Ruwe bolster, blanke pit. Het was een feest zoals ze Palma op haar nummer zette.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Een mooie persoonlijkheid, gelijk op nummer 2 achter Lieke![]()
Precies je hebt 100% gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze moeten weer tv maken over de rug van Huub heen.Zelf krijgen ze nooit eens een idee.
huub moet altijd alles doen en daarna mogen de figuranten een rol gaan spelen.
Hij is al aardig uitgekakt, het is inmiddels persend persistent geworden.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht, iemand moet het hem toch een keer vertellen! Je bent er namelijk tamelijk persistent in...
Hoezo? Heeft ze ook bij jou schoongemaakt ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij Safaa heb ik zojuist 29 eurocent bespaard.
Mijn dagelijkse energiedrankje sla ik vandaag over.
Heb jij ook die blikjes GoldenShower?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij Safaa heb ik zojuist 29 eurocent bespaard.
Mijn dagelijkse energiedrankje sla ik vandaag over.
Die loopt weg...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef Darklight het volgende:
Waar blijft Dennix nu met zn grote bek?
Zeker weten.Nu komen ze een keer in beeld omdat Huub haar heeft gebeld.Word er steeds niet goed van dat alles via Huub moet.De rest doet geen donder om het programma te maken.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies je hebt 100% gelijk.
Als Huub die aktie vanochtend niet had uitgehaald ,dan zal Nix nog steeds te patiencen
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Deze single studente sociaal juridische dienstverlening is bijna 20 lentes jong.
Zoals gewoonlijk valt hij helemaal stil als Huub er is.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef Darklight het volgende:
Hij had net nog een leuke suggestie over een wedstrijd tussen Nadia en Amanda over wie het langst zijn krultang kan blijven liggen.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef Darklight het volgende:
Geen bezwaar tegen!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Deze single studente sociaal juridische dienstverlening is bijna 20 lentes jong.
De verantwoordelijkheid ligt natuurlijk niet alleen bij Lieke. Maar daar waar binnen een groep niemand je mag, is iets meer aan de hand dan alleen het feit dat het een beter opgeleide betreft. Huub, Jaap en Brian, ze zijn alle drie redelijk voorzien van kennis en kunnen wel met anderen door een deur.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, maar sommige mensen verwachten dat je door het stof kruipt, of ze fantaseren gewoon dat je arrogant bent.
Je hebt dit eerder aangestipt, en ik weet niet of ik dit toen ook heb gezeg: de verantwoordelijkheid voor de omgang geheel en al aan één kant leggen, is niet rechtvaardig. Jij verwacht perfectie van de beter opgeleide, meer ontwikkelde, of 'intelligentere' mens.
Zoo, ik zie het nou ook.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:21 schreef wolferl het volgende:
HAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Priceless
Huub en Lieke komen eraan, en Denniks loopt, sorry vlucht weg.
Dat is een feit. Palma moet dus blijven!!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies je hebt 100% gelijk.
Als Huub die aktie vanochtend niet had uitgehaald ,dan zal Nix nog steeds te patiencen
In 1 shot: het hele programmaquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Peter6000 het volgende:
Safaa, blijf alsjeblieft 2 - 6 weken logeren.
Ze zoeken nog mensen.
Eindelijk wat leven in Dennis, nu moet hij het nog volhoudenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Meganog het volgende:
Dennis doet verslag van de terror bij baas Brian.
"Ze gaat die troep echt niet opruimen."
"Waar is Japie?"
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eindelijk wat leven in Dennis, nu moet hij het nog volhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |