(nog eentje dan)quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:30 schreef avonne het volgende:
Nee, daar ben ik het niet mee eens.
Volgens mij zei nel iets in de trant van "vandaag stond ik op het punt om haar in de steek te laten, want het is wel zwaar"
Daar bij is Nel de enige die daadwerkelijk vriendschap faket. De anderen zijn meestal wel eerlijk in wat ze van een ander vinden.
Bart ziet er misschien twijfelend uit, maar dat is nou juist zijn karakteristieke ik-denk-en-analyseer-alles-houding. Hij zuigt zoveel mogelijk informatie uit Nel en gaat er eens even diep over na denken.
"Waarom is Nel zo openhartig? Of zit hij juist een leugen op te dissen? Wat moet ik hier mee?"
Jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:18 schreef Marrije het volgende:
Jammer dat Natasia de enige is die wakker is en zo slecht zingt.
Sowieso heb ik Brian niet zo hoog, 1) hij klit aan Natasia en 2) zoals hij Nena uitschold (wat ik gisteren in de tv uitzending zag): kon echt niet. Ook al heeft ie zijn excuses aangeboden, ik zou er klaar mee zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga me iedere dag meer storen aan Brian. Met die engelse zinnen tussendoor en zijn quasi alleswetende gelul.
Ik ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga me iedere dag meer storen aan Brian. Met die engelse zinnen tussendoor en zijn quasi alleswetende gelul.
Ik zie nu ook leven van Nena en Nathanaelquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:
Ligt iedereen nog in het nest te rotten of wat?
Kan me voorstellen dat Bart en NL er nu nog in zouden leggen omdat het gister heel laat was geworden, maar de rest...
Hoe laat/vroeg was het nog geworden met die twee. ik ging om een uurtje of 4 naar bed, maar zij maakte toen net de derde fles soldaat volgens mij...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:09 schreef Nostalgist het volgende:
Bart en Natel hebben 4 flessen champagne op met zijn tweeën.
Lesley hoefde niet te rijden vannacht.
Iig later dan 5 uur. Bart gaf aan dat hij nog wakker was toen Lesley thuis kwam.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe laat/vroeg was het nog geworden met die twee. ik ging om een uurtje of 4 naar bed, maar zij maakte toen net de derde fles soldaat volgens mij...
5:30 hoor ik net van NL, en het waren leuke gesprekken vond ik, al begon het later wat meer tegen slap ouwehoeren te hangen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:10 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe laat/vroeg was het nog geworden met die twee. ik ging om een uurtje of 4 naar bed, maar zij maakte toen net de derde fles soldaat volgens mij...
Thanks!quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
5:30 hoor ik net van NL, en het waren leuke gesprekken vond ik, al begon het later wat meer tegen slap ouwehoeren te hangen.
Resultaat is dat Bert en NL eigenlijk precies hetzelfde zijn en erg aan elkaar gewaagt als het om het spel gaat.
Ze gaan vandaag nog een fakebrief maken (als ze dat herinneren) in naam van stephan voor Ilona dacht ik. Ze gaan er in schrijven dat Stephan er teleur is gesteld in Ilona omdat zij z'n enige maatje was etc etc.
Mind fucken zeg maar...
Oei... da's niet handig, scan.....quote:
Bart is gedichtjes aan het maken met de pc. Nel is verslaafd vermoed ik, gisteren heeft ie dat ook al heel lang gedaan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:59 schreef avonne het volgende:
En alweer zitten Bart en Nel achter de pc met filmpjes en poker.
Moest verboden worden.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:31 schreef n1ek het volgende:
Yvette is haar vriendin en eigenares van Moby, dat koeienpaard
Rondjes lopen wel, draf nog niet echt....quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Het paard luisterde niet. Vervolgens fluisterde Bart in zijn oor wat hij moest doen... en het paard deed het ook nog
Er waren wel wat mensen vroeg wakker vanochtend. De stukjes op deTalpa-site beginnen steeds meer van die lekkere suggestieve trekjes te vertonen die we al langer kennen van de voice-over:quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:19 schreef Sonique het volgende:
Ligt iedereen nog in het nest te rotten of wat?
Kan me voorstellen dat Bart en NL er nu nog in zouden leggen omdat het gister heel laat was geworden, maar de rest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |