Kun je er dan niet beter blijven slapen??quote:Op maandag 30 juli 2007 16:46 schreef Dangel het volgende:
overwerken
ze hebben twee kantoortjes vloerbedekking gelegd, en nog twee te gaan... En pas als dat af is kan ik hier de boel afsluitenen morgenochtend moet ik hier een half uur eerder zijn, om de boel weer open te doen
![]()
![]()
verschrikkelijk he werk hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:46 schreef Dangel het volgende:
overwerken
ze hebben twee kantoortjes vloerbedekking gelegd, en nog twee te gaan... En pas als dat af is kan ik hier de boel afsluitenen morgenochtend moet ik hier een half uur eerder zijn, om de boel weer open te doen
![]()
![]()
Jij bent echt niet goed bij ej hoofd he?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kun je er dan niet beter blijven slapen??
De malle molen van het leven, hoezo??quote:Op maandag 30 juli 2007 17:32 schreef Dangel het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij ej hoofd he?Van welke molen heb je een klap gehad?
Vanwege de manier waarop jij jezelf etaleert.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De malle molen van het leven, hoezo??
![]()
Pardon??quote:Op maandag 30 juli 2007 17:44 schreef Dangel het volgende:
[..]
Vanwege de manier waarop jij jezelf etaleert.
Uhm, Snes en X-Box zijn wegquote:Op maandag 30 juli 2007 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
Thanks.
En D-Devil? Ik heb afgelopen zaterdag geen tijd gehad. Aankomende zaterdag wellicht dan maar?
I know. Ik had geboden op je NES.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:00 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Uhm, Snes en X-Box zijn weg. Althans ik heb vandaag als het goed is het geld binnen gekregen voor beide.
Klopt. en ik mocht daar op pielen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef Dangel het volgende:
ik heb ook een NES
staat op mn ook_gek-plankje: overbodige apparaten die ik alleen voor de heb heb, en na een keer alle knopjes gebruikt te hebben laat verstoffen.
Oh het was de NES stom ook, was te lam om terug te lezen, sure thingquote:
Jij mag altijd bij mij komen pielen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klopt. en ik mocht daar op pielen.
Maar als ik er straks zelf een heb, hoeft dat niet meer.
Dat heet "BoJo's gadget-plank"quote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef Dangel het volgende:
staat op mn ook_gek-plankje: overbodige apparaten die ik alleen voor de heb heb, en na een keer alle knopjes gebruikt te hebben laat verstoffen.
Ja! Ik heb btw alleen MegaMan 2quote:
Daar komt mn 300D vandaan jaquote:
de ervaringsexpert aan het woordquote:Op maandag 30 juli 2007 18:12 schreef ijsmeis het volgende:
Met zeuren en mokken maak je het alleen maar erger, Alex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |