Het ergste is alweer voorbijquote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen. Het is weer de Palma hel.
Wat een onbeschoft mens is die Palma.
Okee.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, is geen sanctie waardig, is gewoon backstabben van Brian in dit geval. Hij had alles in de soep kunnen laten lopen.
Bewoners mogen zeggen wat ze willen, is niet sanctiewaardig.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En als zij het niet hebben verteld, is het dus een van de bewoners geweest. Is dit een sanctie waardig, en zo ja: waarom, en voor wie?
En moet de redactie dit dan niet uit gaan zoeken? Of interesseert het ze geen drol? (wat weer de vraag oproept: waarom interesseert het die lui in het huis wel? Ze ontbijten al nauwelijks - leven ze daar van negatieve energie? Anti-matter?)
ik snap het nog steeds niet![]()
Volgens Lieke klopt dit verhaal...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:34 schreef mootie het volgende:
Palma komt nu aanzetten met een vakantiebaantje van Lieke van 8 jaar terug.......... stalker!!!
Ik ben blij dat ze het hebben uitgesteld, moest sigaretten halenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Okee.
Wanneer gaan ze dan tegen Braaien schreeuwen? Wordt wel tijd, nu ik het eindelijk begrijp![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef Maria44 het volgende:
Terror van Dennis is begonnen: Hij kijkt in de spiegel![]()
snie sna snappie, snappie snappie snap je het nou nog niet!!!quote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Bewoners mogen zeggen wat ze willen, is niet sanctiewaardig.
Maar zeg me ajb dat je het snapt want ik begrijp niet dat je het niet snapt![]()
Mooi zijn en mond houden, dat is de rol van Dennis.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:36 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis ziet er een stuk beter uit dan Huub.
Als je haar maar goed zit...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef Maria44 het volgende:
Terror van Dennis is begonnen: Hij kijkt in de spiegel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |