Straks ja, of morgenquote:Op maandag 30 juli 2007 12:21 schreef pasjesjen het volgende:
ow echt dennix gaat helemaal los straks .....echt ik huiver![]()
ze weten het antwoord toch alquote:Op maandag 30 juli 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
Waarom vraagt er niemand in huis; Dennis wat heb jij nu eigelijk gedaan in 5 weken?
dat kan Brian of Jaap toch ook vragen?
Dat heeft huub al gezegd tegen hemquote:Op maandag 30 juli 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
Waarom vraagt er niemand in huis; Dennis wat heb jij nu eigelijk gedaan in 5 weken?
Dat is wel eens tegen hem gezegd.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
Morgen!!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Morgen!!
Ben nog steeds opgelucht dat het niet de citroensmaak was want jezus...och och..
Dit is trouwens wel een grappig stukje op de nepsite van Dennisquote:Op maandag 30 juli 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
Brian heeft hem daar al is op aangesproken toen het nog 6-2 was zeg maar.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:23 schreef farceman het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel een grappig stukje op de nepsite van Dennis![]()
http://dennisbax.web-log.nl/
en dan lopen ze van elkaar weg en dan gaan ze elkaar weer afzeiken. Niemand die het echt rechtstreeks durft te zeggen. De één doet het morgen en de ander gaat z'n haar stijlen.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:27 schreef Lobasca het volgende:
Zielig hoor, dat nix en Brian het moeten hebben van Lieke afzeiken...
100% 100%quote:Op maandag 30 juli 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix valt in herhaling, ik zweer het je, in herhaling.
It wasn't me...quote:Op maandag 30 juli 2007 12:14 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is die al heel lang
weet nog wel dat gedoe met die beautycase van Ilona die hij had verstopt
Hij alles ontkennen, zelfs toen Ilona haar vriend belde, en die vertelde dat Brain het had gedaan![]()
.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:32 schreef noekje het volgende:
Dennis: beetje gekkigheid moet er vandaag komen.
Hij gaat straks vast een glaasje citroenlimonade drinken met een roze rietje.
En nog een keer....quote:Op maandag 30 juli 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix valt in herhaling, ik zweer het je, in herhaling.
Jaap.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:17 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt dat Huub het grotere belang van de show uit het oog verliest en dat het niet de uitzending zal halen. Ja.. Jaap denkt daar over na bij iedere aktie.. Huub handelde uit frustratie.
quote:Op maandag 30 juli 2007 12:34 schreef nexcro het volgende:
Dennix; ik ga het zeker nietzeggen. Of jij of iemand anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |