toch wel spinners eh !quote:Op maandag 30 juli 2007 10:43 schreef D-Devil het volgende:
Met de slopel gaat veel beter zo te zien.
Ik heb 'm, ik heb 'm, ik heb 'm. Er lag er nog eentje!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
achja logisch, in limboland vreet iedereen toch om de haverklap van die vlaaien
eentje waarme je kan bellen en smssenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:01 schreef ook_gek het volgende:
ik mag een nieuwe mobiel uitzoeken. Maar welke moet ik gaan halen![]()
HELP
Ik ook, en het wordt sowieso een Nokia. Iemand nog tips?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:01 schreef ook_gek het volgende:
ik mag een nieuwe mobiel uitzoeken. Maar welke moet ik gaan halen![]()
HELP
Ik heb de N73 en die is op zich wel fijn, maar is ook niet meer de laatste nieuwe telefoon van hen, dus misschien is er wat beters te krijgen inmiddels of iets wat je meer ligt dan dezequote:Op maandag 30 juli 2007 11:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, en het wordt sowieso een Nokia. Iemand nog tips?
Die heeft een vriendin van me ook ja, best een prima dingetje toch of niet?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:26 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ik heb de N73 en die is op zich wel fijn, maar is ook niet meer de laatste nieuwe telefoon van hen, dus misschien is er wat beters te krijgen inmiddels of iets wat je meer ligt dan deze
Tegenwoordig kun je dezelfde functies van die QTEK/HTC dingen krijgen op normale telefoons.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef Fugie het volgende:
nokia's zijn sowieso wel betrouwbare dingetjes. Alleen hoe meer toeters en bellen hoe sneller ze stuk gaan
Denk dat ik na mijn huidige capriolen met mijn QTEK ook maar eens naar een wat degelijkere telefoon ga zoeken. Hoewel de huidige generatie qtek/htc ook wel redelijk degelijk overkomt.
Beter een keer vastlopen dan afbrekende knopjes.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:02 schreef ook_gek het volgende:
ik hoor alleen maar om mij heen dat die nokia N series alleen maar vast lopen of opeens extreem traag worden?
Maar ja welke mobiel is nog meer leuk
over niet al te lange tijd zijn er geen pda's meer en is iedere telefoon een smartphone geworden.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tegenwoordig kun je dezelfde functies van die QTEK/HTC dingen krijgen op normale telefoons.
Ik stap nooit meer van Nokia af, dat zijn de enige telefoons die niet bij mij overlijden.
Ik vind de N73 ook heel traag.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:02 schreef ook_gek het volgende:
ik hoor alleen maar om mij heen dat die nokia N series alleen maar vast lopen of opeens extreem traag worden?
Maar ja welke mobiel is nog meer leuk
Ja KEK toestelletjequote:Op maandag 30 juli 2007 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die heeft een vriendin van me ook ja, best een prima dingetje toch of niet?
* Alfisti bedelt om een stukjequote:Op maandag 30 juli 2007 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb 'm, ik heb 'm, ik heb 'm. Er lag er nog eentje!
nieuwe software erop pleurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |