quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Meganog het volgende:
Dennis doet verslag van de terror bij baas Brian.
"Ze gaat die troep echt niet opruimen."
"Waar is Japie?"
quote:
Dennis denkt ook echt dat Saffaa naar hem luistert?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Meganog het volgende:
Dennis doet verslag van de terror bij baas Brian.
"Ze gaat die troep echt niet opruimen."
"Waar is Japie?"
het enige leven is dat hij staat te pissen van angstquote:Op maandag 30 juli 2007 15:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eindelijk wat leven in Dennis, nu moet hij het nog volhouden
EQ van Jaap is toch echt vele % lager als dat van Lieke.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk niet alleen bij Lieke. Maar daar waar binnen een groep niemand je mag, is iets meer aan de hand dan alleen het feit dat het een beter opgeleide betreft. Huub, Jaap en Brian, ze zijn alle drie redelijk voorzien van kennis en kunnen wel met anderen door een deur.
Het heeft overigens ook niet zozeer met IQ te maken, maar meer met EQ. Zelfs "gestoorde" Jaap gaat dat regelmatig beter af.
nee maar daarom heeft hij Jaap dus nodig. Die moet haar dan fysiek tegenhouden als ze wil gaan opruimenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:24 schreef Liess het volgende:
[..]
Dennis denkt ook echt dat Saffaa naar hem luistert?
Vrouwen worden eerder op 'mannelijke' kwaliteiten afgerekend dan mannen. En de uitspraken van jou waarop ik reageerde waren in het algemeen, niet in het bijzonder over Lieke. Als domheid gaat klitten, wordt het nog moeilijker daar een plaats bij te vinden; en dat klitten is meer dan bewezen met de 6-2 aktie.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk niet alleen bij Lieke. Maar daar waar binnen een groep niemand je mag, is iets meer aan de hand dan alleen het feit dat het een beter opgeleide betreft. Huub, Jaap en Brian, ze zijn alle drie redelijk voorzien van kennis en kunnen wel met anderen door een deur.
Het heeft overigens ook niet zozeer met IQ te maken, maar meer met EQ. Zelfs "gestoorde" Jaap gaat dat regelmatig beter af.
Zeker weten.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:25 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
EQ van Jaap is toch echt vele % lager als dat van Lieke.
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik las Guccita's... Net als Dorito's en chica's...(is er geen blond-smiley???)
Nu ik het teruglees zie ik ook ineens een spaans woord.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:28 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik las Guccita's... Net als Dorito's en chica's...(is er geen blond-smiley???)
Hoe zat dat dan met 6 tegen 1 tegen Eric?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Als domheid gaat klitten, wordt het nog moeilijker daar een plaats bij te vinden; en dat klitten is meer dan bewezen met de 6-2 aktie.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:29 schreef demins het volgende:
Hoe gaat Dennis dat afdwingen????
Nou leuk zeg, ik lach me helemaal kapot.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is op een geinige manier bezig met televisie maken.![]()
Dennis denkt dat hij ook maar enige invloed kan uitoefenen of Safraa, net zoals Palma ooit eensquote:Op maandag 30 juli 2007 15:29 schreef blomst het volgende:
Safraa zegt ik krijg er voor betaald.
snap Dennix niet wat voor onzin hij nu zelf staat te verkopen.
Met zijn verbale overtuigingskracht.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:29 schreef demins het volgende:
Hoe gaat Dennis dat afdwingen????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |