(F)Apple FTWquote:
gezellige date dan, samen je n73 flashenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:12 schreef D-Devil het volgende:
Vanavond de N73 even flashen dan maar. Kut kabel ligt ergens in een doos met HEUL VEUL kabels
.
iPhone, bitchquote:Op maandag 30 juli 2007 13:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
true true
anders zetten we gewoon een phone met macosx in de markt ? cashen maar
Jaquote:Op maandag 30 juli 2007 13:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
gezellige date dan, samen je n73 flashen
ik dacht dat het gewoon een mp3/phone wasquote:
ik heb internetplusbellen !quote:Op maandag 30 juli 2007 13:24 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Ja. ik heb gewoon ADSL, ik woon niet in Zeeland
.
Dat is slecht voor KPN wachtrijen, al ruim een jaar hoor ik niets anders bij hun aan de telefoon. "vanwege de enorme belangstelling"quote:Op maandag 30 juli 2007 13:30 schreef Fugie het volgende:
ik heb internetplusbellen !
heb ik geen last vanquote:Op maandag 30 juli 2007 13:39 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dat is slecht voor KPN wachtrijen, al ruim een jaar hoor ik niets anders bij hun aan de telefoon. "vanwege de enorme belangstelling"
Phoe heeej tommy de hondquote:
ach wat maakt dat beetje verse olie nou uit op 240duizend kmquote:Op maandag 30 juli 2007 13:49 schreef D-Devil het volgende:
Die van mij heeft elke 10k zoveel olie gehad dat er nooit vieze olie in het carter kan zitten.
Je moet gaan slapen, de tijd vliegt dan echt voorbij.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:10 schreef D-Devil het volgende:
Kan iemand de tijd wat sneller laten gaan. Komkommertijd ook hier op het werk
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |