Ach, jou lukt het toch ook!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen, maar dan ook iedereen heeft een pestpokkehekel aan Lieke daar. Ze moet dan toch echt wel een takketrut zijn om zo iedereen tegen je in het harnas te jagen.
betaald dat beter dan dr kut verkopen achter centraal?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:11 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, gaat ze samen met Natasia wc's boenen op het station
En dan horen we z'n stem nog niet eens...quote:
De afwijkende mening he.....die wordt alleen door mensen met enig niveau gewaardeerd. Ja ja, hier zijn er ook een paar die het wel ok vinden.quote:
Dat heeft ze nog nooit gedaan. Daarom is het zo'n vieze stinkbende daar.quote:
Jij bent hier toch altijd de slimme vogel die de psychologie van de koude grond bedrijft, dus leg uit??quote:Op maandag 30 juli 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Iedereen, maar dan ook iedereen heeft een pestpokkehekel aan Lieke daar. Ze moet dan toch echt wel een takketrut zijn om zo iedereen tegen je in het harnas te jagen.
Zo afwijkend is mijn mening niet, hoor!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De afwijkende mening he.....die wordt alleen door mensen met enig niveau gewaardeerd. Ja ja, hier zijn er ook een paar die het wel ok vinden.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De afwijkende mening he.....die wordt alleen door mensen met enig niveau gewaardeerd. Ja ja, hier zijn er ook een paar die het wel ok vinden.![]()
![]()
![]()
Jawelquote:Op maandag 30 juli 2007 14:16 schreef demins het volgende:
[..]
Zo afwijkend is mijn mening niet, hoor!![]()
Dat klopt, daar staat dan tegenover dat jij je ook niet durft te laten zien......quote:Op maandag 30 juli 2007 14:14 schreef FdW het volgende:
[..]
En dan horen we z'n stem nog niet eens...![]()
Met je achterkleinkinderen ?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben tegen haar![]()
Vind Nadia een ( debiel) leuke SPEL heks![]()
Moet nu voetballen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |