LOL... en dat 'liekut' heb je dat zelf bedacht?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat ze met Huub meelift
Als Amanda supergoed met Huub omging, zoals Liekut, stond amanda 2e in de popo
Ach ze vergeet ook altijd haar vibrator aan te zetten en vind het dan gek dat ze niet klaarkomtquote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef Dark het volgende:
Nadia is weer eens vergeten haar zender om te doen.
ik denk dat de streamers over het algemeen meer intelligentie hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat ze met Huub meelift
Als Amanda supergoed met Huub omging, zoals Liekut, stond amanda 2e in de popo
Het enig juiste antwoordquote:Op maandag 30 juli 2007 14:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik las iets over dat hij terror zou uitvoeren op Huub maar mijn gevoel zei: hij zal wel niet durven.
Nou, als ik het non-stop gebruiken van bijnamen zo zie...quote:Op maandag 30 juli 2007 14:41 schreef mahe het volgende:
[..]
ik denk dat de streamers over het algemeen meer intelligentie hebben
Ik was een piepklein beetje bang dat hij het daadwerkelijk had uitgevoerd. Pffffff. Gelukkig maar anders was Huub misschien wel huilend de poort uitgelopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Terror bedenken, maar daar bleef het mij.
En het herhalen, maar daar bleef het bij
Ik zweer het je.
Ja, netquote:Op maandag 30 juli 2007 14:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... en dat 'liekut' heb je dat zelf bedacht?![]()
Ja, en als smoes gaat ie vanavond zeggen dat het van Achter niet mag.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik las iets over dat hij terror zou uitvoeren op Huub maar mijn gevoel zei: hij zal wel niet durven.
ja dat is waar maar om nu gelijk te denken dat Amanda 2e wordt in de poll getuigt toch echt van stupiditeitquote:Op maandag 30 juli 2007 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, als ik het non-stop gebruiken van bijnamen zo zie...
Droom rustig verder hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 14:42 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik was een piepklein beetje bang dat hij het daadwerkelijk had uitgevoerd. Pffffff. Gelukkig maar anders was Huub misschien wel huilend de poort uitgelopen.
Het is de sterkste witte roos, staat dus ook voor de blanke ziel van Lieke en voor haar kracht.quote:
De enige reden die ik kan bedenken is dat Lieke mijlenver boven hen staat, juist door niet te schelden en mee te gaan in hun niveau die ik tenenkrommend dom en ordinair vind.quote:
Zou het ook kunnen dat de mensen die het goed kunnen vinden met Huub gewoon ook echt wat leuker zijn? Ik bedoel, ze kiezen niet voor niets de kant van Huub.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:44 schreef Darklight het volgende:
Iedereen die met huub meelift wordt 2e, dat is al maanden zo
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken is dat Lieke mijlenver boven hen staat, juist door niet te schelden en mee te gaan in hun niveau die ik tenenkrommend dom en ordinair vind.
Daarvoor pleit het alleen maar voor haar dat ze een hekel aan haar hebben. Als ze haar wel mochten dan zou dat betekenen dat ze iets van dat niveau in zich zou hebben wat hun aan zou spreken en dat heeft ze gelukkig niet.Dat is dan weer mijn mening.
Vergelijk Sylvia en Lieke met het niveau van de andere vrouwen in de kooi en je weet genoeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen dat de mensen die het goed kunnen vinden met Huub gewoon ook echt wat leuker zijn? Ik bedoel, ze kiezen niet voor niets de kant van Huub.
Ja is ook zoquote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen dat de mensen die het goed kunnen vinden met Huub gewoon ook echt wat leuker zijn? Ik bedoel, ze kiezen niet voor niets de kant van Huub.
Soort zoekt soort. Dat is in die villa heel goed te merken. Amanda, Nadia, Dennis, Natasia, Brian ... het zijn allemaal echt asociale types.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken is dat Lieke mijlenver boven hen staat, juist door niet te schelden en mee te gaan in hun niveau die ik tenenkrommend dom en ordinair vind.
Daarvoor pleit het alleen maar voor haar dat ze een hekel aan haar hebben. Als ze haar wel mochten dan zou dat betekenen dat ze iets van dat niveau in zich zou hebben wat hun aan zou spreken en dat heeft ze gelukkig niet.Dat is dan weer mijn mening.
Klopt. Maar dat komt ook omdat wanneer ze met Huub normaal praat ook heel anders is.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Maar ik durf te wedden dat als Brain weg is, en amanda heel veel met huub omgaat, ze 3e in de popo staat
Hoe kwam het nou dat jij zaterdagmiddag Deborah plotsklaps Lieke noemde terwijl zij dat ei inbracht ???quote:Op maandag 30 juli 2007 14:44 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is de sterkste witte roos, staat dus ook voor de blanke ziel van Lieke en voor haar kracht.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |