Dan moet Amanda eens nadenken wat de uitslag van de poll was.... en wie de kijkers dus wél en niet leuk vinden.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:29 schreef droomkoningin het volgende:
amanda vind lieke niet leuk voor het programma want ze doet niks....
alsof de hele met een steiltang en make-up bezig zijn boeiende tv is :'_
Ha ha die scanman, Amanda nadenkenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet Amanda eens nadenken wat de uitslag van de poll was.... en wie de kijkers dus wél en niet leuk vinden.
Uitgerekend hoeveel 4 x 8 is.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:37 schreef STAP01 het volgende:
Wat heeft Dennix gedaan vanochtend?
Terror bedenken, maar daar bleef het mij.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:37 schreef STAP01 het volgende:
Ja, toen ik het schreef moest ik zelf ook al lachen.quote:
Wat denk jezelf???? even een testje mensenkennisquote:Op maandag 30 juli 2007 14:37 schreef STAP01 het volgende:
Voorbereiden van terror.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:37 schreef STAP01 het volgende:
100%quote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Terror bedenken, maar daar bleef het mij.
En het herhalen, maar daar bleef het bij
Ik zweer het je.
Dat is alleen omdat ze met Huub meeliftquote:Op maandag 30 juli 2007 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet Amanda eens nadenken wat de uitslag van de poll was.... en wie de kijkers dus wél en niet leuk vinden.
De streamers vonden Natasia afschuwelijk. Ik ging daar tegenin. Waarom? Omdat ik zag dat sommige bewoners, en die leefden daar met Natasia, haar ook konden waarderen, naast het feit dat ze soms een hekel aan haar hadden. En ik zag ook de goede dingen in Natasia. Ik vond haar in ieder geval echt Natasia, met alles erop en eraan, waaronder veel lelijke dingen.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat soort gedachtes vind ik altijd een beetje eng. Je hebt de meerderheid tegen je dus dan zal het wel aan diegene liggen. Ik meen me te herinneren dat iedereen hier blij was dat Natasia weg zou gaan. Jij was bijna de enige die goede punten bleef benoemen van Natasia waar je overigens ook wel een punt mee had hoor, niemand is zo zwart wit. Het betekent wel dat een ontzettende grote menigte een pestpokkehekel aan Natasia had. Dan zou ze in jouw redenering dat ook echt moeten zijn want heel veel mensen zeggen het.![]()
De soort heet 'Avalanche' en staat symbool voor de wijze waarop Lieke met haar intellect, charme, sensualiteit en schoonheid DGK heef overspoeld.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat een mooie rozen staan er op tafel
Ik las iets over dat hij terror zou uitvoeren op Huub maar mijn gevoel zei: hij zal wel niet durven.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wat denk jezelf???? even een testje mensenkennis![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens braaf mee en noem haar gewoon Sliko.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat ze met Huub meelift
Als Amanda supergoed met Huub omging, zoals Liekut, stond amanda 2e in de popo
LOL... en dat 'liekut' heb je dat zelf bedacht?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ach ze vergeet ook altijd haar vibrator aan te zetten en vind het dan gek dat ze niet klaarkomtquote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef Dark het volgende:
Nadia is weer eens vergeten haar zender om te doen.
ik denk dat de streamers over het algemeen meer intelligentie hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef Darklight het volgende:
[..]
Het enig juiste antwoordquote:Op maandag 30 juli 2007 14:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik las iets over dat hij terror zou uitvoeren op Huub maar mijn gevoel zei: hij zal wel niet durven.
Nou, als ik het non-stop gebruiken van bijnamen zo zie...quote:Op maandag 30 juli 2007 14:41 schreef mahe het volgende:
[..]
ik denk dat de streamers over het algemeen meer intelligentie hebben
Ik was een piepklein beetje bang dat hij het daadwerkelijk had uitgevoerd. Pffffff. Gelukkig maar anders was Huub misschien wel huilend de poort uitgelopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Terror bedenken, maar daar bleef het mij.
En het herhalen, maar daar bleef het bij
Ik zweer het je.
Ja, netquote:Op maandag 30 juli 2007 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... en dat 'liekut' heb je dat zelf bedacht?![]()
Ja, en als smoes gaat ie vanavond zeggen dat het van Achter niet mag.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik las iets over dat hij terror zou uitvoeren op Huub maar mijn gevoel zei: hij zal wel niet durven.
ja dat is waar maar om nu gelijk te denken dat Amanda 2e wordt in de poll getuigt toch echt van stupiditeitquote:Op maandag 30 juli 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, als ik het non-stop gebruiken van bijnamen zo zie...
Droom rustig verder hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 14:42 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik was een piepklein beetje bang dat hij het daadwerkelijk had uitgevoerd. Pffffff. Gelukkig maar anders was Huub misschien wel huilend de poort uitgelopen.
Het is de sterkste witte roos, staat dus ook voor de blanke ziel van Lieke en voor haar kracht.quote:
De enige reden die ik kan bedenken is dat Lieke mijlenver boven hen staat, juist door niet te schelden en mee te gaan in hun niveau die ik tenenkrommend dom en ordinair vind.quote:
Zou het ook kunnen dat de mensen die het goed kunnen vinden met Huub gewoon ook echt wat leuker zijn? Ik bedoel, ze kiezen niet voor niets de kant van Huub.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:44 schreef Darklight het volgende:
Iedereen die met huub meelift wordt 2e, dat is al maanden zo
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken is dat Lieke mijlenver boven hen staat, juist door niet te schelden en mee te gaan in hun niveau die ik tenenkrommend dom en ordinair vind.
Daarvoor pleit het alleen maar voor haar dat ze een hekel aan haar hebben. Als ze haar wel mochten dan zou dat betekenen dat ze iets van dat niveau in zich zou hebben wat hun aan zou spreken en dat heeft ze gelukkig niet.Dat is dan weer mijn mening.
Vergelijk Sylvia en Lieke met het niveau van de andere vrouwen in de kooi en je weet genoeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen dat de mensen die het goed kunnen vinden met Huub gewoon ook echt wat leuker zijn? Ik bedoel, ze kiezen niet voor niets de kant van Huub.
Ja is ook zoquote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen dat de mensen die het goed kunnen vinden met Huub gewoon ook echt wat leuker zijn? Ik bedoel, ze kiezen niet voor niets de kant van Huub.
Soort zoekt soort. Dat is in die villa heel goed te merken. Amanda, Nadia, Dennis, Natasia, Brian ... het zijn allemaal echt asociale types.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken is dat Lieke mijlenver boven hen staat, juist door niet te schelden en mee te gaan in hun niveau die ik tenenkrommend dom en ordinair vind.
Daarvoor pleit het alleen maar voor haar dat ze een hekel aan haar hebben. Als ze haar wel mochten dan zou dat betekenen dat ze iets van dat niveau in zich zou hebben wat hun aan zou spreken en dat heeft ze gelukkig niet.Dat is dan weer mijn mening.
Klopt. Maar dat komt ook omdat wanneer ze met Huub normaal praat ook heel anders is.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Maar ik durf te wedden dat als Brain weg is, en amanda heel veel met huub omgaat, ze 3e in de popo staat
Hoe kwam het nou dat jij zaterdagmiddag Deborah plotsklaps Lieke noemde terwijl zij dat ei inbracht ???quote:Op maandag 30 juli 2007 14:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is de sterkste witte roos, staat dus ook voor de blanke ziel van Lieke en voor haar kracht.![]()
eindelijk wordt je verstandig Brain weg, ik weet zeker dat Amanda dan ook heel snel weg is en geen 3e wordtquote:Op maandag 30 juli 2007 14:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Maar ik durf te wedden dat als Brain weg is, en amanda heel veel met huub omgaat, ze 3e in de popo staat
Waarschijnlijk voor haar besmettelijke ziektesquote:Op maandag 30 juli 2007 14:47 schreef wolferl het volgende:
Amanda zegt dat Huub bang voor der is.
Je hoeft niet van hetzelfde niveau te zijn om toch geaccepteerd te worden. Sterker nog, als je van niveau bent, dan weet je dat vast te houden en je toch zo te gedragen dat anderen je toch mogen. Anderen laten voelen dat je meer niveau hebt, waardoor ze je links laten liggen, getuigd van arrogantie en geen niveau. Het getuigd van domheid.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda zegt dat er een stuk van je leven stopt als je in de kooi gaat. Maar dat zegt meer over die mensen dan over haar.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:49 schreef wolferl het volgende:
Nadia vind het gek dat ze niks gehoord heeft van der ooms en tante's.
Nee gek he, die schamen zich kapot voor je.
Ik heb net het nieuwe filmpje van Nadia en Dennis in bed gezien. Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt. Wat is dat voor meid zegquote:Op maandag 30 juli 2007 14:49 schreef wolferl het volgende:
Nadia vind het gek dat ze niks gehoord heeft van der ooms en tante's.
Nee gek he, die schamen zich kapot voor je.
Niet uit de vergadering klappen totdat Demins zijn rapport openbaar maakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:47 schreef DrsH het volgende:
[..]
Hoe kwam het nou dat jij zaterdagmiddag Deborah plotsklaps Lieke noemde terwijl zij dat ei inbracht ???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan het niet eens worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hoeft niet van hetzelfde niveau te zijn om toch geaccepteerd te worden. Sterker nog, als je van niveau bent, dan weet je dat vast te houden en je toch zo te gedragen dat anderen je toch mogen. Anderen laten voelen dat je meer niveau hebt, waardoor ze je links laten liggen, getuigd van arrogantie en geen niveau. Het getuigd van domheid.
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:51 schreef Dark het volgende:
Nadia vraagt zich af of er ook mensen zijn die niet met haar geassocieerd willen worden.
Amanda - Dat zou je haast gaan denken.
Heb het concept al gelezen en nog een aantal kleine kanttekeningen geplaatst + wat aanvullingen verder zag het er zeer goed uitquote:Op maandag 30 juli 2007 14:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet uit de vergadering klappen totdat Demins zijn rapport openbaar maakt.![]()
Nadia: "Ja wat moet je anders als je geen kinderen hebt."quote:Op maandag 30 juli 2007 14:55 schreef Dark het volgende:
Nadia vraagt aan Amanda hoe haar dag er uit zou zien als ze heel erg rijk zou zijn.
Nadia zou de hele dag met zichzelf bezig zijn!
Amanda zou toch iets voor zichzelf beginnen, anders zou ze zich vervelen.
ze dirinkt s-avonds toch ook uit nix zijn rietjequote:Op maandag 30 juli 2007 14:55 schreef noekje het volgende:
Dennis: wat wil je drinken, chica's?
Nadia: jij weet wel wat ik wil! Bosbessen...hihi
Dat zou ze eigenlijk uit een rietje moeten drinken.
Rietje in zijn piemel.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:56 schreef mahe het volgende:
[..]
ze dirinkt s-avonds toch ook uit nix zijn rietje
Wanneer die 2 bezig zijn komt het bij mij ongeveer over als luchtgitaar spelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb net het nieuwe filmpje van Nadia en Dennis in bed gezien. Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt. Wat is dat voor meid zegZe waarschuwde Dennis een paar keer en hij mocht iets niet ofzo. Meteen daarna dook ze onder de dekens om hem te pijpen en lag kort daarna weer zelf als een gek te kreunen. Ik weet niet wat die twee allemaal uitspoken, maar het komt heel vreemd over. Bijna een strijd.
Ik wed dat als saffa komt, Dennix mee gaat helpen opruimenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:57 schreef Dark het volgende:
Dennis weet een leuke aktie als Saffa komt.
Hij wil haar beletten om op te ruimen.
ik kom niet meer bij als hij het dan zelf moet opruimenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:57 schreef Dark het volgende:
lees ff een paar stappen terugquote:Op maandag 30 juli 2007 15:00 schreef STAP01 het volgende:
Wat was de aanleiding voor Huub(?) om het tafelkleed eraf te trekken?
Jaaaa daar deed Amanda mij ook al aan denkenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:36 schreef StephanL het volgende:
Amanda lijkt een beetje op Bonnie
Waar heeft Lieke nou allemaal een mee gedaan? Fear Factor en?
Heb ik gedaan maar niet kunnen vinden.quote:
Dus ze is dom omdat ze zich niet aanpast aan dat domme niveau. Nada praat nog bekakter en sluit zich aan bij dat tuig.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hoeft niet van hetzelfde niveau te zijn om toch geaccepteerd te worden. Sterker nog, als je van niveau bent, dan weet je dat vast te houden en je toch zo te gedragen dat anderen je toch mogen. Anderen laten voelen dat je meer niveau hebt, waardoor ze je links laten liggen, getuigd van arrogantie en geen niveau. Het getuigd van domheid.
Palma noemde Lieke een kuthoer en toen werd Huub boos.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar niet kunnen vinden.
Palma heeft Lieke uitgescholden en wil geen excuus aanbiedenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar niet kunnen vinden.
palma noemde lieke een kuthoerquote:Op maandag 30 juli 2007 15:00 schreef STAP01 het volgende:
Wat was de aanleiding voor Huub(?) om het tafelkleed eraf te trekken?
Nou nou, beetje overtrokken reactie.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:03 schreef mahe het volgende:
[..]
Palma heeft Lieke uitgescholden en wil geen excuus aanbieden
Wordt die bejaarde wc juffrouw nog vastgehouden totdat Saffaa...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Palma noemde Lieke een kuthoer en toen werd Huub boos.
Dat zou echt mooi zijn, want dan krijgt die Nix pas echt de wind van vorenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:57 schreef Dark het volgende:
Nee die is wegquote:Op maandag 30 juli 2007 15:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ze is er!!Is Palma er ook nog?
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:07 schreef Meganog het volgende:
Nadia is weg van de outfit van Saffa.
De dames gaan er maar niet op in.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:08 schreef F04 het volgende:
Sociaal juridische dienstverlening?
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:09 schreef Darklight het volgende:
Dennix: Huub gaat het zelf opruimen
Niemand reageert
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hoeft niet van hetzelfde niveau te zijn om toch geaccepteerd te worden. Sterker nog, als je van niveau bent, dan weet je dat vast te houden en je toch zo te gedragen dat anderen je toch mogen. Anderen laten voelen dat je meer niveau hebt, waardoor ze je links laten liggen, getuigdt van arrogantie en geen niveau. Het getuigdt van domheid.
Dienstverlening.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:08 schreef F04 het volgende:
vette tquote:Op maandag 30 juli 2007 15:09 schreef Darklight het volgende:
Dennix: Huub gaat het zelf opruimen
Niemand reageert
MBO-opleiding.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:08 schreef F04 het volgende:
Een mooie persoonlijkheid, gelijk op nummer 2 achter Liekequote:Op maandag 30 juli 2007 15:09 schreef Disana het volgende:
De vrouw die Palma gekker dan gek kreeg.
[afbeelding]
Vind je het gek ze had net palma tot waanzin gedreven ik vind dr leukquote:Op maandag 30 juli 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Safaa geeft aan dat ze het leuk vindt om hier weer te zijn.
Ze heeft na vorige keer vele leuke positieve reakties gehad, oa in de stad.
Ja, toen zei ze nog tegen Palma 'Je jankt wel snel voor iemand die zoveel heeft meegemaakt'.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:11 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Vind je het gek ze had net palma tot waanzin gedreven ik vind dr leuk![]()
Maar ook op het platteland is haar populariteit ongekend!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Safaa geeft aan dat ze het leuk vindt om hier weer te zijn.
Ze heeft na vorige keer vele leuke positieve reakties gehad, oa in de stad.
Yep, dat zijn de kwaliteiten die we zoeken in een vrouw!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze is kjuut, en ze heeft een MBO niveau.
En volgens mij rookt ze ook niet.
Gedicht Demins! Denk aan onze businessquote:Op maandag 30 juli 2007 15:13 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ook op het platteland is haar populariteit ongekend!![]()
![]()
![]()
Ik dacht, iemand moet het hem toch een keer vertellen! Je bent er namelijk tamelijk persistent in...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je kunt brengen![]()
![]()
Sorry, maar sommige mensen verwachten dat je door het stof kruipt, of ze fantaseren gewoon dat je arrogant bent.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yep, dat zijn de kwaliteiten die we zoeken in een vrouw!(of past ze dan juist leuk bij jou??? In dat geval:
Ze is kjuut
Yep, dat zijn de kwaliteiten die we zoeken in een vrouw!![]()
Niemand past leuk bij mij.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yep, dat zijn de kwaliteiten die we zoeken in een vrouw!(of past ze dan juist leuk bij jou??? In dat geval:
Ze is kjuut
Yep, dat zijn de kwaliteiten die we zoeken in een vrouw!![]()
Ze moeten weer tv maken over de rug van Huub heen.Zelf krijgen ze nooit eens een idee.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:13 schreef riri het volgende:
en nu on the double......wat is dit voor achterlijks...
haal huub er bij
Ruwe bolster, blanke pit. Het was een feest zoals ze Palma op haar nummer zette.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Een mooie persoonlijkheid, gelijk op nummer 2 achter Lieke![]()
Precies je hebt 100% gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze moeten weer tv maken over de rug van Huub heen.Zelf krijgen ze nooit eens een idee.
huub moet altijd alles doen en daarna mogen de figuranten een rol gaan spelen.
Hij is al aardig uitgekakt, het is inmiddels persend persistent geworden.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht, iemand moet het hem toch een keer vertellen! Je bent er namelijk tamelijk persistent in...
Hoezo? Heeft ze ook bij jou schoongemaakt ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij Safaa heb ik zojuist 29 eurocent bespaard.
Mijn dagelijkse energiedrankje sla ik vandaag over.
Heb jij ook die blikjes GoldenShower?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij Safaa heb ik zojuist 29 eurocent bespaard.
Mijn dagelijkse energiedrankje sla ik vandaag over.
Die loopt weg...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef Darklight het volgende:
Waar blijft Dennix nu met zn grote bek?
Zeker weten.Nu komen ze een keer in beeld omdat Huub haar heeft gebeld.Word er steeds niet goed van dat alles via Huub moet.De rest doet geen donder om het programma te maken.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies je hebt 100% gelijk.
Als Huub die aktie vanochtend niet had uitgehaald ,dan zal Nix nog steeds te patiencen
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Deze single studente sociaal juridische dienstverlening is bijna 20 lentes jong.
Zoals gewoonlijk valt hij helemaal stil als Huub er is.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef Darklight het volgende:
Hij had net nog een leuke suggestie over een wedstrijd tussen Nadia en Amanda over wie het langst zijn krultang kan blijven liggen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef Darklight het volgende:
Geen bezwaar tegen!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Deze single studente sociaal juridische dienstverlening is bijna 20 lentes jong.
De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk niet alleen bij Lieke. Maar daar waar binnen een groep niemand je mag, is iets meer aan de hand dan alleen het feit dat het een beter opgeleide betreft. Huub, Jaap en Brian, ze zijn alle drie redelijk voorzien van kennis en kunnen wel met anderen door een deur.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar sommige mensen verwachten dat je door het stof kruipt, of ze fantaseren gewoon dat je arrogant bent.
Je hebt dit eerder aangestipt, en ik weet niet of ik dit toen ook heb gezeg: de verantwoordelijkheid voor de omgang geheel en al aan één kant leggen, is niet rechtvaardig. Jij verwacht perfectie van de beter opgeleide, meer ontwikkelde, of 'intelligentere' mens.
Zoo, ik zie het nou ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:21 schreef wolferl het volgende:
HAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Priceless
Huub en Lieke komen eraan, en Denniks loopt, sorry vlucht weg.
Dat is een feit. Palma moet dus blijven!!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies je hebt 100% gelijk.
Als Huub die aktie vanochtend niet had uitgehaald ,dan zal Nix nog steeds te patiencen
In 1 shot: het hele programmaquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
Safaa, blijf alsjeblieft 2 - 6 weken logeren.
Ze zoeken nog mensen.
Eindelijk wat leven in Dennis, nu moet hij het nog volhoudenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Meganog het volgende:
Dennis doet verslag van de terror bij baas Brian.
"Ze gaat die troep echt niet opruimen."
"Waar is Japie?"
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eindelijk wat leven in Dennis, nu moet hij het nog volhouden
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Meganog het volgende:
"Waar is Japie?"
quote:
Dennis denkt ook echt dat Saffaa naar hem luistert?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Meganog het volgende:
"Waar is Japie?"
het enige leven is dat hij staat te pissen van angstquote:Op maandag 30 juli 2007 15:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eindelijk wat leven in Dennis, nu moet hij het nog volhouden
EQ van Jaap is toch echt vele % lager als dat van Lieke.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk niet alleen bij Lieke. Maar daar waar binnen een groep niemand je mag, is iets meer aan de hand dan alleen het feit dat het een beter opgeleide betreft. Huub, Jaap en Brian, ze zijn alle drie redelijk voorzien van kennis en kunnen wel met anderen door een deur.
Het heeft overigens ook niet zozeer met IQ te maken, maar meer met EQ. Zelfs "gestoorde" Jaap gaat dat regelmatig beter af.
nee maar daarom heeft hij Jaap dus nodig. Die moet haar dan fysiek tegenhouden als ze wil gaan opruimenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Dennis denkt ook echt dat Saffaa naar hem luistert?
Vrouwen worden eerder op 'mannelijke' kwaliteiten afgerekend dan mannen. En de uitspraken van jou waarop ik reageerde waren in het algemeen, niet in het bijzonder over Lieke. Als domheid gaat klitten, wordt het nog moeilijker daar een plaats bij te vinden; en dat klitten is meer dan bewezen met de 6-2 aktie.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk niet alleen bij Lieke. Maar daar waar binnen een groep niemand je mag, is iets meer aan de hand dan alleen het feit dat het een beter opgeleide betreft. Huub, Jaap en Brian, ze zijn alle drie redelijk voorzien van kennis en kunnen wel met anderen door een deur.
Het heeft overigens ook niet zozeer met IQ te maken, maar meer met EQ. Zelfs "gestoorde" Jaap gaat dat regelmatig beter af.
Zeker weten.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:25 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
EQ van Jaap is toch echt vele % lager als dat van Lieke.
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik las Guccita's... Net als Dorito's en chica's...(is er geen blond-smiley???)
Nu ik het teruglees zie ik ook ineens een spaans woord.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik las Guccita's... Net als Dorito's en chica's...(is er geen blond-smiley???)
Hoe zat dat dan met 6 tegen 1 tegen Eric?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Als domheid gaat klitten, wordt het nog moeilijker daar een plaats bij te vinden; en dat klitten is meer dan bewezen met de 6-2 aktie.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:29 schreef demins het volgende:
Hoe gaat Dennis dat afdwingen????
Nou leuk zeg, ik lach me helemaal kapot.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is op een geinige manier bezig met televisie maken.![]()
Dennis denkt dat hij ook maar enige invloed kan uitoefenen of Safraa, net zoals Palma ooit eensquote:Op maandag 30 juli 2007 15:29 schreef blomst het volgende:
Safraa zegt ik krijg er voor betaald.
snap Dennix niet wat voor onzin hij nu zelf staat te verkopen.
Met zijn verbale overtuigingskracht.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:29 schreef demins het volgende:
Hoe gaat Dennis dat afdwingen????
Kap nou eens met dat gezuig, hoe vaak is dat al niet besproken en uitgelegd hier.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe zat dat dan met 6 tegen 1 tegen Eric?
Ik sta wel stomverbaasd dat hij dit durft...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef demins het volgende:
Parmantig knulletje, die Dennis...
en dan nog 100"e:Op maandag 30 juli 2007 15:33 schreef mootie het volgende:
Het gaat gewoon niet gebeuren x10
In 'Asterix tegen de Romeinen' is er een Romeinse spion-achtige met de naam Nulnulnix.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:31 schreef FdW het volgende:
Saffaa zou wat smerige vette troep in het haar van Appendnix moeten smeren.![]()
ja dat mag nu wel. Maar niet een ander gedeeltequote:Op maandag 30 juli 2007 15:34 schreef Darklight het volgende:
Dennix: "Het gaat niet gebeuren"
Huub en Saffa ruimen ondertussen gewoon de koelkast op
ja is toch ook zo. Dus deze actie slaat weer ergens nergens op.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:34 schreef farceman het volgende:
Hahah het plan van Nix backfired!!!!!
Hij is nu verantwoordlijk voor de troep!!!
En hij moet het straks opruimen ; dat zou echt goud zijn!!!!
en ondertussen gaat alles gewoon doorquote:Op maandag 30 juli 2007 15:33 schreef mootie het volgende:
Het gaat gewoon niet gebeuren x10
Toch werkt het niet echt...keiharde terror en dan gaan onderhandelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:35 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat mag nu wel. Maar niet een ander gedeelte![]()
Ik hoor het al: gek-ken-huis!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:35 schreef itsme het volgende:
[..]
ja dat mag nu wel. Maar niet een ander gedeelte![]()
Je argumentatietechniek klopt niet, je probeert me van hot naar haar te slingerenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe zat dat dan met 6 tegen 1 tegen Eric?
en toch heeft hij er lang over na gedachtquote:Op maandag 30 juli 2007 15:35 schreef itsme het volgende:
[..]
ja is toch ook zo. Dus deze actie slaat weer ergens nergens op.![]()
Huub heeft al gezegd, nou dan ruimt ze het niet op Heeft nix ook wat gewonnenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toch werkt het niet echt...keiharde terror en dan gaan onderhandelen.
Maar het slaat gewoon ook nergens op.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef Borga het volgende:
[..]
en toch heeft hij er lang over na gedacht![]()
jij snapt hetquote:Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch baalt Huub er wel van, reken maar van yes.
hahaquote:Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch baalt Huub er wel van, reken maar van yes.
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Ondertussen negeren ze Dennis gewoon!
Dat zou een goede actie zijn van de redactie.Kunnen de streamers ook eens lachen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef farceman het volgende:
Dennis wordt dadelijk het slachtoffer!
Hij moet straks alles opruimen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |