je mag het niet zeggen maarquote:Op maandag 30 juli 2007 11:05 schreef ericahysterica het volgende:
als palma zo doorgaat voorzie ik wel een hartaanval
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
Palma maakt een enigszins overspannen indruk.
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef Varen het volgende:
Huub: Palma haar vriend heeft het al uitgemaakt, omdat Palma constant achter de streams zat
Ja echt de jaloezie straalt er vanafquote:Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef Mokum020 het volgende:
Stormt nog even naar binnen en schreeuwt met een halve stem:
"Ik wil nog 1 ding kwijt.....jullie verdienen elkaar!"
![]()
Dat is niet relevant voor het spel wat de bewoners op dat moment aan het spelen waren. Natas wist al eerder dat ze naar huis moest, want Mitch vertelde dat de kinderen en haar zussen er al vroeg waren. Maar het spel moet gespeeld worden door de bewoners en daarom moest de ontslagronde geheim blijven voor haar.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar er zal toch echt wel iemand aan de rem hebben getrokken na de incidenten. Natasia moest naar huis, lijkt me, anders zou RTL moeilijk gaan doen. En hoe eerder, hoe beter.
Vandaar dat Natasia 's morgens nog niet zo blij was, en 's middags te horen kreeg dat ze hoe dan ook er uit gepleurd zou worden.
(fly-on-the-wall-mic in productie-hok:)
Red.: "Op deze manier kun je je gezicht nog een beetje redden, en het is nu toch zomer, dus de meeste anti-fans zitten zich in Frankrijk dood te ergeren aan de kwaliteit van de wijn en het bedienend personeel. Je kan rustig terug naar Almere, zo lang je je smoel maar houudt en het eerste half jaar geen uitkering aanvraagt. En nog 1 ding: niet meer met ons bellen, okee? Wij bellen jou ook niet."
Natasia: "Dat meen je niet! (50 keer) Maar wie moet er dan tv maken???"
Red.: "Dat hoeft niet meer, we gaan namelijk naar RTL. Bedankt en tot nooit meer ziens."
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef Varen het volgende:
Huub: Palma haar vriend heeft het al uitgemaakt, omdat Palma constant achter de streams zat
Palma draait door? "Hey Palma, draai eens door!"quote:Op maandag 30 juli 2007 11:09 schreef Varen het volgende:
welke idioot zit er nou zo vaak achter die streams............quote:Op maandag 30 juli 2007 11:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Hahaha Wat een iddioot wie doet nu zoiets.
![]()
Volgens mij staat hij een beetje te genieten van het slagveld, het was nml. nogal een rustig weekendquote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef Peter6000 het volgende:
Huub komt behoorlijk gestoord over, nu.
denk ik ook jaquote:Op maandag 30 juli 2007 11:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Volgens mij staat hij een beetje te genieten van het slagveld, het was nml. nogal een rustig weekend
Dus het gaat om wie de snitch is. Moet de redactie dat eigenlijk niet uitzoeken dan? Als Huub en Lieke zijnde hoef je er alleen maar blij mee te zijn. Zeggen deze twee niet constant tegen Palma dat ze blij zijn dat Natasia is opgerot? Ik begrijp er niets van... zucht. *joint draait*quote:Op maandag 30 juli 2007 11:11 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat is niet relevant voor het spel wat de bewoners op dat moment aan het spelen waren. Natas wist al eerder dat ze naar huis moest, want Mitch vertelde dat de kinderen en haar zussen er al vroeg waren. Maar het spel moet gespeeld worden door de bewoners en daarom moest de ontslagronde geheim blijven voor haar.
Haha..Palma is jaloers op het mooie lijntje van Lieke...duidelijk...quote:
Huub wacht tot de dames van de huishouding klaar zijn met koffie drinken en gaat ze dan sommeren de troep op te ruimen..Huub is op oorlogspad...hij vind het saai, verveeld zich de vinketering en wordt misselijk van het geslijm van die andere 6 naar elkaar...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef Peter6000 het volgende:
Huub komt behoorlijk gestoord over, nu.
Raadje Plaatje?quote:
alsof er een ontbijtbom door de muur heen is geschoten. Wat een teringzooi joh. Zijn Jaap en/of de vliegen al gesignaleerd?quote:
Ivm het constante gezeik van COS-sers tegen 'de rest' hebben die besloten de streams momenteel te boycotten.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:18 schreef noekje het volgende:
Waar is de rest? Zijn die geëvacueerd?
Palma begrijpt het begrip Diva nog niet helemaal, hoewel ik natasja ook niet direkt een opera zangeres vond met klassequote:Op maandag 30 juli 2007 11:19 schreef DrsH het volgende:
Na het weekend is dit een van de leukere ontwikkelingen in DGK, Palma als de nieuwe Natasia
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:21 schreef mahe het volgende:
[..]
Palma begrijpt het begrip Diva nog niet helemaal, hoewel ik natasja ook niet direkt een opera zangeres vond met klasse![]()
deze was over de top en hilarischquote:Op maandag 30 juli 2007 11:15 schreef itsme het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd geen behoefte om daar naar te kijken. To be honest, ik kijk nooit naar de ruzies van Palma de heks
Ja deze was zeker hilarischquote:Op maandag 30 juli 2007 11:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
deze was over de top en hilarisch
sharonquote:Op maandag 30 juli 2007 11:24 schreef Varen het volgende:
Normaal gesprek met de andere huishoudster, haar naam weet ik niet, zij zegt dat Brian het waarschijnlijk gezegd heeft.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |