Neequote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff moet dat nou die koelkast onder gooien ? Kan het echt niet op een andere manier?
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:38 schreef noekje het volgende:
Palma: Jullie hersenen zijn aangetast
Lieke: dat heet intellect.
Echt niet...Dennis heeft een dikke kont..rare gluipoogjes...en zijn haar zit alsof hij met zijn vinger in het stopcontact heeft gezeten...hij heeft een onderkin en pruillipjes....en zijn wenkbrauwen groeien over zijn neusrand..en van die kleine slappe armpjes....quote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis ziet er een stuk beter uit dan Huub.
Lieke ja dat van jou is zwartquote:Op maandag 30 juli 2007 11:38 schreef mootie het volgende:
Je ligt elke dag in een bed met menstruatiebloed van je hoer....
whehehe dat mens is nog een ergere verslaafde frak als wijquote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Volgens Lieke klopt dit verhaal...
Palma zoekt dit soort dingen dus echt na...![]()
Goed. Dan gaan we nu over naar alle ballen op Brianquote:Op maandag 30 juli 2007 11:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
snie sna snappie, snappie snappie snap je het nou nog niet!!!
Jawel, ik begrijp goed.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:38 schreef noekje het volgende:
Palma: Jullie hersenen zijn aangetast
Lieke: dat heet intellect.
ja die was echt sterkquote:
Oh god, dit wordt dit wordt een lange dag...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef Maria44 het volgende:
Terror van Dennis is begonnen: Hij kijkt in de spiegel![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh god, dit wordt dit wordt een lange dag...
*zingt*quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Totdat ik opnieuw begon
En mijn bergen overwon
Niet moedig en niet bang
Zag ik hoe je bij me kwam
ik snap hem nietquote:Op maandag 30 juli 2007 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het viel me al op dat Fries niet op de streams is, idd.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:47 schreef noekje het volgende:
Dennis Dennix is wéér stil tegen Huub. Dennis begint maar te zingen en Jaap laat een hele dikke boer.
Huub vraagt ook waarom Jaap er niet op in haakte. Jaap zegt dat hij het moment aan Huub gunde. Huub vindt dat onzin en zegt dat hij daar geen rekening mee moet houden.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:46 schreef noekje het volgende:
Wel jammer dat Jaap er niet bij was. De laatste keer met dat rondjes lopen, dat was echt te grappig.
Goed plan.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik ga echt serieus proberen om Saffaa weer terug te krijgen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef noekje het volgende:
Dennis: is maar goed dat het niet die citroensmaak is want dan was ik gek geworden.
Kut zeg, Huub heeft de verkeerde limonade laten vallen anders was Dennis wel losgegaan. 100%
Jaaaaaa leuk plan, leuke meid, leuke beelden redaktie!!!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef Clank het volgende:
Huub: Ik ga echt serieus proberen om Saffaa weer terug te krijgen.
En begint dan te lachen, Huub kijkt even in de camera.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:56 schreef Dark het volgende:
Herma noemt Huub Rob?
Nou, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Er zijn nu al zoveel mensen omtrent dit voorval beledigd en uitgescholden - nu ligt de bal bij Braaien. Joehoe, Braaaaaien, waar beeeeeeeeeen je? Jij hebt te vroeg je mondje opengetrokken, nietwaar? Liegebeestjequote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef Dark het volgende:
Huub is benieuwd wat Brian ervan gaat vinden, dat de HH de vinger naar hem wijzen, als doorverteller ontslagronde Tas.
Huub gaat serieus proberen Safaa weer terug te krijgen.
hoeft ook niet vond het gewoon leukquote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die namen verbasteren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |