Nou, misschien dat de kijkcijfers nog hoger worden, als het algemeen bekend wordt dat Jaap belangrijke politieke vragen gaat oplossen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:26 schreef Visual het volgende:
ik snap verband niet hij zei kijkcijfers gaan omhoog ik ga politieke vragen oplossen
304570eedfqa=023480dda92 circa circa versus 304523.32398,534quote:Op maandag 30 juli 2007 21:28 schreef mahe het volgende:
[..]
hij is niet zo intelligent maar zo onbegrijpelijk, dat lijkt ook intelligent, intelligentie zou ook inhouden dat je enige zelfkennis had en kon inschatten hoe er op je gereageerd wordt
Eensch.... jezelf buiten de werkelijke wereld plaatsen, geeft Jaap kennelijk een gevoel van overmacht...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:28 schreef mahe het volgende:
[..]
hij is niet zo intelligent maar zo onbegrijpelijk, dat lijkt ook intelligent, intelligentie zou ook inhouden dat je enige zelfkennis had en kon inschatten hoe er op je gereageerd wordt
donders dat is slimjquote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
304570eedfqa=023480dda92 circa circa versus 304523.32398,534
Hoe kom je daar toch iedere keer bij dat Jaap geen moer doet. Misschien ben ik kippig, maar ik vind dat hij verantwoordelijk is voor meer leuke momenten dan wie dan ook daar.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet alleen vanwege die 2 meiden, maar allemaal.
Jaap en huppeltje doen ook geen mallemoer, Brian zeer weinig en Nix nada nix.
Hoe kom jij aan die pasfoto's ?quote:
was dat de naam van de kamer niet ?quote:
jee loop eens langs hans of pearl maar als hij niet computert is hij leukquote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar toch iedere keer bij dat Jaap geen moer doet. Misschien ben ik kippig, maar ik vind dat hij verantwoordelijk is voor meer leuke momenten dan wie dan ook daar.
Dat is wel een probleem idd.......quote:Op maandag 30 juli 2007 21:35 schreef Dark het volgende:
Jaap zit boordevol ideeen.
Hij weet niet welke aktie hij eerst gaat doen.
Is Dennis dood ?quote:
De roze kamerquote:Op maandag 30 juli 2007 21:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
was dat de naam van de kamer niet ?![]()
Ik dacht ook al: gaat hij Dennix nadoen? Hij durft niks meer. Moet hij niet eens gaan trainenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:35 schreef Dark het volgende:
Jaap zit boordevol ideeen.
Hij weet niet welke aktie hij eerst gaat doen.
Ben met hem wezen stappen in de Baja en we zijn vantevoren zo'nquote:
was het maar waarquote:Op maandag 30 juli 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dennis wordt geplukt door Nadia en Amanda:
[afbeelding]
resultaat:
[afbeelding]
Super giechelig vrouwelijk in ieder geval.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |