Ruwe bolster, blanke pit. Het was een feest zoals ze Palma op haar nummer zette.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Een mooie persoonlijkheid, gelijk op nummer 2 achter Lieke![]()
Precies je hebt 100% gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze moeten weer tv maken over de rug van Huub heen.Zelf krijgen ze nooit eens een idee.
huub moet altijd alles doen en daarna mogen de figuranten een rol gaan spelen.
Hij is al aardig uitgekakt, het is inmiddels persend persistent geworden.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht, iemand moet het hem toch een keer vertellen! Je bent er namelijk tamelijk persistent in...
Hoezo? Heeft ze ook bij jou schoongemaakt ofzo?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij Safaa heb ik zojuist 29 eurocent bespaard.
Mijn dagelijkse energiedrankje sla ik vandaag over.
Heb jij ook die blikjes GoldenShower?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
Dankzij Safaa heb ik zojuist 29 eurocent bespaard.
Mijn dagelijkse energiedrankje sla ik vandaag over.
Die loopt weg...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef Darklight het volgende:
Waar blijft Dennix nu met zn grote bek?
Zeker weten.Nu komen ze een keer in beeld omdat Huub haar heeft gebeld.Word er steeds niet goed van dat alles via Huub moet.De rest doet geen donder om het programma te maken.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:17 schreef farceman het volgende:
[..]
Precies je hebt 100% gelijk.
Als Huub die aktie vanochtend niet had uitgehaald ,dan zal Nix nog steeds te patiencen
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:19 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Deze single studente sociaal juridische dienstverlening is bijna 20 lentes jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |