quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
heb je wat gedronken?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Memo aan mezlf: over een minuut of 8 ff die post quoten
Kom je 'm morgen brengenquote:Op maandag 30 juli 2007 00:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hema taart dus ook nog lekkerder dan een limbovlaai![]()
als ik nou een beetje in de buurt zat oke maar......quote:
in dit geval te verquote:Op maandag 30 juli 2007 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
jullie wonen vlak bij elkaar man, aansteller
quote:Op maandag 30 juli 2007 01:27 schreef zoalshetis het volgende:
nog vele jaren waarin je lekker slank en strak blijft.
vriendinnen?quote:Op maandag 30 juli 2007 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
God, wat een felicitatie ook.
Als ik vriendinnen van mij zo zou feliciteren kreeg ik waarschijnlijk een slag op mijn muil.
En terecht.![]()
Allemaal??quote:Op maandag 30 juli 2007 01:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vriendinnen?![]()
ik zie vrouwen op fok! als neukvleesch.
misschien moet je wat minder mompelen en snappen dat ik maar wat bullshit verkondig. geeeeeeeeeez.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Allemaal??
Nou succes dan...![]()
* mompelt iets over Sararaats en Viswijfje
Jawel want het gaat een spannende dag wordenquote:
je moest solliciteren eh ?quote:Op maandag 30 juli 2007 09:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jawel want het gaat een spannende dag worden![]()
Nee dat is morgen pas.quote:
gefeliciteerd ehquote:Op maandag 30 juli 2007 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn moeder heeft me wakker gezongen.
Wel stond op haar kaart "Voor de liefste twintigjarige".
En thanks voor de felicitaties.
Nu ga ik ff snel naar de supermarkt rennen voor een kersenvlaai![]()
.
Dankjequote:Op maandag 30 juli 2007 10:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
gefeliciteerd eh
en waarom ga je taart uit de supermarkt halen zeg![]()
achja logisch, in limboland vreet iedereen toch om de haverklap van die vlaaienquote:Op maandag 30 juli 2007 10:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dankje.
Omdat ze daar de aller aller aller aller lekkerste kersenvlaai hebben.
Die supermarkt heeft gewoon zijn eigen bakker dus ze zijn vers.
Neequote:
toch wel spinners eh !quote:Op maandag 30 juli 2007 10:43 schreef D-Devil het volgende:
Met de slopel gaat veel beter zo te zien.
Ik heb 'm, ik heb 'm, ik heb 'm. Er lag er nog eentje!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
achja logisch, in limboland vreet iedereen toch om de haverklap van die vlaaien
eentje waarme je kan bellen en smssenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:01 schreef ook_gek het volgende:
ik mag een nieuwe mobiel uitzoeken. Maar welke moet ik gaan halen![]()
HELP
Ik ook, en het wordt sowieso een Nokia. Iemand nog tips?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:01 schreef ook_gek het volgende:
ik mag een nieuwe mobiel uitzoeken. Maar welke moet ik gaan halen![]()
HELP
Ik heb de N73 en die is op zich wel fijn, maar is ook niet meer de laatste nieuwe telefoon van hen, dus misschien is er wat beters te krijgen inmiddels of iets wat je meer ligt dan dezequote:Op maandag 30 juli 2007 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, en het wordt sowieso een Nokia. Iemand nog tips?
Die heeft een vriendin van me ook ja, best een prima dingetje toch of niet?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb de N73 en die is op zich wel fijn, maar is ook niet meer de laatste nieuwe telefoon van hen, dus misschien is er wat beters te krijgen inmiddels of iets wat je meer ligt dan deze
Tegenwoordig kun je dezelfde functies van die QTEK/HTC dingen krijgen op normale telefoons.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef Fugie het volgende:
nokia's zijn sowieso wel betrouwbare dingetjes. Alleen hoe meer toeters en bellen hoe sneller ze stuk gaan
Denk dat ik na mijn huidige capriolen met mijn QTEK ook maar eens naar een wat degelijkere telefoon ga zoeken. Hoewel de huidige generatie qtek/htc ook wel redelijk degelijk overkomt.
Beter een keer vastlopen dan afbrekende knopjes.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:02 schreef ook_gek het volgende:
ik hoor alleen maar om mij heen dat die nokia N series alleen maar vast lopen of opeens extreem traag worden?
Maar ja welke mobiel is nog meer leuk
over niet al te lange tijd zijn er geen pda's meer en is iedere telefoon een smartphone geworden.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je dezelfde functies van die QTEK/HTC dingen krijgen op normale telefoons.
Ik stap nooit meer van Nokia af, dat zijn de enige telefoons die niet bij mij overlijden.
Ik vind de N73 ook heel traag.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:02 schreef ook_gek het volgende:
ik hoor alleen maar om mij heen dat die nokia N series alleen maar vast lopen of opeens extreem traag worden?
Maar ja welke mobiel is nog meer leuk
Ja KEK toestelletjequote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heeft een vriendin van me ook ja, best een prima dingetje toch of niet?
* Alfisti bedelt om een stukjequote:Op maandag 30 juli 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 'm, ik heb 'm, ik heb 'm. Er lag er nog eentje!
nieuwe software erop pleurenquote:
(F)Apple FTWquote:
gezellige date dan, samen je n73 flashenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:12 schreef D-Devil het volgende:
Vanavond de N73 even flashen dan maar. Kut kabel ligt ergens in een doos met HEUL VEUL kabels
.
iPhone, bitchquote:Op maandag 30 juli 2007 13:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
true true
anders zetten we gewoon een phone met macosx in de markt ? cashen maar
Jaquote:Op maandag 30 juli 2007 13:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
gezellige date dan, samen je n73 flashen
ik dacht dat het gewoon een mp3/phone wasquote:
ik heb internetplusbellen !quote:Op maandag 30 juli 2007 13:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja. ik heb gewoon ADSL, ik woon niet in Zeeland
.
Dat is slecht voor KPN wachtrijen, al ruim een jaar hoor ik niets anders bij hun aan de telefoon. "vanwege de enorme belangstelling"quote:Op maandag 30 juli 2007 13:30 schreef Fugie het volgende:
ik heb internetplusbellen !
heb ik geen last vanquote:Op maandag 30 juli 2007 13:39 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat is slecht voor KPN wachtrijen, al ruim een jaar hoor ik niets anders bij hun aan de telefoon. "vanwege de enorme belangstelling"
Phoe heeej tommy de hondquote:
ach wat maakt dat beetje verse olie nou uit op 240duizend kmquote:Op maandag 30 juli 2007 13:49 schreef D-Devil het volgende:
Die van mij heeft elke 10k zoveel olie gehad dat er nooit vieze olie in het carter kan zitten.
Je moet gaan slapen, de tijd vliegt dan echt voorbij.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:10 schreef D-Devil het volgende:
Kan iemand de tijd wat sneller laten gaan. Komkommertijd ook hier op het werk
.
Ik ben scherp vandaag.quote:
Nogmaals gefeliciteerd dan.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
Thanks voor de felicitaties weer.
En jullie mogen me nog een keer feliciteren, want ik ben aangenomen![]()
![]()
.
Maandag al meteen beginnen.
Ook als 15 jarige nerdjes je bellen?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:43 schreef vannelle het volgende:
Belslet?
Zou ook wel wat voor mij zijn, zit veel aan de foon en zou er liever betaald voor krijgen dan dat het me geld kost zoals nu.
Veel plezier!
Hangt er van af waar het over gaat. Leeftijd zegt niet altijd alles.quote:
boutje los bij me remklauw (ja omg draai gewoon ff vast danquote:
sjezus wat kansloosquote:Op maandag 30 juli 2007 16:11 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=wvvYxylIvFw Lang zal ze leven (jump style)Dan heb je echt tijd teveel
Veel plezier!quote:Op maandag 30 juli 2007 00:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in dit geval te ver![]()
btw vanaf woensdagavond ben ik op vakantie voor ik het vergeet door te geven
En jij bent net zo lam als normaal.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:44 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je er niet mee in de vingers snijdt
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
Thanks voor de felicitaties weer.
En jullie mogen me nog een keer feliciteren, want ik ben aangenomen![]()
![]()
.
Maandag al meteen beginnen.
Kun je er dan niet beter blijven slapen??quote:Op maandag 30 juli 2007 16:46 schreef Dangel het volgende:
overwerken
ze hebben twee kantoortjes vloerbedekking gelegd, en nog twee te gaan... En pas als dat af is kan ik hier de boel afsluitenen morgenochtend moet ik hier een half uur eerder zijn, om de boel weer open te doen
![]()
![]()
verschrikkelijk he werk hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:46 schreef Dangel het volgende:
overwerken
ze hebben twee kantoortjes vloerbedekking gelegd, en nog twee te gaan... En pas als dat af is kan ik hier de boel afsluitenen morgenochtend moet ik hier een half uur eerder zijn, om de boel weer open te doen
![]()
![]()
Jij bent echt niet goed bij ej hoofd he?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kun je er dan niet beter blijven slapen??
De malle molen van het leven, hoezo??quote:Op maandag 30 juli 2007 17:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij ej hoofd he?Van welke molen heb je een klap gehad?
Vanwege de manier waarop jij jezelf etaleert.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De malle molen van het leven, hoezo??
![]()
Pardon??quote:Op maandag 30 juli 2007 17:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
Vanwege de manier waarop jij jezelf etaleert.
Uhm, Snes en X-Box zijn wegquote:Op maandag 30 juli 2007 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
Thanks.
En D-Devil? Ik heb afgelopen zaterdag geen tijd gehad. Aankomende zaterdag wellicht dan maar?
I know. Ik had geboden op je NES.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:00 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Uhm, Snes en X-Box zijn weg. Althans ik heb vandaag als het goed is het geld binnen gekregen voor beide.
Klopt. en ik mocht daar op pielen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook een NES
staat op mn ook_gek-plankje: overbodige apparaten die ik alleen voor de heb heb, en na een keer alle knopjes gebruikt te hebben laat verstoffen.
Oh het was de NES stom ook, was te lam om terug te lezen, sure thingquote:
Jij mag altijd bij mij komen pielen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klopt. en ik mocht daar op pielen.
Maar als ik er straks zelf een heb, hoeft dat niet meer.
Dat heet "BoJo's gadget-plank"quote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef Dangel het volgende:
staat op mn ook_gek-plankje: overbodige apparaten die ik alleen voor de heb heb, en na een keer alle knopjes gebruikt te hebben laat verstoffen.
Ja! Ik heb btw alleen MegaMan 2quote:
Daar komt mn 300D vandaan jaquote:
de ervaringsexpert aan het woordquote:Op maandag 30 juli 2007 18:12 schreef ijsmeis het volgende:
Met zeuren en mokken maak je het alleen maar erger, Alex.
linkje?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
Ik had trouwens een van je foto's misbruikt in het 5k topic lexxx, kon zo snel ff geen betere frontale vinden
weer 3 blaadjes sla en een wortel zkerquote:Op maandag 30 juli 2007 18:16 schreef BoJo het volgende:
ik word niet goed van wat ik net gegeten heb![]()
Alexxxxx kan voorlopig niet online komenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
zeg lexxx of TF, schop die vannelle troll eens uit het 924 topic weg
Danmaareenklikbarelink geen BB linkje, maar wel een bekende MXquote:Op maandag 30 juli 2007 18:20 schreef Dangel het volgende:
[..]
linkje?
en, ik ben überspammer, heb je er een bronvermedling bij staan met linkje naar BB?
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Alexxxxx kan voorlopig niet online komenGelukkig is ijsmeis online, die kan heel goed gastmodden
Oh, wacht
Geef die man z'n credits maarquote:Op maandag 30 juli 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
Ik had trouwens een van je foto's misbruikt in het 5k topic lexxx, kon zo snel ff geen betere frontale vinden
Ga gewoon de discussie eens aan zonder in een ander topic om hulp te vragen mietje.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
Mya, gegarandeerd dat er iemand haptquote:Op maandag 30 juli 2007 18:23 schreef Fugie het volgende:
komt die eeuwige porsche met motor voorin is geen porsche discussie
Nope, ging echt alleen over de 924.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:23 schreef Fugie het volgende:
komt die eeuwige porsche met motor voorin is geen porsche discussie
altijd dezelfde kansloze lui jaquote:Op maandag 30 juli 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, gegarandeerd dat er iemand hapt
DS4 begint ook alweer te happen myaquote:
Zinvol rellen is tofferquote:Op maandag 30 juli 2007 18:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
achja beetje nutteloos rellen is altijd tof !
Neem een stukje vlaai van ijsmeis.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zinvol rellen is toffer
Viva la revolution!
neuh zinloos is beter, net als slap ouwehoerne dat is ook veeeeeel toffer.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zinvol rellen is toffer
Viva la revolution!
Zeg, chagrijnige PTA-mod in een zwart jasje, ga je hier nog even antwoord opgeven of heb je gewoon last van je manstruatie, dat je even je agressie kwijt moest?quote:
Ik heb voor mezlef besloten dat het zowel voor jou als voor mij beter is dat ik geen antwoord op die vraag geef. Dit omdat ik altijd eerlijk ben.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeg, chagrijnige PTA-mod in een zwart jasje, ga je hier nog even antwoord opgeven of heb je gewoon last van je manstruatie, dat je even je agressie kwijt moest?![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik heb voor mezlef besloten dat het zowel voor jou als voor mij beter is dat ik geen antwoord op die vraag geef. Dit omdat ik altijd eerlijk ben.
Dan wordt het nog gezellig, want daar ben ik namelijk ook heel goed in.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:43 schreef Dangel het volgende:
Wel goede argumenten, maar als ik chagerijnig ben heb ik nogal de neiging om mensen tot op het bot te verbranden. En daar heb ik geen zin in bij jou.
nee, want ik ben voor de verandering verstandigquote:Op maandag 30 juli 2007 18:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan wordt het nog gezellig, want daar ben ik namelijk ook heel goed in.![]()
Kudo's vangen voor niets te doen is zeer zeker okay.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:22 schreef Dangel het volgende:
ja... t schiet niet op man... ze zijn nu halverweg het laatste kantoor, dat wel
heb mn moeder maar gebeld of die chinees wil halenwant ik ben hier niet weg voor die chinees klaar is...
maar wel al 3 uurtjes a 135% uitebtaald nu, zonder dat ik ook maar IETS heb gedaan waar het bedrijf profijt bij heeft
Smakelijk eten alvastquote:Op maandag 30 juli 2007 19:29 schreef Dangel het volgende:
Ze stonden net aan mn deur te kloppen dat ze klaar zijn!
Weet je wel zeker dat je naast de Visa wilt staan met dat clubje?quote:
waarom trol?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
ow nee........ straks springt de roest duct tape overquote:Op maandag 30 juli 2007 20:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je naast de Visa wilt staan met dat clubje?
Ookquote:Vanwaar de topless versie eigenlijk? Ik dacht dat je op de coupe zat te geilen
hij is een vuile kakkerlak! in een supra topic zou die al 10000x gebanned zijn ! Vieze hypocriete boer die je bent!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom trol?
hij geeft zijn mening en wordt daar op afgebrand door porsche fan boys.
imho zijn zij de trol omdat ze zijn mening niet respecteren.
moet ie toch zelf weten of ie een porsche vind rijden als een sirocco, een daf of een fiat pinda.
en dat porsche-audi verhaal is echt áltijd tegen het zere been. geheid reacties.
Precies.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom trol?
moet ie toch zelf weten of ie een porsche vind rijden als een sirocco, een daf of een fiat pinda.
en dat porsche-audi verhaal is echt áltijd tegen het zere been. geheid reacties.
Schelden doet geen pijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij is een vuile kakkerlak! in een supra topic zou die al 10000x gebanned zijn ! Vieze hypocriete boer die je bent!
jeah maar het gaat niet over supras.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
hij is een vuile kakkerlak! in een supra topic zou die al 10000x gebanned zijn ! Vieze hypocriete boer die je bent!
Waarom? De hele manier van reageren van betreffende poster, zelfs los van het Audi/Porsche verhaal. Lompe opmerkingen maken waarbij je weet dat mensen wel gepikeerd terugreageren en zodra hij terecht gewezen is op zijn generalisatie doorgaan met 'nee, we hebben het alleen over de 924 hier!' terwijl het hele verhaal verder niet terzake doet. Vooral zoveel mogelijk reacties en tegenreacties uitlokken en hoppa... weer een topic kapot gebaggert.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom trol?
Ja beetje jammer.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Precies.
Als ik trouwens had geweten dat dit zo gevoelig lag had ik niet eens gereageerd, dat gebash hoeft van mij niet.
er is geen waarheid.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom? De hele manier van reageren van betreffende poster, zelfs los van het Audi/Porsche verhaal. Lompe opmerkingen maken waarbij je weet dat mensen wel gepikeerd terugreageren en zodra hij terecht gewezen is op zijn generalisatie doorgaan met 'nee, we hebben het alleen over de 924 hier!' terwijl het hele verhaal verder niet terzake doet. Vooral zoveel mogelijk reacties en tegenreacties uitlokken en hoppa... weer een topic kapot gebaggert.
Troll(ing) komt overigens van het vissen naar reacties, daar hebben de reageerders weinig mee te maken... die happen (helaas) alleen maar, al dan niet bewust.
Het blijft alleen jammer dat dat soort topics (evenals het 944 topic) vernaggelt worden met desinformatie waarbij henkie pietje weer napraat en uiteindelijk de waarheid van de hardste schreeuwer overeind blijft staan voor de mensen die het topic uberhaupt nog door durven lezen.
Lees het topic nog eens door en kijk objectief hoe deze situatie is ontstaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom? De hele manier van reageren van betreffende poster, zelfs los van het Audi/Porsche verhaal. Lompe opmerkingen maken waarbij je weet dat mensen wel gepikeerd terugreageren en zodra hij terecht gewezen is op zijn generalisatie doorgaan met 'nee, we hebben het alleen over de 924 hier!' terwijl het hele verhaal verder niet terzake doet. Vooral zoveel mogelijk reacties en tegenreacties uitlokken en hoppa... weer een topic kapot gebaggert.
Troll(ing) komt overigens van het vissen naar reacties, daar hebben de reageerders weinig mee te maken... die happen (helaas) alleen maar, al dan niet bewust.
Het blijft alleen jammer dat dat soort topics (evenals het 944 topic) vernaggelt worden met desinformatie waarbij henkie pietje weer napraat en uiteindelijk de waarheid van de hardste schreeuwer overeind blijft staan voor de mensen die het topic uberhaupt nog door durven lezen.
*hap* *hap* *hap*quote:Op maandag 30 juli 2007 20:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Schelden doet geen pijn.
Het lijkt me alleen lullig om te denken te moeten schelden omdat je zonder argumenten zit.
sorry tjabs, ik zat weer aan de dopingquote:Op maandag 30 juli 2007 20:20 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah maar het gaat niet over supras.
iedereen die slecht over supras praat moet dood. nekschot en klaar.
posche kan me niet rotten
OMGFTWBBQ SUPRA IS TEH SHIZNITZ Y0 JDM TYTEquote:Op maandag 30 juli 2007 20:26 schreef Fugie het volgende:
[..]
sorry tjabs, ik zat weer aan de dopingIk heb mezelf dan niet altijd meer onder controle
![]()
Volgende keer doe ik mijn pc wel uit als ik weer die rotzooi inneem.
ENNEH SUPAS FOR TEH WIN!!!!!11!1!!!1
Lees zijn reacties op het topic eens goed door, praten we dan verderquote:Op maandag 30 juli 2007 20:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
er is geen waarheid.
dat gastje vroeg naar ervaringen mbt de 924.
vannelle is de enige die dat gaf. de rest kankert die mening af. en dát verbaggert het topic. dat klopt.
het is btw een mening gebaseerd op een ervaring. waarom is dat per definitie trollen?
Het is ook niet zo dat ik in de verdediging gedwongen werd he?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lees zijn reacties op het topic eens goed door, praten we dan verder
Voor de duidelijkheid, je mening geven aan de hand van een ervaring met een auto is niet per definitie trollen. De manier waarop echter...
nou ja, er zijn 2 sides to the story.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lees zijn reacties op het topic eens goed door, praten we dan verder
Voor de duidelijkheid, je mening geven aan de hand van een ervaring met een auto is niet per definitie trollen. De manier waarop echter...
Anne is even afwezig helaasquote:
* Alfisti neust meteen even rond op shoarmateamquote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
camaro's zijn cool
gast op shoarmateam heeft er 2, en een supra. gave bakken zijn het
8 daagjes naar griekenland......quote:Op maandag 30 juli 2007 16:49 schreef Dangel het volgende:
[..]
Veel plezier!Tot wanneer? En waar naar toe?
*fap fap fap*quote:
las jij ook camaro fristi?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Anne is even afwezig helaasWe hebben alleen een Calimero in de aanbieding
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Fugie het volgende:
ik ga naar de sneak!
hjet was leuk hier!
voor bo
topic gevonden?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti neust meteen even rond op shoarmateam
italie was de bedoeling maar gaat niet lukken ivm drukte op werkquote:Op maandag 30 juli 2007 20:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
cool!
Da's eens wat anders dan italië niet dan?
Zo druk ja?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
italie was de bedoeling maar gaat niet lukken ivm drukte op werk![]()
Mwa, er zijn genoeg reacties op reacties uitgelokt, wat dat betreft wel een geslaagde trollquote:Op maandag 30 juli 2007 20:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou ja, er zijn 2 sides to the story.
ik ben fan porsche noch hater dus bekeek het topic objectief. heb alles doorgelezen en ik blijf bij mijn mening.
Als ik mijn rechten nog had zou ik denk ik wel het merendeel van de reacties verwijderen, maar meer om het overzicht te bewaren/offtopic te verwijderen dan om getroll te voorkomen. dat valt namelijk imho behoorlijk mee
quote:
waarom ga jij nu door terwijl iedereen al ontopic reageert dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mwa, er zijn genoeg reacties op reacties uitgelokt, wat dat betreft wel een geslaagde troll
Zoals je zegt, wat zonde van het topic.
yupz nog steeds inkoop bij de hemaquote:Op maandag 30 juli 2007 20:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zo druk ja?
Waar werk je nu dan? of nog steeds wel voor dezelfed baas?
ok bevalt nog goed?quote:
euhquote:Op maandag 30 juli 2007 20:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom ga jij nu door terwijl iedereen al ontopic reageert dan?
bevalt helemaal topquote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ok bevalt nog goed?
waar in griekenland strijk je neer? 't is er vet warm nu. Mijn zus zit ergens op kreta en die heeft mooier weer dan wij!
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
euh
Heb net twee ontopic reacties gepost... niet zo miepen
Voor de achterwielenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
![]()
![]()
porsche's zijn cool. maar vooral die met de motor achterin
35 is te doen.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bevalt helemaal top![]()
kos, tis er gemiddeld 35 op moment dus een lekkere temperatuur![]()
true truequote:Op maandag 30 juli 2007 20:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heel stiekum wil ik wel een hebben voor een week, ofzo
Schurende achterwielen? Dat is toch een Russische uitvinding?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
neh de achterwielen moeten niet achterin. dat schuurt
Tijdig weer weg voor de 'waar ben ik nu weer aan begonnen' en 'dit kost me teveel geld' fases startenquote:
met vrienden, neuckertje blijft thuisquote:Op maandag 30 juli 2007 21:04 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
35 is te doen.
zuslief had 40 graden de eerste dag. damn dat is hot.
Ga je met vrienden? of heb je een nueckertje die mee mag?
zo niet dan kan je die daar altijd nog scorenhehehe
Die Fase heb ik met BoJo's Jeep al meegemaakt en dat wens je echt niemand toequote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tijdig weer weg voor de 'waar ben ik nu weer aan begonnen' en 'dit kost me teveel geld' fases starten
ftw heb je echt een nueckertjequote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met vrienden, neuckertje blijft thuis![]()
Was dat nog erger dan de 205 en 33?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die Fase heb ik met BoJo's Jeep al meegemaakt en dat wens je echt niemand toe
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die Fase heb ik met BoJo's Jeep al meegemaakt en dat wens je echt niemand toe
De 33 was het ergstequote:Op maandag 30 juli 2007 21:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Was dat nog erger dan de 205 en 33?Las hier toen nog niet mee, dus geen idee dat dat zo erg was
* Paladijn wacht tot Bo de foto langs de vangrail weer post...
maandje of 4 nu...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ftw heb je echt een nueckertjedamn ik heb echt veel gemist. leuk man
zelfs X werkt af en toe nu
haha ja maar voor X is het wel 'as good as it gets'_O-quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maandje of 4 nu...
bij KPMG wil ik het eigenlijk niet eens werken noemen hoor![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Was dat nog erger dan de 205 en 33?Las hier toen nog niet mee, dus geen idee dat dat zo erg was
* Paladijn wacht tot Bo de foto langs de vangrail weer post...
voor X moet het haast lijken als boomkappen met een bijlquote:Op maandag 30 juli 2007 21:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha ja maar voor X is het wel 'as good as it gets'_O-
Maandje of 4.... mag je nog wel 'alleen' weg?
die jeep was schrikken iddquote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef Paladijn het volgende:
Die jeep is nog wel het pijnlijkste Bo, dat van je 155 is gewoon regulier onderhoud
* Paladijn rent
Heel stiekum wil ik ook ooit nog eens een alfa hebben... 155 V6 of een oude spider
Dat is een zuidbloksedan met oostblok stickertuning!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb liever een oostbloksedan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Fiat Albea
Bijzonderheden:gebouwd bij Tofas in Turkije
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
En ik ben meteen weg.
Ik ga me geestelijk vast voorbereiden op mijn ontslag.
"Hallo baas, vanaf maandag werk ik hier niet meer. Todeledoki."
dat ding hebben ze al ruim 2 maanden online staanquote:Op maandag 30 juli 2007 22:34 schreef Paladijn het volgende:Ik lees net dat dit de nieuwe M3 is die pas in september beschikbaar komt.... fapvoer voor de autogespot boys
[afbeelding]
ik ga me geestelijk voorbereiden op een leuk gesprek morgen en kijken wat ze voor me hebbenquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ftw heb je echt een nueckertjedamn ik heb echt veel gemist. leuk man
zelfs X werkt af en toe nu
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maandje of 4 nu...
bij KPMG wil ik het eigenlijk niet eens werken noemen hoor![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha ja maar voor X is het wel 'as good as it gets'_O-
Maandje of 4.... mag je nog wel 'alleen' weg?
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voor X moet het haast lijken als boomkappen met een bijl![]()
zou niet weten waarom dat niet zou mogen![]()
Je weet niet welke voorwaarden en dreigementen hij heeft meegekregen van die akelaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:05 schreef ijsmeis het volgende:
Onder de plak en met vrienden op vakantie gaan gaat niet samen.
Jij ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je weet niet welke voorwaarden en dreigementen hij heeft meegekregen van die akela![]()
Ik kreeg beelden van zo'n groot, breed, fors vrouwfiguur die onze smurf wel even vertelt wat -ie op vakantie wel en niet mag doenquote:
Groter dan TF is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik kreeg beelden van zo'n groot, breed, fors vrouwfiguur die onze smurf wel even vertelt wat -ie op vakantie wel en niet mag doen
Trut. Post nog 'ns zo'n link ofzoquote:
secretaresse, wat denk je dan dat die doetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Weet ik veel dat ze de hele dag op F5 loopt te rammen.
niet eens gelezen dat ze een Alfafapster is, enne relatie staat een ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat jij ook een Alfafapper bent. En er past nog wel iemand in je tweepersoonsbed.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet eens gelezen dat ze een Alfafapster is, enne relatie staat een ja.
Ik heb d'r al naar je FoBo gestuurdquote:
ik zie geen probleem:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet eens gelezen dat ze een Alfafapster is, enne relatie staat een ja.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[..]
Ik heb d'r al naar je FoBo gestuurd![]()
.
Edit: En d'r icoontje en sig ( Paupers zijn jaloers op mijn Alfa) zeggen al genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |