daar heeft ze inmiddels geen stem meer voorquote:Op maandag 30 juli 2007 10:35 schreef blomst het volgende:
Palma schreeuwt met Lieke.
Waarom schreeuwt dat mens altijd?
Waar gaat dit alles over dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef Maria44 het volgende:
Lieke wil Brian erbij halen. Doen!
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef ericahysterica het volgende:
en wat heb ik genoten van de terror van Dennix die het wel even voor palma op zou nemen.
![]()
![]()
![]()
Natasia wist al dat ze eruit zou worden gestemd en Huub & Lieke verdenken Herma ervan dat ze het heeft verteld tegen Natasia.quote:
huub verdenkt herma ervan dat zij natasia op de hoogte heeft gesteld van het feit dat ze eruit gestemd zou worden. herma ontkent en zegt dat dat waarschijnlijk van brian afkomtquote:
Over van wie Natas wist dat er een ontslagronde voor haar was aangevraagd. Huub & Lieke denken dat herma heeft geluld.quote:
Wie heeft aan Natasia verteld dat er tegen haar een ontslagronde was aangevraagd. Die moest geheim blijven voor Natas omdat ze evt. accoord zou kunnen gaan en dan kreeg je een Ilona verhaal waardoor ze niet weggestemd mocht worden.quote:
Zit ze alweer te liegen...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:49 schreef Marrije het volgende:
Mooi, Palma is klaar en gaat zo naar huis.
ik ookquote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef mootie het volgende:
Ik ga nog steeds voor Brian, hij heeft het verteld.
Als Brian het heeft verteld dan is er een groot probleem....dan moet natasia weer terug het huis in.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef mootie het volgende:
Dus Palma is wel de moeder van Amanda! Ooooh... als ik dat nou eerder had geweten.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:46 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Kijk die kop.
Mens draait helemaal door.
Hoezo?quote:Op maandag 30 juli 2007 10:51 schreef riri het volgende:
[..]
Als Brian het heeft verteld dan is er een groot probleem....dan moet natasia weer terug het huis in.
Natasia heeft het van een ander gehoord..waarschijnlijk dus de huishouding.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef mootie het volgende:
Want je mag natuurlijk niet doorvertellen dat er een ontslagronde is aangevraagdquote:Op maandag 30 juli 2007 10:51 schreef riri het volgende:
[..]
Als Brian het heeft verteld dan is er een groot probleem....dan moet natasia weer terug het huis in.
HEARquote:Op maandag 30 juli 2007 10:50 schreef mootie het volgende:
Palma vindt het echt jammer dat ze niet zwart is, dan kon ze ook nog racisme schreeuwen.
nee dan pakken ze alsnog haar borg afquote:Op maandag 30 juli 2007 10:51 schreef riri het volgende:
[..]
De discussie is toch zinloos? Ze is weg, dus het enige wat Herma en Palma kunnen 'bewerkstelligen', is dat Huub en Lieke continue over hun toeren gaan. Slap plan...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Natasia heeft het van een ander gehoord..waarschijnlijk dus de huishouding.
Brian en Amanda hebben toen Natasia dat vroeg alleen bevestigd dat er een exit was aangevraagd. (Toen wist ze nog niet eens van het plan af om d'r er uit te werken, ging puur om de stemming die aangevraagd was.)
Precies! Dat heb ik ook nog gezien. natasia stond eerst bij het bed van Brian (waar het over ging weet ik niet) maar ze liep daarna naar Amanda die zich stond op te maken en vroeg zachtjes of het waar is dat er een ontslagronde voor haar was aangevraagd...en Amanda knikte bevestigend..waarna Natasia "wat een achterlijken".. ofzoiets...ze was in ieder geval niet blij..pas in de loop van de dag leek het of ze het niet erg vond om weg te gaan...quote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef Maria44 het volgende:
Amanda sprak de waarheid toen ze zei ik weet hoe het zit, want ze wist het idd 'smorgens al nog voordat ze zich ging opmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |