eindelijk wordt je verstandig Brain weg, ik weet zeker dat Amanda dan ook heel snel weg is en geen 3e wordtquote:Op maandag 30 juli 2007 14:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja is ook zo
Maar ik durf te wedden dat als Brain weg is, en amanda heel veel met huub omgaat, ze 3e in de popo staat
Waarschijnlijk voor haar besmettelijke ziektesquote:Op maandag 30 juli 2007 14:47 schreef wolferl het volgende:
Amanda zegt dat Huub bang voor der is.
Je hoeft niet van hetzelfde niveau te zijn om toch geaccepteerd te worden. Sterker nog, als je van niveau bent, dan weet je dat vast te houden en je toch zo te gedragen dat anderen je toch mogen. Anderen laten voelen dat je meer niveau hebt, waardoor ze je links laten liggen, getuigd van arrogantie en geen niveau. Het getuigd van domheid.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken is dat Lieke mijlenver boven hen staat, juist door niet te schelden en mee te gaan in hun niveau die ik tenenkrommend dom en ordinair vind.
Daarvoor pleit het alleen maar voor haar dat ze een hekel aan haar hebben. Als ze haar wel mochten dan zou dat betekenen dat ze iets van dat niveau in zich zou hebben wat hun aan zou spreken en dat heeft ze gelukkig niet.Dat is dan weer mijn mening.
Amanda zegt dat er een stuk van je leven stopt als je in de kooi gaat. Maar dat zegt meer over die mensen dan over haar.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:49 schreef wolferl het volgende:
Nadia vind het gek dat ze niks gehoord heeft van der ooms en tante's.
Nee gek he, die schamen zich kapot voor je.
Ik heb net het nieuwe filmpje van Nadia en Dennis in bed gezien. Ik denk inderdaad dat je gelijk hebt. Wat is dat voor meid zegquote:Op maandag 30 juli 2007 14:49 schreef wolferl het volgende:
Nadia vind het gek dat ze niks gehoord heeft van der ooms en tante's.
Nee gek he, die schamen zich kapot voor je.
Niet uit de vergadering klappen totdat Demins zijn rapport openbaar maakt.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:47 schreef DrsH het volgende:
[..]
Hoe kwam het nou dat jij zaterdagmiddag Deborah plotsklaps Lieke noemde terwijl zij dat ei inbracht ???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan het niet eens worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hoeft niet van hetzelfde niveau te zijn om toch geaccepteerd te worden. Sterker nog, als je van niveau bent, dan weet je dat vast te houden en je toch zo te gedragen dat anderen je toch mogen. Anderen laten voelen dat je meer niveau hebt, waardoor ze je links laten liggen, getuigd van arrogantie en geen niveau. Het getuigd van domheid.
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:51 schreef Dark het volgende:
Nadia vraagt zich af of er ook mensen zijn die niet met haar geassocieerd willen worden.
Amanda - Dat zou je haast gaan denken.
Heb het concept al gelezen en nog een aantal kleine kanttekeningen geplaatst + wat aanvullingen verder zag het er zeer goed uitquote:Op maandag 30 juli 2007 14:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet uit de vergadering klappen totdat Demins zijn rapport openbaar maakt.![]()
Nadia: "Ja wat moet je anders als je geen kinderen hebt."quote:Op maandag 30 juli 2007 14:55 schreef Dark het volgende:
Nadia vraagt aan Amanda hoe haar dag er uit zou zien als ze heel erg rijk zou zijn.
Nadia zou de hele dag met zichzelf bezig zijn!
Amanda zou toch iets voor zichzelf beginnen, anders zou ze zich vervelen.
ze dirinkt s-avonds toch ook uit nix zijn rietjequote:Op maandag 30 juli 2007 14:55 schreef noekje het volgende:
Dennis: wat wil je drinken, chica's?
Nadia: jij weet wel wat ik wil! Bosbessen...hihi
Dat zou ze eigenlijk uit een rietje moeten drinken.
Rietje in zijn piemel.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:56 schreef mahe het volgende:
[..]
ze dirinkt s-avonds toch ook uit nix zijn rietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |