Ach, jou lukt het toch ook!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen, maar dan ook iedereen heeft een pestpokkehekel aan Lieke daar. Ze moet dan toch echt wel een takketrut zijn om zo iedereen tegen je in het harnas te jagen.
betaald dat beter dan dr kut verkopen achter centraal?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, gaat ze samen met Natasia wc's boenen op het station
En dan horen we z'n stem nog niet eens...quote:
De afwijkende mening he.....die wordt alleen door mensen met enig niveau gewaardeerd. Ja ja, hier zijn er ook een paar die het wel ok vinden.quote:
Dat heeft ze nog nooit gedaan. Daarom is het zo'n vieze stinkbende daar.quote:
Jij bent hier toch altijd de slimme vogel die de psychologie van de koude grond bedrijft, dus leg uit??quote:Op maandag 30 juli 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen, maar dan ook iedereen heeft een pestpokkehekel aan Lieke daar. Ze moet dan toch echt wel een takketrut zijn om zo iedereen tegen je in het harnas te jagen.
Zo afwijkend is mijn mening niet, hoor!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De afwijkende mening he.....die wordt alleen door mensen met enig niveau gewaardeerd. Ja ja, hier zijn er ook een paar die het wel ok vinden.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De afwijkende mening he.....die wordt alleen door mensen met enig niveau gewaardeerd. Ja ja, hier zijn er ook een paar die het wel ok vinden.![]()
![]()
![]()
Jawelquote:Op maandag 30 juli 2007 14:16 schreef demins het volgende:
[..]
Zo afwijkend is mijn mening niet, hoor!![]()
Dat klopt, daar staat dan tegenover dat jij je ook niet durft te laten zien......quote:Op maandag 30 juli 2007 14:14 schreef FdW het volgende:
[..]
En dan horen we z'n stem nog niet eens...![]()
Met je achterkleinkinderen ?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben tegen haar![]()
Vind Nadia een ( debiel) leuke SPEL heks![]()
Moet nu voetballen![]()
welke functie?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:22 schreef StephanL het volgende:
Lieke heeft gesoliciteerd naar een functie waarbij zij de vierde vrouw werd die de functie bekleedde.
Weet ik niet. Het ging even over het leger, kan dus zijn dat ze heeft gesoliciteerd anar een functie binnen in het leger.quote:
Ik ben niet echt een fan van Lieke maar als ik moet kiezen tussen Amanda, Nada of Lieke met wie ik op een onbewoond eiland moet gaan zitten dan gaat Lieke meequote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hockey hoertje, die hou ik er in. Ze is het echt......!
Dat soort gedachtes vind ik altijd een beetje eng. Je hebt de meerderheid tegen je dus dan zal het wel aan diegene liggen. Ik meen me te herinneren dat iedereen hier blij was dat Natasia weg zou gaan. Jij was bijna de enige die goede punten bleef benoemen van Natasia waar je overigens ook wel een punt mee had hoor, niemand is zo zwart wit. Het betekent wel dat een ontzettende grote menigte een pestpokkehekel aan Natasia had. Dan zou ze in jouw redenering dat ook echt moeten zijn want heel veel mensen zeggen het.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
hoezo wie doet er nou zieligquote:Op maandag 30 juli 2007 14:25 schreef Darklight het volgende:
Liekut is wel een beetje zielig bezig
Ze moet nog even blijven, want er komt bezoek.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:26 schreef StephanL het volgende:
Palma alle gekheid op een stokje. Lieke wilt even praten met Palma.
ja ze moet dr bezig houden van huub er komt zo bezoekquote:Op maandag 30 juli 2007 14:26 schreef StephanL het volgende:
Palma alle gekheid op een stokje. Lieke wilt even praten met Palma.
Die lui in die villa vervelen zich te barsten, die zijn blij als er eens iets mag.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:25 schreef Darklight het volgende:
Liekut is wel een beetje zielig bezig
en jij snapt niet waarom????????quote:Op maandag 30 juli 2007 14:26 schreef Darklight het volgende:
[..]
Palma is er allang klarr mee, Liekut gaat maar door
MG wat een in en in triest mensquote:Op maandag 30 juli 2007 14:27 schreef Meganog het volgende:
P: "Me stembanden zijn niet verrot, maar die kut van jou wel".
..quote:Op maandag 30 juli 2007 14:28 schreef blomst het volgende:
Dennix terror Hij zegt Slieko
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |