Wie heeft dit gedaan?quote:
Voor de tweede keer: dat mag wel, maar diegene mag niet accoord gaan want dan mag diegene niet weggestemd worden volgens de regels en dus moest het geheim blijven. De kans dat Natasia blij zou zijn was groot omdat ze zelf al weg wilde lopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
Want je mag natuurlijk niet doorvertellen dat er een ontslagronde is aangevraagd![]()
![]()
Ik denk dat Amanda het heeft verteld. Ook omdat Natasja van Amanda wegliep en verhaal ging halen bij Brian.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef mootie het volgende:
Ik ga nog steeds voor Brian, hij heeft het verteld.
dan heeft brian zich niet aan zijn woord gehouden die zou het nog niet aan dellie vertellenquote:Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda het heeft verteld. Ook omdat Natasja van Amanda wegliep en verhaal ging halen bij Brian.
Ze liep weg bij Brain, en ging naar amanda met de vraag of er een ontslagronde was aangevraagdquote:Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda het heeft verteld. Ook omdat Natasja van Amanda wegliep en verhaal ging halen bij Brian.
en Dennis loopt gelijk wegquote:Op maandag 30 juli 2007 11:00 schreef pasjesjen het volgende:
Lieke spreekt dennix aan op zn stoere gedrag![]()
Nee, Amanda bevestigde het verhaal. Dus die wist het al van Brian. Brian kwam erbij en gebaarde dat zijn naam niet genoemd mocht worden. Daarna heeft Natasia die naam niet meer genoemd en heeft in de keuken nog naar Palma gebaard dat die ook niet meer mocht zeggen dat het van Brian kwam.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja logisch, zijn haar zit nog niet goedquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:02 schreef ericahysterica het volgende:
palma loopt maar te mopperen...........mens ga doodga naar huis verdwijn van deze aardbodem
Klopt. Dat zijn dus de fouten waar Huub het telkens over heeft. Dit is weer een voorbeeld.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dan heeft brian zich niet aan zijn woord gehouden die zou het nog niet aan dellie vertellen
lekker rustigquote:Op maandag 30 juli 2007 11:03 schreef Marrije het volgende:
Palma gaat nog ff verder met schreeuwen, die is dadelijk haar stem helemaal kwijt.
Dat denk ik ook, ik heb dar filmpje een paar keer terug gezien en Brian maakt op het laatst een vreemde , beetje hulpeloze beweging. Het komt niet van Huub en Lieke vandaan. En de rol van Palma en Herma, ik weet het niet. Als ze van achter odracht krijgen om iets door te smoesen, moeten ze dat doen he...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:01 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Nee, Amanda bevestigde het verhaal. Dus die wist het al van Brian. Brian kwam erbij en gebaarde dat zijn naam niet genoemd mocht worden. Daarna heeft Natasia die naam niet meer genoemd en heeft in de keuken nog naar Palma gebaard dat die ook niet meer mocht zeggen dat het van Brian kwam.
Kunnen ze Safraa er niet ff bijhalen, gaat ze nog meer dakken, flikkert ze misschien wel op. Je moet toch elke dag met de pest in je lijf wakker worden als je steeds maar weer zo moet schreeuwen, wat een flapdrol die Joséquote:Op maandag 30 juli 2007 11:03 schreef Marrije het volgende:
Palma gaat nog ff verder met schreeuwen, die is dadelijk haar stem helemaal kwijt.
iets over huub en jij gebruiken elkaarquote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef Clank het volgende:
Wat zei Palma nu tegen Lieke... waarop Lieke reageerde met 'nu komt de aap uit de mouw'
het feit dat huup en lieke samen zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef Clank het volgende:
Wat zei Palma nu tegen Lieke... waarop Lieke reageerde met 'nu komt de aap uit de mouw'
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef ericahysterica het volgende:
als palma zo doorgaat voorzie ik wel een hartaanval
Maar er zal toch echt wel iemand aan de rem hebben getrokken na de incidenten. Natasia moest naar huis, lijkt me, anders zou RTL moeilijk gaan doen. En hoe eerder, hoe beter.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Voor de tweede keer: dat mag wel, maar diegene mag niet accoord gaan want dan mag diegene niet weggestemd worden volgens de regels en dus moest het geheim blijven. De kans dat Natasia blij zou zijn was groot omdat ze zelf al weg wilde lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |