tja, daar vraag je me wat..quote:Op maandag 30 juli 2007 10:57 schreef LENUS het volgende:
Wat zijn je eisen? compact of ruim? Snelle auto?
Krijg je niet voor 5kquote:Op maandag 30 juli 2007 11:18 schreef BloedMooieWagen het volgende:
Kijk een naar een fiat coupe, ze staan misschien wel niet bekent op hun lage onderhoudskosten maar zijn wel erg leuke auto's![]()
[afbeelding]
edit: als je voor 5000 een goed exemplaar kan vinden ( en dat kan wel ) dan moet je met fatsoenlijk onderhoud zeker wel 2 jaar kunne uitzingen, pas wel op voor achterstallig onderhoud vooral bij deze coupe's !
Haha ieder zo zijn eigen smaak hequote:Op maandag 30 juli 2007 11:22 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
ksnap niet dat er ook maar iemand op de wereld is die dit ding mooi vind.
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je er in gereden/ Er mee over de weg gezwalkt?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:27 schreef LENUS het volgende:
Ik zou een Chrysler Neon kopen. Waarom? Luxe en relatief nieuwe auto voor weinig geld. Je hebt er al een uit 2001 full options voor 5k.
[afbeelding]
bedankt voor je reactiequote:Op maandag 30 juli 2007 11:18 schreef BloedMooieWagen het volgende:
Kijk een naar een fiat coupe, ze staan misschien wel niet bekent op hun lage onderhoudskosten maar zijn wel erg leuke auto's![]()
[afbeelding]
edit: als je voor 5000 een goed exemplaar kan vinden ( en dat kan wel ) dan moet je met fatsoenlijk onderhoud zeker wel 2 jaar kunne uitzingen, pas wel op voor achterstallig onderhoud vooral bij deze coupe's !
Nee nog niet. Slechte wegligging?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Heb je er in gereden/ Er mee over de weg gezwalkt?
Nee daar wil je in gesignaleerd wordenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef -Jewcookie- het volgende:
Voor 5000 koop je 4x een Mazda 121 !!![]()
[afbeelding]
![]()
Aldus autoweekquote:Hij heeft een setje veren dat meer weg heeft van een pakketje latex dan van stalen spiralen
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen wordenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:56 schreef Dungeonmaster het volgende:
Koop een Suzuki Alto. Weinig onderhoud en goed te krijgen voor 5k. Het probleem is, dat zo'n ding niet echt sexy is te noemen. Daarom kopen veel jongeren liever een onderhoudseisende rijdende doodskist voor dat geld.
Ik ook niet, maar daar ging het niet om, toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:03 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen wordenMaargoed, een Saxo/Clio/206 ook niks? Zelf ben ik ook passief op zoek naar een autootje onder de 5k..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |