aan dat hij nog wakker was toen Lesley thuis kwam.

Zullen interessante gesprekken geweest zijn, met zoveel champie....
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:14:47 #270
130524 Sonique
occasional streamer
pi_44077433
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:10 schreef Sonique het volgende:

[..]

5:30 hoor ik net van NL, en het waren leuke gesprekken vond ik, al begon het later wat meer tegen slap ouwehoeren te hangen.

Resultaat is dat Bert en NL eigenlijk precies hetzelfde zijn en erg aan elkaar gewaagt als het om het spel gaat.

Ze gaan vandaag nog een fakebrief maken (als ze dat herinneren) in naam van stephan voor Ilona dacht ik. Ze gaan er in schrijven dat Stephan er teleur is gesteld in Ilona omdat zij z'n enige maatje was etc etc.

Mind fucken zeg maar...
pi_44077950
Nena is huiswerk aan het maken.

Uiteraard in gepaste kleding: het lijkt wel een school uiniform

[ Bericht 23% gewijzigd door avonne op 02-12-2006 13:44:32 ]
pi_44077984
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:14 schreef Sonique het volgende:

[..]

5:30 hoor ik net van NL, en het waren leuke gesprekken vond ik, al begon het later wat meer tegen slap ouwehoeren te hangen.

Resultaat is dat Bert en NL eigenlijk precies hetzelfde zijn en erg aan elkaar gewaagt als het om het spel gaat.

Ze gaan vandaag nog een fakebrief maken (als ze dat herinneren) in naam van stephan voor Ilona dacht ik. Ze gaan er in schrijven dat Stephan er teleur is gesteld in Ilona omdat zij z'n enige maatje was etc etc.

Mind fucken zeg maar...
Thanks!

Bart en Natel geven elkaar zelfs een hand, toen Bart binnenkwam. Dat is inderdaad een hechte vriendschap aan het worden.
pi_44078012
Natel is erg collegiaal met de redactie. Brian wordt gemist. Natel moet hem wakker maken.
pi_44078042
De redactie belt en vraagt waar Brian is.
Nel "is er iemand vertrokken zonder dat we het door hebben?"

Brian moet uit bed komen
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:51:04 #275
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44078212
edit: foto's doen het niet meer
pi_44078234
Sylvia is inmiddels in galop gegaan

Lesley: "Houd druk op je teugel, been is been, weg is weg."

Om ieder woord : Belle, belle. Erg druk hondje die Jack Russell
pi_44078259
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
edit: foto's doen het niet meer
Oei... da's niet handig, scan.....
pi_44078337
Bella bemoeit zich wel indringend met het paardrijden. Ze is een dankbaar object voor de cameraman.

Lesley : "Continue de verbinding houden met de teugels" Beide meiden zijn nu erg enthousiast over het rijden.

Volgens mij heeft de hond er ook wel een groot aandeel in....
  zaterdag 2 december 2006 @ 13:56:17 #279
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44078342

zaterdag 2 december 2006 @ 13:57:15 #280
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44078365
Tinypic werkt dus wel
pi_44078372
Lesley was vanmorgen nog een beetje giechelig van de drank geloof ik....
pi_44078412
En alweer zitten Bart en Nel achter de pc met filmpjes en poker.

Moest verboden worden.

edit Bart zit rijmwoorden te zoeken
pi_44078472
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 13:59 schreef avonne het volgende:
En alweer zitten Bart en Nel achter de pc met filmpjes en poker.

Moest verboden worden.
Bart is gedichtjes aan het maken met de pc. Nel is verslaafd vermoed ik, gisteren heeft ie dat ook al heel lang gedaan.

Maar inderdaad, of ze nou tv kijken of computeren, what's the difference ?
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:08:52 #284
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44078618
Het gebruiken van een gedichtengenerator is best wel kansloos trouwens
pi_44078647
Brian is ook opgestaan.

Heeft iemand de url meegekregen van Nal ?
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:18:11 #286
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44078791
Net een opname van in het schuurtje. Daar hebben ze dus ook een camera neergehangen.
pi_44078869
Brian gaat zo ook paardrijden. Hij wil eerst zien hoe het moet.
pi_44078926
Lesley mocht iets niet doen van een zekere Yvette..... Wie is dat ?
pi_44079050
Yvette is haar vriendin en eigenares van Moby, dat koeienpaard
pi_44079073
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef n1ek het volgende:
Yvette is haar vriendin en eigenares van Moby, dat koeienpaard
Thanks !
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:34:00 #291
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44079102
Het paard luisterde niet. Vervolgens fluisterde Bart in zijn oor wat hij moest doen... en het paard deed het ook nog
pi_44079104
Bart gaat longeren, maar dat wil niet echt lukken. Zonder zweep lukt het hem nooit, geeft Lesley aan....

Bart blijft de zweep weigeren....
pi_44079121
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Het paard luisterde niet. Vervolgens fluisterde Bart in zijn oor wat hij moest doen... en het paard deed het ook nog
Rondjes lopen wel, draf nog niet echt....
pi_44079184
Nel gaat vragen aan zijn fysio of hij wel mag paardrijden. Zijn knie is niet goed....

Hij onderschat het paardrijden.

"Als je aan die teugels trekt dan stuur je geloof ik, hè?"
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:37:56 #295
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44079189
pi_44079282
Nee, Nel, dat is puimsteen, dit is een zoutblok....
  Moderator zaterdag 2 december 2006 @ 14:42:02 #297
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44079283
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:

Er waren wel wat mensen vroeg wakker vanochtend. De stukjes op deTalpa-site beginnen steeds meer van die lekkere suggestieve trekjes te vertonen die we al langer kennen van de voice-over:

Geluidsoverlast
Natasia heeft er genoeg van dat er in de grote slaapkamer ’s ochtends vroeg wekkers afgaan. “Ik was niet zo blij met jullie, Sylvia en Ilona. Jullie wekkers gingen weer af vanochtend. Het is weekend, dat is om te rusten!” Blijkbaar hebben de andere Miljonairs er geen last van wanneer de diva op zaterdagochtend in de fitnessruimte harde muziek draait en luidkeels meezingt!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_44079312
Lesley is accountmanager op een dtacheringsbureau. 32 uur werkt ze daar (in Utrecht). Ze wil niet fulltime in de paarden zitten.

Het longeren is om de "gekkigheid uit het paard te halen. ze wil niet dat iemand eraf dondert
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:45:12 #299
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44079335
  zaterdag 2 december 2006 @ 14:45:18 #300
6941 APK
Factual, I think.
pi_44079339
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 14:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Doet het niet hier.
Deze is behoorlijk betrouwbaar: http://www.primeserver.nl/
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')