Wanneer die 2 bezig zijn komt het bij mij ongeveer over als luchtgitaar spelen.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb net het nieuwe filmpje van Nadia en Dennis in bed gezien. Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt. Wat is dat voor meid zegZe waarschuwde Dennis een paar keer en hij mocht iets niet ofzo. Meteen daarna dook ze onder de dekens om hem te pijpen en lag kort daarna weer zelf als een gek te kreunen. Ik weet niet wat die twee allemaal uitspoken, maar het komt heel vreemd over. Bijna een strijd.
Ik wed dat als saffa komt, Dennix mee gaat helpen opruimenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:57 schreef Dark het volgende:
Dennis weet een leuke aktie als Saffa komt.
Hij wil haar beletten om op te ruimen.
ik kom niet meer bij als hij het dan zelf moet opruimenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:57 schreef Dark het volgende:
lees ff een paar stappen terugquote:Op maandag 30 juli 2007 15:00 schreef STAP01 het volgende:
Wat was de aanleiding voor Huub(?) om het tafelkleed eraf te trekken?
Jaaaa daar deed Amanda mij ook al aan denkenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:36 schreef StephanL het volgende:
Amanda lijkt een beetje op Bonnie
Waar heeft Lieke nou allemaal een mee gedaan? Fear Factor en?
Heb ik gedaan maar niet kunnen vinden.quote:
Dus ze is dom omdat ze zich niet aanpast aan dat domme niveau. Nada praat nog bekakter en sluit zich aan bij dat tuig.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hoeft niet van hetzelfde niveau te zijn om toch geaccepteerd te worden. Sterker nog, als je van niveau bent, dan weet je dat vast te houden en je toch zo te gedragen dat anderen je toch mogen. Anderen laten voelen dat je meer niveau hebt, waardoor ze je links laten liggen, getuigd van arrogantie en geen niveau. Het getuigd van domheid.
Palma noemde Lieke een kuthoer en toen werd Huub boos.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar niet kunnen vinden.
Palma heeft Lieke uitgescholden en wil geen excuus aanbiedenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:02 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar niet kunnen vinden.
palma noemde lieke een kuthoerquote:Op maandag 30 juli 2007 15:00 schreef STAP01 het volgende:
Wat was de aanleiding voor Huub(?) om het tafelkleed eraf te trekken?
Nou nou, beetje overtrokken reactie.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:03 schreef mahe het volgende:
[..]
Palma heeft Lieke uitgescholden en wil geen excuus aanbieden
Wordt die bejaarde wc juffrouw nog vastgehouden totdat Saffaa...quote:Op maandag 30 juli 2007 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Palma noemde Lieke een kuthoer en toen werd Huub boos.
Dat zou echt mooi zijn, want dan krijgt die Nix pas echt de wind van vorenquote:Op maandag 30 juli 2007 14:57 schreef Dark het volgende:
Nee die is wegquote:Op maandag 30 juli 2007 15:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ze is er!!Is Palma er ook nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |