Wie heeft dit gedaan?quote:
Voor de tweede keer: dat mag wel, maar diegene mag niet accoord gaan want dan mag diegene niet weggestemd worden volgens de regels en dus moest het geheim blijven. De kans dat Natasia blij zou zijn was groot omdat ze zelf al weg wilde lopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
Want je mag natuurlijk niet doorvertellen dat er een ontslagronde is aangevraagd![]()
![]()
Ik denk dat Amanda het heeft verteld. Ook omdat Natasja van Amanda wegliep en verhaal ging halen bij Brian.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef mootie het volgende:
Ik ga nog steeds voor Brian, hij heeft het verteld.
dan heeft brian zich niet aan zijn woord gehouden die zou het nog niet aan dellie vertellenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda het heeft verteld. Ook omdat Natasja van Amanda wegliep en verhaal ging halen bij Brian.
Ze liep weg bij Brain, en ging naar amanda met de vraag of er een ontslagronde was aangevraagdquote:Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda het heeft verteld. Ook omdat Natasja van Amanda wegliep en verhaal ging halen bij Brian.
en Dennis loopt gelijk wegquote:Op maandag 30 juli 2007 11:00 schreef pasjesjen het volgende:
Lieke spreekt dennix aan op zn stoere gedrag![]()
Nee, Amanda bevestigde het verhaal. Dus die wist het al van Brian. Brian kwam erbij en gebaarde dat zijn naam niet genoemd mocht worden. Daarna heeft Natasia die naam niet meer genoemd en heeft in de keuken nog naar Palma gebaard dat die ook niet meer mocht zeggen dat het van Brian kwam.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja logisch, zijn haar zit nog niet goedquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef ericahysterica het volgende:
palma loopt maar te mopperen...........mens ga doodga naar huis verdwijn van deze aardbodem
Klopt. Dat zijn dus de fouten waar Huub het telkens over heeft. Dit is weer een voorbeeld.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan heeft brian zich niet aan zijn woord gehouden die zou het nog niet aan dellie vertellen
lekker rustigquote:Op maandag 30 juli 2007 11:03 schreef Marrije het volgende:
Palma gaat nog ff verder met schreeuwen, die is dadelijk haar stem helemaal kwijt.
Dat denk ik ook, ik heb dar filmpje een paar keer terug gezien en Brian maakt op het laatst een vreemde , beetje hulpeloze beweging. Het komt niet van Huub en Lieke vandaan. En de rol van Palma en Herma, ik weet het niet. Als ze van achter odracht krijgen om iets door te smoesen, moeten ze dat doen he...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:01 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee, Amanda bevestigde het verhaal. Dus die wist het al van Brian. Brian kwam erbij en gebaarde dat zijn naam niet genoemd mocht worden. Daarna heeft Natasia die naam niet meer genoemd en heeft in de keuken nog naar Palma gebaard dat die ook niet meer mocht zeggen dat het van Brian kwam.
Kunnen ze Safraa er niet ff bijhalen, gaat ze nog meer dakken, flikkert ze misschien wel op. Je moet toch elke dag met de pest in je lijf wakker worden als je steeds maar weer zo moet schreeuwen, wat een flapdrol die Joséquote:Op maandag 30 juli 2007 11:03 schreef Marrije het volgende:
Palma gaat nog ff verder met schreeuwen, die is dadelijk haar stem helemaal kwijt.
iets over huub en jij gebruiken elkaarquote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef Clank het volgende:
Wat zei Palma nu tegen Lieke... waarop Lieke reageerde met 'nu komt de aap uit de mouw'
het feit dat huup en lieke samen zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef Clank het volgende:
Wat zei Palma nu tegen Lieke... waarop Lieke reageerde met 'nu komt de aap uit de mouw'
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef ericahysterica het volgende:
als palma zo doorgaat voorzie ik wel een hartaanval
Maar er zal toch echt wel iemand aan de rem hebben getrokken na de incidenten. Natasia moest naar huis, lijkt me, anders zou RTL moeilijk gaan doen. En hoe eerder, hoe beter.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Voor de tweede keer: dat mag wel, maar diegene mag niet accoord gaan want dan mag diegene niet weggestemd worden volgens de regels en dus moest het geheim blijven. De kans dat Natasia blij zou zijn was groot omdat ze zelf al weg wilde lopen.
je mag het niet zeggen maarquote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef ericahysterica het volgende:
als palma zo doorgaat voorzie ik wel een hartaanval
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
Palma maakt een enigszins overspannen indruk.
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef Varen het volgende:
Huub: Palma haar vriend heeft het al uitgemaakt, omdat Palma constant achter de streams zat
Ja echt de jaloezie straalt er vanafquote:Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef Mokum020 het volgende:
Stormt nog even naar binnen en schreeuwt met een halve stem:
"Ik wil nog 1 ding kwijt.....jullie verdienen elkaar!"
![]()
Dat is niet relevant voor het spel wat de bewoners op dat moment aan het spelen waren. Natas wist al eerder dat ze naar huis moest, want Mitch vertelde dat de kinderen en haar zussen er al vroeg waren. Maar het spel moet gespeeld worden door de bewoners en daarom moest de ontslagronde geheim blijven voor haar.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar er zal toch echt wel iemand aan de rem hebben getrokken na de incidenten. Natasia moest naar huis, lijkt me, anders zou RTL moeilijk gaan doen. En hoe eerder, hoe beter.
Vandaar dat Natasia 's morgens nog niet zo blij was, en 's middags te horen kreeg dat ze hoe dan ook er uit gepleurd zou worden.
(fly-on-the-wall-mic in productie-hok:)
Red.: "Op deze manier kun je je gezicht nog een beetje redden, en het is nu toch zomer, dus de meeste anti-fans zitten zich in Frankrijk dood te ergeren aan de kwaliteit van de wijn en het bedienend personeel. Je kan rustig terug naar Almere, zo lang je je smoel maar houudt en het eerste half jaar geen uitkering aanvraagt. En nog 1 ding: niet meer met ons bellen, okee? Wij bellen jou ook niet."
Natasia: "Dat meen je niet! (50 keer) Maar wie moet er dan tv maken???"
Red.: "Dat hoeft niet meer, we gaan namelijk naar RTL. Bedankt en tot nooit meer ziens."
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef Varen het volgende:
Huub: Palma haar vriend heeft het al uitgemaakt, omdat Palma constant achter de streams zat
Palma draait door? "Hey Palma, draai eens door!"quote:Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef Varen het volgende:
welke idioot zit er nou zo vaak achter die streams............quote:Op maandag 30 juli 2007 11:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Hahaha Wat een iddioot wie doet nu zoiets.
![]()
Volgens mij staat hij een beetje te genieten van het slagveld, het was nml. nogal een rustig weekendquote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef Peter6000 het volgende:
Huub komt behoorlijk gestoord over, nu.
denk ik ook jaquote:Op maandag 30 juli 2007 11:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij een beetje te genieten van het slagveld, het was nml. nogal een rustig weekend
Dus het gaat om wie de snitch is. Moet de redactie dat eigenlijk niet uitzoeken dan? Als Huub en Lieke zijnde hoef je er alleen maar blij mee te zijn. Zeggen deze twee niet constant tegen Palma dat ze blij zijn dat Natasia is opgerot? Ik begrijp er niets van... zucht. *joint draait*quote:Op maandag 30 juli 2007 11:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat is niet relevant voor het spel wat de bewoners op dat moment aan het spelen waren. Natas wist al eerder dat ze naar huis moest, want Mitch vertelde dat de kinderen en haar zussen er al vroeg waren. Maar het spel moet gespeeld worden door de bewoners en daarom moest de ontslagronde geheim blijven voor haar.
Haha..Palma is jaloers op het mooie lijntje van Lieke...duidelijk...quote:
Huub wacht tot de dames van de huishouding klaar zijn met koffie drinken en gaat ze dan sommeren de troep op te ruimen..Huub is op oorlogspad...hij vind het saai, verveeld zich de vinketering en wordt misselijk van het geslijm van die andere 6 naar elkaar...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef Peter6000 het volgende:
Huub komt behoorlijk gestoord over, nu.
Raadje Plaatje?quote:
alsof er een ontbijtbom door de muur heen is geschoten. Wat een teringzooi joh. Zijn Jaap en/of de vliegen al gesignaleerd?quote:
Ivm het constante gezeik van COS-sers tegen 'de rest' hebben die besloten de streams momenteel te boycotten.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Waar is de rest? Zijn die geëvacueerd?
Palma begrijpt het begrip Diva nog niet helemaal, hoewel ik natasja ook niet direkt een opera zangeres vond met klassequote:Op maandag 30 juli 2007 11:19 schreef DrsH het volgende:
Na het weekend is dit een van de leukere ontwikkelingen in DGK, Palma als de nieuwe Natasia
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:21 schreef mahe het volgende:
[..]
Palma begrijpt het begrip Diva nog niet helemaal, hoewel ik natasja ook niet direkt een opera zangeres vond met klasse![]()
deze was over de top en hilarischquote:Op maandag 30 juli 2007 11:15 schreef itsme het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen behoefte om daar naar te kijken. To be honest, ik kijk nooit naar de ruzies van Palma de heks
Ja deze was zeker hilarischquote:Op maandag 30 juli 2007 11:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
deze was over de top en hilarisch
sharonquote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef Varen het volgende:
Normaal gesprek met de andere huishoudster, haar naam weet ik niet, zij zegt dat Brian het waarschijnlijk gezegd heeft.
[afbeelding]
volgens mij heeft palma daar niet veel over te zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef mootie het volgende:
Sharon mag niet met Huub praten van Palma.
Netwerk van Terror Theoquote:Op maandag 30 juli 2007 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
5 minuten Huub met zijn vulgaire taalgebruik op tv, en zijn populariteit zal met zeker 10 procent zakken.
Maar goed, het is inmiddels wel duidelijk dat het netwerk van Terror Theo ver reikt.
Ja daar gaat het om.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dus het gaat om wie de snitch is. Moet de redactie dat eigenlijk niet uitzoeken dan? Als Huub en Lieke zijnde hoef je er alleen maar blij mee te zijn. Zeggen deze twee niet constant tegen Palma dat ze blij zijn dat Natasia is opgerot? Ik begrijp er niets van... zucht. *joint draait*
Thanks zet clipser aanquote:Op maandag 30 juli 2007 11:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
deze was over de top en hilarisch
Das toch te gek voor woordenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef noekje het volgende:
Palma: ik vind haar wel meer dan een kuthoer. Dat vinden meerdere mensen.
Huub: nou mooi
Palma: wanneer heb jij voor het laatst je moeder gesproken.
Och...
Moet Palmajosé nodig zeggen...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef Clank het volgende:
Sharon krijgt op d'r kop van Palma omdat ze met Huub heeft gesproken.. ze moet hem negeren.
En als zij het niet hebben verteld, is het dus een van de bewoners geweest. Is dit een sanctie waardig, en zo ja: waarom, en voor wie?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja daar gaat het om.
De hh zegt zwijgplicht te hebben over zulke cruciale zaken. Dat zou de red. dus wel degelijk uit gaan zoeken als dit niet gezegd mocht worden door iemand van de hh. De hh is er nog dus je mag dan aannemen dat die het idd niet gezegd hebben.
moeten voor de TV wel veel piepjes in.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:22 schreef farscapevr6 het volgende:
mmoie gekkigheid toch dat er een verhaallijn inmoet met de huishouding omdat de rest cq nix en nada geen tv opleveren.....
Huub verveelt zich enorm, en van de andere bewoners krijgt hij geen tegenstand meer, dus dan is Palma een dankbaar (want hapgraag) slachtoffer.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik ben net wakker dus heb veel gemist. Maar ik begrijp dus dat Palma Lieke uitgescheld heeft voor kuthoer, en Huub dat niet pikt. Maar ik ben absoluut geen Palma fan maar ik zie het probleem niet zo? Alsof Huub daar zelf geen handje van heeft..
Nee, is geen sanctie waardig, is gewoon backstabben van Brian in dit geval. Hij had alles in de soep kunnen laten lopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En als zij het niet hebben verteld, is het dus een van de bewoners geweest. Is dit een sanctie waardig, en zo ja: waarom, en voor wie?
En moet de redactie dit dan niet uit gaan zoeken? Of interesseert het ze geen drol? (wat weer de vraag oproept: waarom interesseert het die lui in het huis wel? Ze ontbijten al nauwelijks - leven ze daar van negatieve energie? Anti-matter?)
ik snap het nog steeds niet![]()
Het ergste is alweer voorbijquote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen. Het is weer de Palma hel.
Wat een onbeschoft mens is die Palma.
Okee.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, is geen sanctie waardig, is gewoon backstabben van Brian in dit geval. Hij had alles in de soep kunnen laten lopen.
Bewoners mogen zeggen wat ze willen, is niet sanctiewaardig.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En als zij het niet hebben verteld, is het dus een van de bewoners geweest. Is dit een sanctie waardig, en zo ja: waarom, en voor wie?
En moet de redactie dit dan niet uit gaan zoeken? Of interesseert het ze geen drol? (wat weer de vraag oproept: waarom interesseert het die lui in het huis wel? Ze ontbijten al nauwelijks - leven ze daar van negatieve energie? Anti-matter?)
ik snap het nog steeds niet![]()
Volgens Lieke klopt dit verhaal...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef mootie het volgende:
Palma komt nu aanzetten met een vakantiebaantje van Lieke van 8 jaar terug.......... stalker!!!
Ik ben blij dat ze het hebben uitgesteld, moest sigaretten halenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Okee.
Wanneer gaan ze dan tegen Braaien schreeuwen? Wordt wel tijd, nu ik het eindelijk begrijp![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef Maria44 het volgende:
Terror van Dennis is begonnen: Hij kijkt in de spiegel![]()
snie sna snappie, snappie snappie snap je het nou nog niet!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Bewoners mogen zeggen wat ze willen, is niet sanctiewaardig.
Maar zeg me ajb dat je het snapt want ik begrijp niet dat je het niet snapt![]()
Mooi zijn en mond houden, dat is de rol van Dennis.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis ziet er een stuk beter uit dan Huub.
Als je haar maar goed zit...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef Maria44 het volgende:
Neequote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff moet dat nou die koelkast onder gooien ? Kan het echt niet op een andere manier?
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:38 schreef noekje het volgende:
Palma: Jullie hersenen zijn aangetast
Lieke: dat heet intellect.
Echt niet...Dennis heeft een dikke kont..rare gluipoogjes...en zijn haar zit alsof hij met zijn vinger in het stopcontact heeft gezeten...hij heeft een onderkin en pruillipjes....en zijn wenkbrauwen groeien over zijn neusrand..en van die kleine slappe armpjes....quote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis ziet er een stuk beter uit dan Huub.
Lieke ja dat van jou is zwartquote:Op maandag 30 juli 2007 11:38 schreef mootie het volgende:
Je ligt elke dag in een bed met menstruatiebloed van je hoer....
whehehe dat mens is nog een ergere verslaafde frak als wijquote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens Lieke klopt dit verhaal...
Palma zoekt dit soort dingen dus echt na...![]()
Goed. Dan gaan we nu over naar alle ballen op Brianquote:Op maandag 30 juli 2007 11:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
snie sna snappie, snappie snappie snap je het nou nog niet!!!
Jawel, ik begrijp goed.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:38 schreef noekje het volgende:
Palma: Jullie hersenen zijn aangetast
Lieke: dat heet intellect.
ja die was echt sterkquote:
Oh god, dit wordt dit wordt een lange dag...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef Maria44 het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh god, dit wordt dit wordt een lange dag...
*zingt*quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Totdat ik opnieuw begon
En mijn bergen overwon
Niet moedig en niet bang
Zag ik hoe je bij me kwam
ik snap hem nietquote:Op maandag 30 juli 2007 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het viel me al op dat Fries niet op de streams is, idd.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
Dennis Dennix is wéér stil tegen Huub. Dennis begint maar te zingen en Jaap laat een hele dikke boer.
Huub vraagt ook waarom Jaap er niet op in haakte. Jaap zegt dat hij het moment aan Huub gunde. Huub vindt dat onzin en zegt dat hij daar geen rekening mee moet houden.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
Wel jammer dat Jaap er niet bij was. De laatste keer met dat rondjes lopen, dat was echt te grappig.
Goed plan.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik ga echt serieus proberen om Saffaa weer terug te krijgen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
Dennis: is maar goed dat het niet die citroensmaak is want dan was ik gek geworden.
Kut zeg, Huub heeft de verkeerde limonade laten vallen anders was Dennis wel losgegaan. 100%
Jaaaaaa leuk plan, leuke meid, leuke beelden redaktie!!!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik ga echt serieus proberen om Saffaa weer terug te krijgen.
En begint dan te lachen, Huub kijkt even in de camera.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:56 schreef Dark het volgende:
Herma noemt Huub Rob?
Nou, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Er zijn nu al zoveel mensen omtrent dit voorval beledigd en uitgescholden - nu ligt de bal bij Braaien. Joehoe, Braaaaaien, waar beeeeeeeeeen je? Jij hebt te vroeg je mondje opengetrokken, nietwaar? Liegebeestjequote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef Dark het volgende:
Huub is benieuwd wat Brian ervan gaat vinden, dat de HH de vinger naar hem wijzen, als doorverteller ontslagronde Tas.
Huub gaat serieus proberen Safaa weer terug te krijgen.
hoeft ook niet vond het gewoon leukquote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die namen verbasteren.![]()
Je snapt hem nu echt, hequote:Op maandag 30 juli 2007 11:58 schreef dieenebart het volgende:
Nou, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Er zijn nu al zoveel mensen omtrent dit voorval beledigd en uitgescholden - nu ligt de bal bij Braaien. Joehoe, Braaaaaien, waar beeeeeeeeeen je? Jij hebt te vroeg je mondje opengetrokken, nietwaar? Liegebeestje![]()
Het is Jaap zijn tv momentje niet he.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef mahe het volgende:
wat is die Jaap toch eigenlijk een hypocriete lu..
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:06 schreef neehe het volgende:
Jaap is nu Brave Jaap.
op de vulkaan misschien?????quote:Op maandag 30 juli 2007 11:58 schreef farscapevr6 het volgende:
ot weet iemand van wie dat nummer is wat ze de laatste weken tijdens de tour draaide
danse danse ofzo??
leuk nummer maar kan em niet meer vinden
Het mooie is dat hij het toaal niet snapt allemaalquote:Op maandag 30 juli 2007 12:10 schreef noekje het volgende:
Dennis probeert het middelpunt te zijn door alles te vertellen. Nu gaat hij vertellen wat hij allemaal heeft gezegd. Hij is echt grappig!
En ondertussen bang achterom kijken of Huub er niet aan komt lopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:10 schreef noekje het volgende:
Dennis probeert het middelpunt te zijn door alles te vertellen. Nu gaat hij vertellen wat hij allemaal heeft gezegd. Hij is echt grappig!
Brian laf??quote:Op maandag 30 juli 2007 12:12 schreef mootie het volgende:
Brian is ook wel een superlaf ventje...... al 4 dagen krijgt Herma de schuld....... en meneer houdt gewoon zijn mond.
Moooiquote:Op maandag 30 juli 2007 12:11 schreef farscapevr6 het volgende:
francesco palmeri
toch gevonden hehehe
Is volgens mij nog het enige waar de dames zich druk om maken..haar en nagels..quote:
Dat is die al heel langquote:Op maandag 30 juli 2007 12:12 schreef mootie het volgende:
Brian is ook wel een superlaf ventje...... al 4 dagen krijgt Herma de schuld....... en meneer houdt gewoon zijn mond.
Wat moeten ze doen dan? Fries in de kapsalon zetten en hem föhnen en zijn hoeven lakken?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:12 schreef mahe het volgende:
zetten die wijven een nat paard lekker in de wind en tocht
dat doet ie voortdurend....kenmerk van een lafaardquote:Op maandag 30 juli 2007 12:12 schreef nexcro het volgende:
[..]
En ondertussen bang achterom kijken of Huub er niet aan komt lopen.
Hij moest laatst ook een pan soep opruimen die na een para momentje over de vloer lag. Dus wie weet....quote:Op maandag 30 juli 2007 12:11 schreef farceman het volgende:
Zou echt belachelijk zijn als huub het nu zelf moet opruimen!
Dan gebeurt er echt nooit meer iets in huis.
Dan zou iik echt niks meer doen als ik Huub zou zijn.
hij doet wat moeite voor wat aktie en zou het dan zelf moeten opruimen?!
Dennis denkt dat het BB ofzo is!
Nou in elk geval droog poetsen en een zweet deken om doen en uit de tocht zetten, ga jij nat buiten zitten in de kou en windquote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen dan? Fries in de kapsalon zetten en hem föhnen en zijn hoeven lakken?
Ik zie ze het nog doen ook..![]()
Het is een paard hoor. Hoe doen wilde paarden dat dan als het regent?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:16 schreef mahe het volgende:
[..]
Nou in elk geval droog poetsen en een zweet deken om doen en uit de tocht zetten, ga jij nat buiten zitten in de kou en wind
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:17 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat Huub het grotere belang van de show uit het oog verliest en dat het niet de uitzending zal halen. Ja.. Jaap denkt daar over na bij iedere aktie.. Huub handelde uit frustratie.
die zijn meer gehard en leven altijd buitenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is een paard hoor. Hoe doen wilde paarden dat dan als het regent?
Straks ja, of morgenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:21 schreef pasjesjen het volgende:
ow echt dennix gaat helemaal los straks .....echt ik huiver![]()
ze weten het antwoord toch alquote:Op maandag 30 juli 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
Waarom vraagt er niemand in huis; Dennis wat heb jij nu eigelijk gedaan in 5 weken?
dat kan Brian of Jaap toch ook vragen?
Dat heeft huub al gezegd tegen hemquote:Op maandag 30 juli 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
Waarom vraagt er niemand in huis; Dennis wat heb jij nu eigelijk gedaan in 5 weken?
Dat is wel eens tegen hem gezegd.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
Morgen!!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Morgen!!
Ben nog steeds opgelucht dat het niet de citroensmaak was want jezus...och och..
Dit is trouwens wel een grappig stukje op de nepsite van Dennisquote:Op maandag 30 juli 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
Brian heeft hem daar al is op aangesproken toen het nog 6-2 was zeg maar.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een grappig stukje op de nepsite van Dennis![]()
http://dennisbax.web-log.nl/
en dan lopen ze van elkaar weg en dan gaan ze elkaar weer afzeiken. Niemand die het echt rechtstreeks durft te zeggen. De één doet het morgen en de ander gaat z'n haar stijlen.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Zielig hoor, dat nix en Brian het moeten hebben van Lieke afzeiken...
100% 100%quote:Op maandag 30 juli 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix valt in herhaling, ik zweer het je, in herhaling.
It wasn't me...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is die al heel lang
weet nog wel dat gedoe met die beautycase van Ilona die hij had verstopt
Hij alles ontkennen, zelfs toen Ilona haar vriend belde, en die vertelde dat Brain het had gedaan![]()
.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:32 schreef noekje het volgende:
Dennis: beetje gekkigheid moet er vandaag komen.
Hij gaat straks vast een glaasje citroenlimonade drinken met een roze rietje.
En nog een keer....quote:Op maandag 30 juli 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix valt in herhaling, ik zweer het je, in herhaling.
Jaap.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:17 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat Huub het grotere belang van de show uit het oog verliest en dat het niet de uitzending zal halen. Ja.. Jaap denkt daar over na bij iedere aktie.. Huub handelde uit frustratie.
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:34 schreef nexcro het volgende:
Dennix; ik ga het zeker nietzeggen. Of jij of iemand anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |