quote:Op zondag 29 juli 2007 03:36 schreef latevogel het volgende:
Dennis:waarom lig je met een rokje aan in bed in heb toch gezegd dat dat niet mocht
Nadia kreunt
Dennis;laat me je kutje voelen schat,laat me erin
quote:Op zondag 29 juli 2007 03:37 schreef Lobasca het volgende:
Nix: mag ik je neuken?
Nada; nee'
Nix; jammer
Reeds ver in de middag lag Brian nog braaf al puzzelend te wachten tot Amanda wakker genoeg was voor een wake-up fuck.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Aanvulling OP, ,aangezien er kennelijk onduidelijkheid bestaat:
Bij de van Ballegooytjes werd vanmorgen idd eerst een close combat gestreden waarbij de Heer des Huizes zijn freule oraal tot een hoogtepunt wist te brengen.
Daarna kregen de geliefden toch weer woorden omdat Huub iets weer "totaal belachelijk" vond van Lieke.
Ik kan dat nog steeds niet...lopend neukenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ze waren aan het ketsen!
Ik werd wakker, ik d8. ik kijk eens.
Lopen ze meteen te neuken![]()
Ik heb het wel eens geprobeerd, je moet het gewoon even oefenen.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik kan dat nog steeds niet...lopend neuken![]()
Tja.. straks heeft Nadia weer een knuffeltje van Japie nodig en dan wil hij natuurlijk wel fris ruikenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:12 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap is klaar met zijn sporten en gaat direct douchen....
Goh, vroeger wilde hij dat nog wel eens vergeten...... Hij maakt vorderingen...
Met wat..........(ik heb geen streams)quote:Op zondag 29 juli 2007 14:17 schreef milk-shake het volgende:
volgens mij :"de tweede ronde....de tweede ronde"![]()
hij ziet zijn garnaaltje weer eensquote:Op zondag 29 juli 2007 14:20 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap heeft een binnenpretje.....
ooooooooooquote:Op zondag 29 juli 2007 14:19 schreef milk-shake het volgende:
nou konijnen ...........
nou het is al vaker geweest..............na een tijdje zal het wel weer soepeler worden ...met de regelsquote:Op zondag 29 juli 2007 14:22 schreef mazaru het volgende:
Met al die regels die er nu zijn, is er gewoon helemaal niets meer wat ze kunnen doen.
Het gaat er nu om wie het langst tegen verveling kan
Ik zie gelukkig vandaag even niks...quote:Op zondag 29 juli 2007 14:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ik vind het wel grappig om te zien allemaal![]()
Ik hoop het wel, want ze kunnen nu niets meer doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:23 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou het is al vaker geweest..............na een tijdje zal het wel weer soepeler worden ...met de regels
Thnx.. heb m ff aangevuldquote:Op zondag 29 juli 2007 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Aanvulling OP, ,aangezien er kennelijk onduidelijkheid bestaat:
Bij de van Ballegooytjes werd vanmorgen idd eerst een close combat gestreden waarbij de Heer des Huizes zijn freule oraal tot een hoogtepunt wist te brengen.
Daarna kregen de geliefden toch weer woorden omdat Huub iets weer "totaal belachelijk" vond van Lieke.
goed opgeletquote:Op zondag 29 juli 2007 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Aanvulling OP, aangezien er kennelijk onduidelijkheid bestaat:
quote:
TY, wel verwarrend, maar dat is het voor jou waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:31 schreef Nostalgist het volgende:
Aanvulling OP, aangezien er kennelijk onduidelijkheid bestaat:
I'm honoured...quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
TY, wel verwarrend, maar dat is het voor jou waarschijnlijk ook.![]()
Zulke strenge regels, opstaan voor 12 uur toch?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:22 schreef mazaru het volgende:
Met al die regels die er nu zijn, is er gewoon helemaal niets meer wat ze kunnen doen.
Het gaat er nu om wie het langst tegen verveling kan
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:37 schreef Mokum020 het volgende:
Wie neukt wie...wie neukt wie niet, wie komt er klaar en wie vooral niet, wie heeft er nepborsten en wie niet, wie ligt bij wie in bed, is Nadia een man geweest, heeft ze een pikkie...lekker kontje of juist niet, smaakt Dennis naar bosbessen...kortom:
gaat het nog wel ergens over?
Welcome to the magic world of the real life soap....quote:Op zondag 29 juli 2007 14:37 schreef Mokum020 het volgende:
Wie neukt wie...wie neukt wie niet, wie komt er klaar en wie vooral niet, wie heeft er nepborsten en wie niet, wie ligt bij wie in bed, is Nadia een man geweest, heeft ze een pikkie...lekker kontje of juist niet, smaakt Dennis naar bosbessen...kortom:
24/7 sex en uiterlijk, top streams.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:37 schreef Mokum020 het volgende:
Ze plegen euthenasie op dit programma met al die "mag nietjes"quote:Op zondag 29 juli 2007 14:37 schreef Mokum020 het volgende:
Dat is waarschijnlijk de opzet van Ome Fons." Hoe kom ik snel van een programma af."quote:Op zondag 29 juli 2007 14:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze plegen euthenasie op dit programma met al die "mag nietjes"
Dat er een paar standaard "magnietjes' zijn dat is te begrijpen. Anders krijg je taferelen zoals die zes tegen twee.
Maar te veel 'magnietjes' is dodelijk voor het programma.
Ik heb me rot lopen verzinnen wat ze nu nog voor terror kunnen doen.
Maar ik kom niet verder dan een tong naar iemand uitsteken![]()
WTF?? Schijnt daar de zon?? Tijd om de streams aan te zetten dusquote:Op zondag 29 juli 2007 14:42 schreef Nostalgist het volgende:
Lekker in het zonnetje ? Nee, Jaap verkiest het warme kantoor, en ongetwijfeld James Blunt, zo weer....
"Jezus, wat een focking vliegen"
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de opzet van Ome Fons." Hoe kom ik snel van een programma af."
Jaap moet zich gewoon meer wassen, en dat afvallen helpt ook geen reet want hij drinkt onwijs veel choconel, weliswaar light, maar toch. En hij eet tosti's. Het is een varken en het blijft een varken, letterlijk en figuurlijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:43 schreef Varen het volgende:
Jaap gaat in het kantoor bij tosties eten en zegt: Jezus wat een fokking vliegen
Is me niet opgevallen, maar ik moet bekennen dat ik daar niet op lette....quote:Op zondag 29 juli 2007 14:45 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Brian had zijn apparaat weer overeind bij het aantrekken van zijn broek?
Ja met die twee blonde zusjesquote:Op zondag 29 juli 2007 14:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uiteraard verlangen we met zijn allen naar dit:
http://www.tien.tv/big-brother/
![]()
Het laatste deel van Jörgen Raymann z'n "Het roer moet om" serie in z'n column in de Telegraaf (van vandaag) was daar ook een leuke variant opquote:Op zondag 29 juli 2007 14:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Ik heb het toch geprobeerd, John?" "Maar niemand keek meer...."
![]()
Bij mij bewolkt met een zonnetjequote:Op zondag 29 juli 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Schijnt daar de zon?? Tijd om de streams aan te zetten dus![]()
* Leandra kijkt naar buiten en ziet alleen maar regen![]()
Toen brian op stond stond hij met z'n lul recht voor de camera , mij viel het dus wel opquote:Op zondag 29 juli 2007 14:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is me niet opgevallen, maar ik moet bekennen dat ik daar niet op lette....
Amanda lag uitgeteld op het bed, dat wel weer....![]()
Eeeek..... "Uh, Uh, Jeroen" groot in beeldquote:Op zondag 29 juli 2007 14:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Uiteraard verlangen we met zijn allen naar dit:
http://www.tien.tv/big-brother/
![]()
Ze hebben een andere dag indeling dan de meeste Nederlandersquote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef mazaru het volgende:
Tering zeg. Het is DRIE UUR!!!
Gooi het grote licht aan!!! Dwing ze tot aktie
Het is weekend... ze hebben geen (kleine) kinderen... laat ze lekker uitslapenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef mazaru het volgende:
Tering zeg. Het is DRIE UUR!!!
Gooi het grote licht aan!!! Dwing ze tot aktie
Het zijn vampieren zeg ik je, VAMPIEREN.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze hebben een andere dag indeling dan de meeste Nederlanders
De meeste volwassen Nederlanders hebben geen luidspreker die zegt dat ze naar bedje moetenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mwah.... de gemiddelde leeftijd is daar nu 22??quote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste nog terror plegen met de zonnebankquote:Op zondag 29 juli 2007 14:54 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het zijn vampieren zeg ik je, VAMPIEREN.![]()
Maar die hebben waarschijnlijk geen alcoholrestrictiequote:Op zondag 29 juli 2007 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.... de gemiddelde leeftijd is daar nu 22??
Denk dat er genoeg 22-jarigen nog liggen uit te slapen
Vergeet al die spiegels niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan kun je tenminste nog terror plegen met de zonnebank![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:56 schreef Borga het volgende:
Zdngmw viert samen met familie en vrienden haar ''vrijlating'' uit DGK op geheel eigen wijze.
http://www.dumpert.nl/mediabase/22055/a88132e1/index.html
quote:
Vond ze altijd wel schattig, ze konden ook lekker veel drinkenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mogen de kooi in
Ik wil sabrina wel eens zien onder hevige terror![]()
Die roept de hulp in van E3cm.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mogen de kooi in
Heb je aan twee kindvrouwtjes in de villa niet genoeg danquote:Op zondag 29 juli 2007 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Die mogen de kooi in
Dat klopt dan wel weerquote:Op zondag 29 juli 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je aan twee kindvrouwtjes in de villa niet genoeg dan![]()
En als we voor Natasia nou eens Chantal terug nemen. Dan hebben we de bemoeizucht en het geroddel zonder geschreeuw en geweld.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat klopt dan wel weerGooi A en N er dan maar uit
quote:Op zondag 29 juli 2007 14:56 schreef Borga het volgende:
Zdngmw viert samen met familie en vrienden haar ''vrijlating'' uit DGK op geheel eigen wijze.
http://www.dumpert.nl/mediabase/22055/a88132e1/index.html
Ik heb net mijn gehuurde politiespullen terug gebracht...quote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef dgk_fan het volgende:
Nou we zijn helaas al weer terug![]()
Bij Leiden zijn we door de politie van de weg gehaald en de
praalwagen is in beslag genomen...................
Plan mislukt...........MAARRRRRRR........we hebben nog MEER plannen !!
Morgen?? 100% terror op DGK??quote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef dgk_fan het volgende:
Je had ook kwaak....kwaak moeten roepen om die boze agenten weg te jagenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef dgk_fan het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb net mijn gehuurde politiespullen terug gebracht...![]()
je praalwagen staat momenteel in brand![]()
[..]
Age quod agis!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef dgk_fan het volgende:
Kijk, nou hadden we een Jaap moeten hebben die op zijn gemakkie over dat dienblad heen gaat pissenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:10 schreef Varen het volgende:
Ontbijtje op bed bij Brian en Amanda
Was jij die saggerijn met die snor of die leuke jonge blonde motoragent ??quote:Op zondag 29 juli 2007 15:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb geen snorquote:Op zondag 29 juli 2007 15:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Was jij die saggerijn met die snor of die leuke jonge blonde motoragent ??
Goh , je lijkt Dennis wel: blablabla ( woorden ) en ............... ( geen daden ). Sneu..quote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef dgk_fan het volgende:
Blij toe. Moet je maar niet met de naan Dennis gaan rijden. De politie is ook niet gek en die staan niet met hun handen in de zakken.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef dgk_fan het volgende:
Jammer.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef dgk_fan het volgende:
Wacht maar af !! Mijn neef heeft een feestwinkel en ik heb voor volgendequote:Op zondag 29 juli 2007 15:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Goh , je lijkt Dennis wel: blablabla ( woorden ) en ............... ( geen daden ). Sneu..
Ik zeg: http://www.rentokil.nl/index_sid.php?sid=pest&firstload=1&pag=p0&starter=pestquote:Op zondag 29 juli 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is de keuken een puinhoop en barst het van de vliegen. Wie zal dat gaan opruimen?
Of je ziet de humor er totaal niet van in en neemt het ff serieusquote:Op zondag 29 juli 2007 15:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Goh , je lijkt Dennis wel: blablabla ( woorden ) en ............... ( geen daden ). Sneu..
Daar wordt het idd wel tijd voor... anders heb je daar volgens mij binnen de kortste keren een muizen- of rattenplaag.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik zeg: http://www.rentokil.nl/index_sid.php?sid=pest&firstload=1&pag=p0&starter=pest
Haal jij die kikkerpakken even op straks?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je ziet de humor er totaal niet van in en neemt het ff serieus![]()
en zijn wimpersquote:Op zondag 29 juli 2007 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het eerste wat hij deed was z'n haar controleren.
Nee ik neem het niet serieus, maar ik ga er niet om zitten lachen , dat gun ik hem + denniks nietquote:Op zondag 29 juli 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je ziet de humor er totaal niet van in en neemt het ff serieus![]()
't is maar wat je douchen noemtquote:Op zondag 29 juli 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Ik verbaas me toch steeds weer dat Huub en Lieke bijna de enige zijn die iedere ochtend douchen.
Het kan toch ook niet anders dat het daar barst van de vliegen.![]()
Dat die ijdeltuiten elkaar hebben gevonden zeg. Zondagmorgen, kindertjes zitten aan tafel op ontbijt te wachten, papa en mama zijn allebei eerst nog een uurtje bezig met hun uiterlijk.quote:
Ik ga vandaag nergensquote:Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Haal jij die kikkerpakken even op straks?![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
Zie ik er in de andere spiegel ook wel leuk uit?
[afbeelding]
Zit er bloed in je alcohol?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga vandaag nergens![]()
![]()
Volgens mij mag ik nog geen auto rijden![]()
Mwah... voorlopig zie ik Dennis en Nadia nog geen kinderen krijgen... behalve dmv KIquote:Op zondag 29 juli 2007 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat die ijdeltuiten elkaar hebben gevonden zeg. Zondagmorgen, kindertjes zitten aan tafel op ontbijt te wachten, papa en mama zijn allebei eerst nog een uurtje bezig met hun uiterlijk.
Was jij dat op die praalwagen die zo bezopen was?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga vandaag nergens![]()
![]()
Volgens mij mag ik nog geen auto rijden![]()
Ziekte's, schimmels, epidemieen.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar wordt het idd wel tijd voor... anders heb je daar volgens mij binnen de kortste keren een muizen- of rattenplaag.
Ja dat klopt beter denk ik. Apart hoe iemand zo vol van haar uiterlijk kan zijn en tegelijk zo ontevreden.quote:
Dus ofwel ze eindigen beiden met een sloof ofwel met iemand die rijk genoeg is om huishoudslaven te betalen.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... voorlopig zie ik Dennis en Nadia nog geen kinderen krijgen... behalve dmv KI![]()
die griet is gewoon niet wijs, tis maar net hoe de wind staatquote:Op zondag 29 juli 2007 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat klopt beter denk ik. Apart hoe iemand zo vol van haar uiterlijk kan zijn en tegelijk zo ontevreden.
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was jij dat op die praalwagen die zo bezopen was?
![]()
Klopt, Nadia zeker, voor Dennis zou het wel eens iets lastiger kunnen zijn een dame te vinden met genoeg geld om dat verwende kreng te onderhouden... zeker gezien hij nog een keer zo a-sexueel is als de pest.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus ofwel ze eindigen beiden met een sloof ofwel met iemand die rijk genoeg is om huishoudslaven te betalen.
Dennis mag sowieso wel snel zijn want die is binnen tien jaar een 'dik Italiaantje'.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, Nadia zeker, voor Dennis zou het wel eens iets lastiger kunnen zijn een dame te vinden met genoeg geld om dat verwende kreng te onderhouden... zeker gezien hij nog een keer zo a-sexueel is als de pest.
Nee geen zin inquote:Op zondag 29 juli 2007 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is van een andere orde hè... of je kijkt ff wat ik vannacht nog gepost heb...
Flink aangeschoten? Okay. Bezopen? Nooit.
En nog kaal ookquote:Op zondag 29 juli 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dennis mag sowieso wel snel zijn want die is binnen tien jaar een 'dik Italiaantje'.
Nou als jij tegen die snorremans-agent je Natasja-Imitatie achterwegequote:Op zondag 29 juli 2007 15:30 schreef Leandra het volgende:
Bezopen? Nooit.
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou als jij tegen die snorremans-agent je Natasja-Imitatie achterwege
had gelaten hadden we IN IEDER GEVAL de praalwagen nog gehad !![]()
[..]
Er was een tijd dat er werd gebeld als mensen zo door het huis liepen.quote:
Dat je het doet is op zich nog geen drama... dat je het doet terwijl de rest van de wereld zo naar binnen kan kijken?? Dat is ronduit triest.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
De cameravrouw wilde zich ook eens goed verbazen over hoe je in een keuken rond kunt lopen midden op de dag.
[afbeelding]
Debje zit met volle teugen te genieten achter, denk ik zo.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:40 schreef Disana het volgende:
De cameravrouw wilde zich ook eens goed verbazen over hoe je in een keuken rond kunt lopen midden op de dag.
[afbeelding]
Idd. waarom loopt dat wijf de hele dag in haar blote reet en maar klagen hoe koud ze het heeft.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je het doet is op zich nog geen drama... dat je het doet terwijl de rest van de wereld zo naar binnen kan kijken?? Dat is ronduit triest.
En dan vinden ze het gek dat ze een vliegenplaag hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:42 schreef ericahysterica het volgende:
goedemiddag allemaal! ik log in en zie gelijk nada in dr blote kont en een halve blote tiet.....verder veel smerigs op de keukenvloer en vieze voetzolen en ik hoor een kwijlstemmetje dat zegt "ik wil dat niet opruimen hoor""
BQ muziek is aangekomen .........heel hartelijk bedankt
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:43 schreef wolferl het volgende:
Nadia: Ken jij iemand die kanker heeft gehad?
Denniks: Wat zeg je?
Denniks: Ik versta je echt niet.
Nadia: Ken jij iemand die kanker heeft gehad en ervan is genezen?
Denniks: Nee, maar wel iemand die het heeft gehad.
Waar kwam dat vandaan, die vraag bedoel ik, zomaar?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:43 schreef wolferl het volgende:
Denniks: Wat zeg je?
Denniks: Ik versta je echt niet.
Nadia: Ken jij iemand die kanker heeft gehad en ervan is genezen?
Denniks: Nee, maar wel iemand die het heeft gehad.
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan vinden ze het gek dat ze een vliegenplaag hebben.
ok, dat is mooi, stuur ik nog wat meer.
Ja die vraag kwam uit het niets van Nadia.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar kwam dat vandaan, die vraag bedoel ik, zomaar?
Of dat ze iemand kent die kanker heeft en zich daar zorgen over maakt??quote:Op zondag 29 juli 2007 15:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja die vraag kwam uit het niets van Nadia.
Daaruit kan je opmerken dat dat kind niet echt tof is.
Met die vieze poepnaad.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:45 schreef ericahysterica het volgende:
kan dat mens met die ongewassen kont geen fatsoenlijke badjas aantrekken ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
Ze las waarschijnlijk het artikel in De Telegraaf over iemand die marathons loopt om fondsen te werven voor kankerbestrijding.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar kwam dat vandaan, die vraag bedoel ik, zomaar?
Kanquote:Op zondag 29 juli 2007 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of dat ze iemand kent die kanker heeft en zich daar zorgen over maakt??
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen....
Die pagina met de oproep voor tijdelijke bewoners staat met tussenpozen al vanaf het begin van DGK op de site.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:51 schreef ScofieldM het volgende:
Opvallend is sinds Natasia weg is, Brian veel meer romantiek kan tonen naar Amanda toe, rustiger is, beter in z'n vel zit enz. dat dat mens zo'n grote stempel kon drukken op iemand![]()
Even iets anders, wedden dat Kim binnenkort de villa betreed voor 2 tot 6 weken want op de homepage van de Gouden Kooi worden er gasten gevraagd voor deze periode. Heb je het in je? Je moet wel een goede reden hebben etc. dus ze vinden wel weer een andere butler en dan zetten ze Kim erin om tussen Nadia en Dennis te stoken het wordt eentonig..![]()
Dat niet alleen... naast die oproep staat een poll... of Kim Lieke achterna gaat....quote:Op zondag 29 juli 2007 15:51 schreef ScofieldM het volgende:
Opvallend is sinds Natasia weg is, Brian veel meer romantiek kan tonen naar Amanda toe, rustiger is, beter in z'n vel zit enz. dat dat mens zo'n grote stempel kon drukken op iemand![]()
Even iets anders, wedden dat Kim binnenkort de villa betreed voor 2 tot 6 weken want op de homepage van de Gouden Kooi worden er gasten gevraagd voor deze periode. Heb je het in je? Je moet wel een goede reden hebben etc. dus ze vinden wel weer een andere butler en dan zetten ze Kim erin om tussen Nadia en Dennis te stoken het wordt eentonig..![]()
Beetje verneukeratief trouwens, want er wordt met deze bewoording niet gevraagd wat de kijkers ervan vinden..... een "Alsjeblieft niet zeg" had wat mij betreft ook tot de keuzemogelijkheden moeten behoren.quote:Poll
Gaat Kim Lieke achterna?
Nee, ze blijft lekker butler! 20%
Ja, ze wil ook Miljonair worden! 80%
11607 stemmen
Brian is zeker meer 'vrijer' sinds Natasia opgerot is.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:51 schreef ScofieldM het volgende:
Klopt of een:" What the fuck kan mij het schelen"quote:Op zondag 29 juli 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen... naast die oproep staat een poll... of Kim Lieke achterna gaat....
[..]
Beetje verneukeratief trouwens, want er wordt met deze bewoordingen niet gevraagd wat de kijkers ervan vinden..... een "Alsjeblieft niet zeg" had wat mij betreft ook tot de keuzemogelijkheden moeten behoren.
Ze hadden Nadia er ook ingezet om te stoken tussen Brian en Amanda en nou is ze haar beste vriendinquote:Op zondag 29 juli 2007 15:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Brian is zeker meer 'vrijer' sinds Natasia opgerot is.
En ook ik denk die Kim in de villa komt voor anderhalve maand.
Lekker stoken tussen Brian en Amanda, en Denniks gek maken.
Nadia jaloers krijgen, Jaap ophitsen, Lieke bashen. Huub uitdagen voor sex.
Ja dat gaat gebeuren.
Yep, want Huub is ook helemaal niet gecharmeerd van Kim. Dus het moet Jaap of Dennis worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze hadden Nadia er ook ingezet om te stoken tussen Brian en Amanda en nou is ze haar beste vriendinen Brian is niet geinteresseerd in Kim dus het zal eerder zijn om Nadia te zieken en nix het hoofd op hol te brengen......het ligt er allemaal zo dik bovenop
![]()
De oproep is voor personen die er tijdelijk in willen. Er gaat dus niemand uit vooralsnog.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:58 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Klopt of een:" What the fuck kan mij het schelen"![]()
Hoe willen ze die Kim de villa inkrijgen door DenNIX te lozen misschien?![]()
De vaste personen (Lieke, Huub, Brian en Amanda) gaan er sowieso niet uit....Jaap wellicht met z'n nieuwe plannen??
Ik zeg ook, stoken tussen Brian en Amanda, Kim gaat eerder voor Amanda dan voor Brian.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:00 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ze hadden Nadia er ook ingezet om te stoken tussen Brian en Amanda en nou is ze haar beste vriendinen Brian is niet geinteresseerd in Kim dus het zal eerder zijn om Nadia te zieken en nix het hoofd op hol te brengen......het ligt er allemaal zo dik bovenop
![]()
Volgens mij gaan ze echt proberen Dennis te lozen voor 30 augustus.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
De oproep is voor personen die er tijdelijk in willen. Er gaat dus niemand uit vooralsnog.
Gaat ze toch niet lukken !! De enige manier waarop Dennis die poort daar uitlooptquote:Op zondag 29 juli 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze echt proberen Dennis te lozen voor 30 augustus.
Het zou zomaar kunnen natuurlijk. De enige die hem erin wil houden is Nada en die valt wel om te praten.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze echt proberen Dennis te lozen voor 30 augustus.
Dat kon je ook al merken aan die brief met die exit-waarschuwing voor Dennis.
Jaap die houd hem er ook inquote:Op zondag 29 juli 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen natuurlijk. De enige die hem erin wil houden is Nada en die valt wel om te praten.
Ik heb niks tegen Playboy Mansionquote:Op zondag 29 juli 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn koffers maar eens pakken, kom later nog wel even kijken.
Hopelijk lijkt het dan iets minder op Playboy Mansion.
Ga je er in voor een paar weken????quote:Op zondag 29 juli 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Ik ga mijn koffers maar eens pakken, kom later nog wel even kijken.
Hopelijk lijkt het dan iets minder op Playboy Mansion.
Ik dacht al... "wat klopt hier niet" maarre... dat is toch het bed van Natasia??quote:Op zondag 29 juli 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
Brian haalt de puntenkoffertjes van Eric en Natasia achter zijn bed vandaan.
[afbeelding]
Je hebt gelijk, ik heb het veranderd. Je zou dus kunnen zeggen dat ze moeders tarten door op haar bed te stoeienquote:Op zondag 29 juli 2007 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht al... "wat klopt hier niet" maarre... dat is toch het bed van Natasia??
Ik heb geen medelijden met Jaap, hij had nu ook kunnen stoeien met Cora of Kim.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
Wat moet dit vervelend zijn voor Jaap. Drie stoeiende, seksende, gezellig met elkaar verpozende stellen.
Er worden pogingen ondernomen zich nu toch eindelijk in de kleren te heisen.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:23 schreef heracles het volgende:
Schandaaalig het is al bijna half vijf. Kijk hoe ze er bij lopen.
Ik denk dat het het vervelendst voor Jaap is dat die del de ene nacht bij hem in bed ligt om hem op te geilen, hem vervolgens bezweert nooit meer wat met Dennis te doen (en er ook niet meer te slapen) om het vervolgens toch weer te doen...quote:Op zondag 29 juli 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
Wat moet dit vervelend zijn voor Jaap. Drie stoeiende, seksende, gezellig met elkaar verpozende stellen.
Binnen de villa? Hij valt overal buiten zoals het nu ligt.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:24 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met Jaap, hij had nu ook kunnen stoeien met Cora of Kim.
quote:Op zondag 29 juli 2007 16:25 schreef AnTjUh het volgende:
zijn lieke en huub nou de enigen die zijn wezen douchen?
en ze heeft net ff dr onderbroek uitgedaanquote:Op zondag 29 juli 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
Amanda draagt het jurkje van gister vandaag als rok. Er zit dus een dikke rode mond in haar kruis-gebied![]()
Zelfs als het weer zes tegen twee zou zijn, dan gebeurt er nog niks.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:24 schreef Rotterdammert het volgende:
kan het niet weer 6-2 worden? :p
het is veel te lief zo!: zelfs brian en huub gaan goed met elkaar om
Ik denk dat het vervelendst voor hem toch echt is dat hij niemand voor zichzelf heeft zoals alle anderen. Het leven in de slaapkamer gaat helemaal langs hem heen.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het het vervelendst voor Jaap is dat die del de ene nacht bij hem in bed ligt om hem op te geilen, hem vervolgens bezweert nooit meer wat met Dennis te doen (en er ook niet meer te slapen) om het vervolgens toch weer te doen...
Hij vindt haar leuk, hij weet dat ze bloedlink is maar dit is regelrecht kwetsend.
Ga dan lekker met de gevoelens van een "player" als Dennis of Brian spelen, maar niet met die van Jaap die met goed fatsoen nog nooit een vrouw binnen handbereik heeft gehad.
(en nee... ik ben niet vergeten dat Jaap zich op z'n 2de avond ronduit hufterig tegen Sylvia en Amanda gedragen heeft)
En dan mogen ze vijf drankjes drinken, even wat eten, en dan is het weer bedtijdquote:Op zondag 29 juli 2007 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Er worden pogingen ondernomen zich nu toch eindelijk in de kleren te heisen.
Was dat zwarte ding een onderbroek? Ik dacht dat het een stoeibroekje wasquote:Op zondag 29 juli 2007 16:28 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en ze heeft net ff dr onderbroek uitgedaan
Tja, het is een topje of kort jurkje. Het lijkt me niet de bedoeling dat je een grote rode mond voor je kruis draagtquote:Op zondag 29 juli 2007 16:30 schreef AnTjUh het volgende:
is die rok niet een beetje te lang voor amanda btw
Breezer niveau.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
De muziek probeert het gesprek van Amanda en Nada te overstemmen.
Ze hebben allebei gepijpt , Nada moest bijna kotsen en bij Amanda was het ook bijna zover. Ze moeten ontzettend lachen om deze uitwisseling van info.![]()
Je vraagt je af hoe zo iemand er een werkend bestaan op na kan houden.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
Nada stond op om 15.00 uur. Het is nu 16.45 uur, ze heeft nog geen douche gezien en loopt nog steeds in haar blote kont. Ze is al wel opgemaakt, dat scheelt.
Klopt, lees mijn post.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:50 schreef Disana het volgende:
Ik had het geluid niet aan, maar mij kwam het voor alsof Nadia niet wist dat ze een lading wc-papier uit haar broek had hangen.
[afbeelding]
Ik zag dat ze het papier op bed gooidequote:
Ze stond voor de spiegel (jawel) haar broek op te hijsen ofzo.. toen voelde ze het.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag dat ze het papier op bed gooidemaar hoe kwam ze er dan achter? Brian en Amanda hadden het ook kunnen zien; ik vond het zo raar dat ik dacht dat ze het misschien expres deed.
Maar het is toch onvoorstelbaar dat zoiets blijft hangen... bah, wat een vieze meid.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze stond voor de spiegel (jawel) haar broek op te hijsen ofzo.. toen voelde ze het.
Ze stond wel op die hoogte en gooide het naar achteren.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:55 schreef Clank het volgende:
Weet trouwens niet 100% zeker of ze het op het bed van H&L gooide.. maar dat was mijn eerste indruk.
Ze gaat dus niet paardrijden maar ook niet douchen Dat zou ze namelijk daarna doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:57 schreef Clank het volgende:
Nadia gaat zich weer verkleden.. doet haar zender af en begint een gesprek met Dennis.
Ik kan merken dat je pas 2 dagen streams hebt.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
Die Sjonnie doet wel veel shit in zijn haar zeg.
..quote:Op zondag 29 juli 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan merken dat je pas 2 dagen streams hebt.![]()
De potten vet die in het haar van Amanda zijn gegaan......je wilt het niet weten. Daarom ziet het er zo vreselijk uit, samen met tangen, rollers en föhnen.quote:
Het ziet er ook niet uit neequote:Op zondag 29 juli 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
De potten vet die in het haar van Amanda zijn gegaan......je wilt het niet weten. Daarom ziet het er zo vreselijk uit, samen met tangen, rollers en föhnen.
Jij hebt nog een frisse kijk, mensen die de hele dag kijken verbazen zich nergens meer overquote:
En dat haal jij uit de OP. Schat , de streams zijn een drama. Het hoogtepunt van gisteren was het bezoek van de neefjes van Huub en dat duurde slechts 20 minuten.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:13 schreef getl0st het volgende:
Wat een heerlijk ouderwets goeie uitgebreide OP![]()
Het is dus best gezellig geweest dit weekend![]()
Mja enige wat ik in de OP zag was het zwembad gebeuren..quote:Op zondag 29 juli 2007 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat haal jij uit de OP. Schat , de streams zijn een drama. Het hoogtepunt van gisteren was het bezoek van de neefjes van Huub en dat duurde slechts 20 minuten.![]()
Viel mij ook al op ja, bij die schuimparty zag je Amanda gelijk enthousiast worden:)quote:Op zondag 29 juli 2007 17:19 schreef beequeen het volgende:
Lieke blijft enthousiast, ze heeft allerlei plannen omdat het rooster zo leeg is. Ze wil gaan picknicken met z'n allen of gezellig buiten draaien met de DJ set. De rest knikt en humt.
Ai man, Bwian the wapper.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:20 schreef mootie het volgende:
Brian doet weer alsof hij gangstah is?
En dat zonder de muziek van Tupac.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:20 schreef mootie het volgende:
Brian doet weer alsof hij gangstah is?
Hoe komt die afschuwlijke haat toch van nadia tegen " Sliko''. (Jaloers op haar body)..quote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik ben Slieko, ik vind het heel erg dat [ ] en dus ga ik jullie omkopen met mijn makeup dozen.
Nadia denkt echt dat Lieke zit te wachten op 2 vriendinnetjes die 4 uur per dag voor de spiegel doorbrengen, en alleen kunnen praten over sex, make-up, kleding en haar.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik ben Slieko, ik vind het heel erg dat [ ] en dus ga ik jullie omkopen met mijn makeup dozen.
Eigenlijk is het zelfhaat. Maar ja, dat is zo moeilijk om steeds te voelen. Dus projecteer je het op een vrouw van wie jij meent dat ze niet goed in elkaar steekt.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hoe komt die afschuwlijke haat toch van nadia tegen " Sliko''. (Jaloers op haar body)..
toch wel zielig idd. en kapsalon is ook weer echt als vanouds...mutsen mutsen en nog is mutsen haha..quote:
hij zou eens 10 % van de tijd moeten doorbrengen in de sportschool als lieke heeft gedaan.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Dennix over Lieke: Het leek wel een buffel, ik dacht dat het Carlos was.![]()
Dit over de periode van intensief trainen en shows van Lieke.
Absoluut niet! Maar Lieke heeft laatst ook al aan Huub duidelijk gemaakt dat ze heel graag ook een andere gesprekspartner zou willen hebben. Lieke kan uiteindelijk alleen maar bij Huub terecht en dat is niet leuk..quote:Op zondag 29 juli 2007 17:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia denkt echt dat Lieke zit te wachten op 2 vriendinnetjes die 4 uur per dag voor de spiegel doorbrengen, en alleen kunnen praten over sex, make-up, kleding en haar.![]()
Hersenloooosssquote:Op zondag 29 juli 2007 17:27 schreef SIRA het volgende:
Nadia: "je kan mij de hele dag voor de spiegel zetten, alles uitproberen enzo.. vind ik leuk"
joh
Ik vind Dennis lélijk joh, echt niet normaal, wat een griezel!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Die waren lélijk joh, echt niet normaal, wat een griezels.
Dennis over 6 meisjes die hij de dag na het uigaan zonder makeup terugzag.
Bij Dennis en Nadia vraag je je toch werkelijk af waar ze het vandaan halen, die totale focus op andermans (mindere) uiterlijk.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik vind Dennis lélijk joh, echt niet normaal, wat een griezel!!!
Zo vet man, Dennis voelt zich natuurlijk weer helemaal het mannetje door zijn stoere verhaal.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Die waren lélijk joh, echt niet normaal, wat een griezels.
Dennis over 6 meisjes die hij de dag na het uigaan zonder makeup terugzag.
Bedorfen van binnen.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij Dennis en Nadia vraag je je toch werkelijk af waar ze het vandaan halen, die totale focus op andermans (mindere) uiterlijk.
Je moet gewoon es wat langer naar hem kijken ! Dan zul je zien dat hij De Ware is !!quote:Op zondag 29 juli 2007 17:31 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik vind Dennis lélijk joh, echt niet normaal, wat een griezel!!!
Misschien is naar hans anders?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je moet gewoon es wat langer naar hem kijken ! Dan zul je zien dat hij De Ware is !!
De Messias Der Schoonheid ! Zelden zo'n knappe man als Dennis gezien !!
Ik ben zo blij dat ik zulke mensen niet ken en dat bedoel ik niet arrogant.quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 17:33 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Je moet gewoon es wat langer naar hem kijken ! Dan zul je zien dat hij De Ware is !!
De Messias Der Schoonheid ! Zelden zo'n knappe man als Dennis gezien !!
Wat dat betreft realiseer ik me nu ook waarom me vrienden me vrienden zijnquote:Op zondag 29 juli 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik zulke mensen niet ken en dat bedoel ik niet arrogant.
Bij de volgende ontslagronde.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het zo knap en dapper dat jij zo lang in je rol blijft, maar vraag me af wanneer je er eens uit valt.
Arrogant zou je pas zijn als je zegt dat alle minder slimme of lager opgeleide mensen zo zijn. Deze twee vertonen pas echte domheid, en ze kiezen er nog met trots voor ook.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik zulke mensen niet ken en dat bedoel ik niet arrogant.
Loosah.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:41 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[afbeelding]
Gangstuh of een Nerd, oordeel zelf.
Beter dat hij het er in de fitness uitgooit als ergens anders.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:43 schreef SIRA het volgende:
ik vind het echt niet normaal hoeveel agressie er in Brian zit..
Hij hoort zijn gevoelige liedje waar hij zo op moest huilen toen Natasia bij hem kwam zitten in de chill,quote:Op zondag 29 juli 2007 17:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beter dat hij het er in de fitness uitgooit als ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |