volgens mij heeft palma daar niet veel over te zeggenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef mootie het volgende:
Sharon mag niet met Huub praten van Palma.
Netwerk van Terror Theoquote:Op maandag 30 juli 2007 11:27 schreef Peter6000 het volgende:
5 minuten Huub met zijn vulgaire taalgebruik op tv, en zijn populariteit zal met zeker 10 procent zakken.
Maar goed, het is inmiddels wel duidelijk dat het netwerk van Terror Theo ver reikt.
Ja daar gaat het om.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:14 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dus het gaat om wie de snitch is. Moet de redactie dat eigenlijk niet uitzoeken dan? Als Huub en Lieke zijnde hoef je er alleen maar blij mee te zijn. Zeggen deze twee niet constant tegen Palma dat ze blij zijn dat Natasia is opgerot? Ik begrijp er niets van... zucht. *joint draait*
Thanks zet clipser aanquote:Op maandag 30 juli 2007 11:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
deze was over de top en hilarisch
Das toch te gek voor woordenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:29 schreef noekje het volgende:
Palma: ik vind haar wel meer dan een kuthoer. Dat vinden meerdere mensen.
Huub: nou mooi
Palma: wanneer heb jij voor het laatst je moeder gesproken.
Och...
Moet Palmajosé nodig zeggen...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:25 schreef Clank het volgende:
Sharon krijgt op d'r kop van Palma omdat ze met Huub heeft gesproken.. ze moet hem negeren.
En als zij het niet hebben verteld, is het dus een van de bewoners geweest. Is dit een sanctie waardig, en zo ja: waarom, en voor wie?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja daar gaat het om.
De hh zegt zwijgplicht te hebben over zulke cruciale zaken. Dat zou de red. dus wel degelijk uit gaan zoeken als dit niet gezegd mocht worden door iemand van de hh. De hh is er nog dus je mag dan aannemen dat die het idd niet gezegd hebben.
moeten voor de TV wel veel piepjes in.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:22 schreef farscapevr6 het volgende:
mmoie gekkigheid toch dat er een verhaallijn inmoet met de huishouding omdat de rest cq nix en nada geen tv opleveren.....
Huub verveelt zich enorm, en van de andere bewoners krijgt hij geen tegenstand meer, dus dan is Palma een dankbaar (want hapgraag) slachtoffer.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik ben net wakker dus heb veel gemist. Maar ik begrijp dus dat Palma Lieke uitgescheld heeft voor kuthoer, en Huub dat niet pikt. Maar ik ben absoluut geen Palma fan maar ik zie het probleem niet zo? Alsof Huub daar zelf geen handje van heeft..
Nee, is geen sanctie waardig, is gewoon backstabben van Brian in dit geval. Hij had alles in de soep kunnen laten lopen.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En als zij het niet hebben verteld, is het dus een van de bewoners geweest. Is dit een sanctie waardig, en zo ja: waarom, en voor wie?
En moet de redactie dit dan niet uit gaan zoeken? Of interesseert het ze geen drol? (wat weer de vraag oproept: waarom interesseert het die lui in het huis wel? Ze ontbijten al nauwelijks - leven ze daar van negatieve energie? Anti-matter?)
ik snap het nog steeds niet![]()
Het ergste is alweer voorbijquote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen. Het is weer de Palma hel.
Wat een onbeschoft mens is die Palma.
Okee.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, is geen sanctie waardig, is gewoon backstabben van Brian in dit geval. Hij had alles in de soep kunnen laten lopen.
Bewoners mogen zeggen wat ze willen, is niet sanctiewaardig.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En als zij het niet hebben verteld, is het dus een van de bewoners geweest. Is dit een sanctie waardig, en zo ja: waarom, en voor wie?
En moet de redactie dit dan niet uit gaan zoeken? Of interesseert het ze geen drol? (wat weer de vraag oproept: waarom interesseert het die lui in het huis wel? Ze ontbijten al nauwelijks - leven ze daar van negatieve energie? Anti-matter?)
ik snap het nog steeds niet![]()
Volgens Lieke klopt dit verhaal...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef mootie het volgende:
Palma komt nu aanzetten met een vakantiebaantje van Lieke van 8 jaar terug.......... stalker!!!
Ik ben blij dat ze het hebben uitgesteld, moest sigaretten halenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Okee.
Wanneer gaan ze dan tegen Braaien schreeuwen? Wordt wel tijd, nu ik het eindelijk begrijp![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef Maria44 het volgende:
Terror van Dennis is begonnen: Hij kijkt in de spiegel![]()
snie sna snappie, snappie snappie snap je het nou nog niet!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Bewoners mogen zeggen wat ze willen, is niet sanctiewaardig.
Maar zeg me ajb dat je het snapt want ik begrijp niet dat je het niet snapt![]()
Mooi zijn en mond houden, dat is de rol van Dennis.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis ziet er een stuk beter uit dan Huub.
Als je haar maar goed zit...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef Maria44 het volgende:
Terror van Dennis is begonnen: Hij kijkt in de spiegel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |