quote:Op maandag 30 juli 2007 21:12 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Die Fase heb ik met BoJo's Jeep al meegemaakt en dat wens je echt niemand toe
De 33 was het ergstequote:Op maandag 30 juli 2007 21:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Was dat nog erger dan de 205 en 33?Las hier toen nog niet mee, dus geen idee dat dat zo erg was
* Paladijn wacht tot Bo de foto langs de vangrail weer post...
maandje of 4 nu...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ftw heb je echt een nueckertjedamn ik heb echt veel gemist. leuk man
zelfs X werkt af en toe nu
haha ja maar voor X is het wel 'as good as it gets'_O-quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
maandje of 4 nu...
bij KPMG wil ik het eigenlijk niet eens werken noemen hoor![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Was dat nog erger dan de 205 en 33?Las hier toen nog niet mee, dus geen idee dat dat zo erg was
* Paladijn wacht tot Bo de foto langs de vangrail weer post...
voor X moet het haast lijken als boomkappen met een bijlquote:Op maandag 30 juli 2007 21:22 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
haha ja maar voor X is het wel 'as good as it gets'_O-
Maandje of 4.... mag je nog wel 'alleen' weg?
die jeep was schrikken iddquote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef Paladijn het volgende:
Die jeep is nog wel het pijnlijkste Bo, dat van je 155 is gewoon regulier onderhoud
* Paladijn rent
Heel stiekum wil ik ook ooit nog eens een alfa hebben... 155 V6 of een oude spider
Dat is een zuidbloksedan met oostblok stickertuning!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb liever een oostbloksedan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Fiat Albea
Bijzonderheden:gebouwd bij Tofas in Turkije
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:02 schreef ijsmeis het volgende:
En ik ben meteen weg.
Ik ga me geestelijk vast voorbereiden op mijn ontslag.
"Hallo baas, vanaf maandag werk ik hier niet meer. Todeledoki."
dat ding hebben ze al ruim 2 maanden online staanquote:Op maandag 30 juli 2007 22:34 schreef Paladijn het volgende:Ik lees net dat dit de nieuwe M3 is die pas in september beschikbaar komt.... fapvoer voor de autogespot boys
[afbeelding]
ik ga me geestelijk voorbereiden op een leuk gesprek morgen en kijken wat ze voor me hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |